Bir Üçleme Çalışması (Tecavüz)
Adem bey 3 ay kadar nazlı ile arkadaşlığını ve cıkma sürecini sürdürdü artık işi ile çok yoğun uğraşmıyordu nazlı ise yeni başladığı işyerine türkiyeye ve en önemlisi adem beye iyice alışmıştı. ayrıca yeni bir çevrede edinmeye başlamıştı kendine bu çevre içinde kendisinden 2 yaş buyuk bir delikanlıda vardı adı harun olan bu delikanlı nazlı ile zaman geçirmeyi seviyordu harun işyerinde de şef olmasından dolayı nazlıya sureklı iş veriyor sürekli onunla çalışmasını sürdürüyordu nazlı yurt dışında buyudugunden bazı rahat tavırları vardı ve belkide vücut dili bazı yanlış mesajlarıda veriyor gibi olabiliyordu aslında nazlı kalbini sadece adem beye açmıştı ve bunuda tum yakınındakıler cok ıyı biliyorlardı ama harun bunu pek önemsemiyordu.
Nazlı ise zaten kendi dünyasında okadar yogundu kı etrafına kendini kapamış durumda idi .
O gün nazlı cok heyecanlı idi tüm gün adem beyle görüşmelr yapmış ve ademin ona evlenme teklifi yapacagını anlamıştı akşam olmasını deli gibi bekliyordu . İşyerişnde de o gün işler cok yogundu ve sürekli harunun yanına gidip geliyordu nazlı hatta ademlede telefonla harunun yanında görüşüyor tamam aşkım peki gibi sözleri farkında olmadan kullanıyordu bu ise harunu deli ediyordu. ademi takip etmişti haruna göre adem yaşlı capkın bir adamdı ve nazlıyı elde edince onun değerini bilemeyeceğini düşünüyordu harun
ama bunu ne nazlıya ede başkasına söylemişti . genede bugun belkide bunu soylemek için güzel bir günm olabilirdi beklemek gerekirdi ve oda bekleyecekti bir kurt gibi bekleyecekti hemde
Gün adem bey için geçmek bilmiyordu sürekli saatine bakıyor akşam olmasını bekliyordu İkide bir aynanın karşısında prova yapıyor nazlı seni seviyorum benimle evlenirmisin diye ayna karşısında kendi kendine konuşuyor saçlarındakı akları gördukcede ee adem seninde sıran geldi bak diyor ve tam zamanı diyede seviniyordu.
Akşam olunca adem koşar adım ofisden cıktı hemen pub a gitti her zamanki masayı süper hazırlatmıştı partonda heyecanlı idi nede olsa yegenı ile evlenecekti adem bey ve parton ve buda onu mutlu ediyordu zaten eski antisosyal adem gitmiş müthiş bir çevresi olan adem gelmişti sanki adam yeniden doğmuştu nazlı ile tanıştığında ve partonda bundan cok memnundu.
Yarım saat sonra nazlı geldi çok yorgun ve bitap görünüyordu ademle opüştüler aşklarını tazelemek gibi idi her opüşmeleri ikisde sonsuz mutluluk duyuyorlardı bu opuşmelerden sonra günlerini birbir lerine anlattılar saat hızla ilerledi nazlı geleli bir saat olmuştu kı adem patronla konuştugu üzere ilk tanıştıkları günkü ve ilk gün ettikleri dansın muzigi çalmaya başladı ve adem ayaga kaltı diz çöktü ve nazlı benimle evlenirmisin dedi nazlı heyecanla titreyerek evet dedi gözlerinden o iri yeşil gözlerinden damlalar süzülüyordu bir sepet gül yapragı başlarından boşaltıdı ve güzel bir dans ettiler.
Gece mukemmel devam etti ve saat 12:30 gibi adem bey nazlıyı alıp arabasına bindidi ve nazlıyı evine götürdü nazlı eve girip ışıkları yakınca adem beyde evine gitmek için arabasını sürüp uzaklaştı.
Ama her ikisde harunun kapıda bekledigini görmemişlerdi.
Harun adem bey uzaklaşınca arabadan indi nazlının kapısını çaldı nazlı adem sandı ilk başta ve heyecanlandı kapıyı açtıgında ise harun karsısında duruyordu
Harun bey siz dedi harun cevap vermedi nazlıyı içeri itti o bunak herifte ne buldun dedi
Nazlı cevap vermeye fırsat bulamadan harun onu yere yatırmış ustunu cıkarıyordu nazlı cırpınıyor bağrıyor ama sesi çıkmıyordu harun zorla nazlıyı yere yatırdı o adama seni bakire vermeyecegim benim olacaksın dedi ve nazlıya tecavuz etti
Sabahın ilk ışıkları doğuyordu harun üstünü giyinip nazlıya döndü nazlı perişan bir şekilde ağlıyordu gözleri şişmişti yatak içinde buzulmuş bir çocuk gibi idi o güzelim kız sankı çokmüştü bir gecede hemde en mutlu gecesinde kirletimişti adem beye bunu nasıl söyleyecekti harun sırıtarak o ademe soyle senin sahıbın benim ve hep ben olacağım beni o ademle evlensen bile unutamayacaksın ve beni asla kımsye soyleyemeyeceksin dedi eger soylersen seni aç susuz bırakırım perişan olursun anladın mı diyede ekledi ve evden cıkıp gitti.
Adem tüm gün nazlıya ulaşmaya calıştı kız telefnunu açmıyordu adem anlam veremiyordu önce işe gitti hasta dediler evine gitmeye karar verdi.
Ve arabasına binip nazlının evine gitti.