- 1250 Okunma
- 14 Yorum
- 0 Beğeni
GERİ DÖN
Bölük pörçük uykularımdan uyandım.Camiden ezan sesi geliyordu.İçime huzur doldu yatakta hiç kımıldamadan ezanı dinledim.Sonra sana döndüm yüzümü yastığın boştu sen yoktun.Ocağa çay koyduğunu düşündüm seslendim.Sen cevap vermedin sesin yoktu sen yoktun.Sonra sonra herşey aklıma hucum etti sen artık yoktun.Paniğe kapıldım sensiz bir sabah daha olmuştu.Oysa her gece uyumaya çalışırken sensiz sabahlara uyanmak istemiyorum diye Allaha yalvarırdım.Ne olur ne olur Allahım uyanmayayım sabah eğer yanımda o olmıyacaksa uyanmayayım.
Birden aklıma senin çarşafı dağıttığın geldi.Her sabah yatağı düzeltirken artık seni bağlıyacağım derdim.Şimdi senin olduğun taraf bozulmamıştı.Çarşaf dağılmamıştı sen yoktun çünki.Senin kokun yoktu yatağımda çarşafı dağıtmıyordun artık.Gözlerime kızıyordum ağlıyorlar diye sana kızıyordum gittin diye.Çarşafı yırttım lime lime ettim hırsızmdan.Ne vardı çekip gidicek.Ağladım ağladım.
Güç bela kalktım yataktan elim iyüzümü yıkayayım diye.Ellerim sen kokuyordun.Tırnaklarımın arası senin kokun kokuyordu.Dün sana gitmiştim.Kokun kalmıştı tırnak aralarımda okşarken seni tırnak aralarıma girdi kokun.Üstüne örttüğüm toprağın bile senin gibi kokuyordu gül kokuyordu ellerim.
Sensiz ve yanlız ilk uyanışımdı evde.Telefon çaldı annemdi arayan nasılsın diyordu bana.Herkez bana nasılsın diye soruyor.Bu soruyu duymaktan bıktım.Bu soruya yalan cevap vermekten bıktım.İyiyim demekten bıktım.Bana diyorlar yapabileceğimiz bir şey varmı ne olursa ara söyle hemen yapalım.Yok diyorum aslında var.Seni getirsinler bana seni istiyorum onlardan hani herşeyi yaparız diyorlardı.Neden seni getirmiyorlar peki.Demesinler bana ne iistiyorsun diye hepsi yalancı.
Çay demledim kahvaltı hazırladım.İki tabak ik içatal bıçak çıkarmışım.İkide bardak farkında olmadan çayları doldurdum.Oturdum masaya sandalyen boştu çayıma şeker koyan yoktu.Çay iiçerken sıcaktan boğazım yandı.Ağlarken gözlerim ve yanaklarım gözyaşlarımın tuzundan.
Kaç gün geçti sensiz bilmiyorum zaman kavramım gitti.Hayat anlamını yitirdi gitti.Her gün sana geliyorum.Seninle konuşuyorum sana anlatıyorum sensizliğimi.Seni seviyorum kokun gibi gü kokan toprağını okşuyorum.Sonra sana kızıyorum.Neden gittin birden bire bencil beni bırakıp nasıl gidersin.Senin Allah belanı versin diyorum sana küfür ediyorum.Toprağına vuruyorum hırsımdan.
.Bok mu vardı gecenin bir vakti dondurma almaya gitmen.Kendime küfrediyorum bok ye geri zekalı kadın ne ne diye dondurmasına oynamıştık.Zıkkım ye şartmıydı bir şeyine oynamak.O hep yenilmiyormuydu sana maksuz.Senin pişti diye bağırman hoşuma gidiyor derdin.Şimdi sen burdasın ve ben haytım boyunca dondurma yemiyeceğim.
Telefonum çaldı arıyan sendin.Açar açmaz telefonu çikolatalı istiyorum dedim.Ama telefondaki ses sen değildin.Arayan polisti bir şeyler anlatıyordu seni söyledi uğulduyordu ses ağır çekim gibi.Sanki sarmış bant gibi uğulduyordu ses
hatırlamıyorum sonrasını.
Yine annem geldi bugün.Bana kızdı neden telefonlara bakmıyorsun telefonumu açmıyorsun diye.Ben telefona bakmayı unuttum ki herkez arıyordu konuşmak istemiyor kimseyi görmek istemiyordum.Annemide istemiyordum ama o beni dinlemiyordu.Annem çamaşır yıkıyacağım dedi kirlileri toplamış.Kirli sepetinde senin doğum günün de aldığım ve bu renk alınırmı diye bana söylendiğin ama en çok sevdiğin mor gömleğin vardı.Hırsla gömleği aldım anneme bağırıyordum .Sen nasıl onun gömleğini kirlilerini yıkarsın onun kokusu gidicek.Ben evim o koksun istiyorum diye.Hem ağlıyor hemde avazım çıktığı kadar anneme bağırıyordum.Zavallı annem benden kortu bana sarıldı ağla kızım dedi ağla zehirini öfkeni at artık yüreğinden.Annemin kucağında ne kadarağladım ne kadar uyudum bilmiyorum zaman kavramım artık yoktu.
Sen gideli ne kadar oldu bilmiyorum azalır diyorlar azalmıyor.Azalmıyor içimde büyüyor yanlızlığın kocaman bir kara delik oluyor benide yut içine al diyorum kara deliğe ama duymuyor almıyor içine.
Aynaya baktığımda bazen seni görürdüm aynada sana konuşurdum.Banyodaki aynadan bana bakıyordun gülümsüyordun.Beni bırakıp gittin seni affetmiyeceğim beni bu koca dünyada sensiz bıraktın.Yanımda olsan yanımda olsan.Sana vururdum seninle kavga ederdim neden gittin sen hainsin sen kalleşsin böylemi bana sözverdin.Sen yalancısın diye öfkemden aynaya vurup vurup aynayı kırdım.Ayna kırıldı sen gittin aynadan.Hemen yeni ayna takdırdım yerine ama sen bir daha gelmedin.Neden gelmedin bu da ayna ne olur gel ne olur yalvarırım gel.Ama gelmedin.
Dünya zamanına göre bir kaç ay olmuş sen gideli ama bana asır gibi.Bugün elektriğim kesik telefonumda.Borcundan dolayı kesildi diyorlar.Gördünmü kestiler herşeyi neden ödemedin faturaları neden.Sen ödüyordun faturalı kocanın işi derdin.Şimdi kim ödüyecek faturaları ben ne bileyim nereye ödenir fatura.Ey söyle kim ödüyecek neriye ödiyecem bilmiyorum.Artık ağlamaktan yorulmuştum.Beni sensiz bir başına bıraktın diye.
Annem geldi yine ondan anahtarı alıcam nerdeyse her gün geliyor.Fenalaştım tabii doğru düzgün bir şey yemiyordum.Açlıktan şekerim düşüyor başım dönüyordu.Annem ağlıyordu benim için taksi çağırdı. Hastaneye götürdü beni. deli gibi herkeze bağırıyordu kızımı bakın kızım bayıldı diye.Ah annem canım annem beni bir odaya götürdüler kan aldılar.
Artık yanlız değilim sevgilim.Beni yanlız bırakmamışsın bu koca dünyada.Artık yine sen varsın hayatımda geri döndün bana sevgilim. Bu ayrılığın uzzun sürmedi sürmeyecek sevgilim .Altı ay sonra yine yanımda olucaksın sevgilim altı ay sonra.Şimdi karnımdasın sevgilim büyü orada.
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
19.12.2011
Tablo benim öğrencilik çalışmam 3 saate yapıldı fotorafı güzel çekilmemiş yoksa daha güzeldir
YORUMLAR
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
selam ve sevgler
ekici
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
Anne baba üzmekten çokkorkarım bende evlat yetiştiriyorum inşallah hayatınızdaki kötülüklerdüzelir
kelimenin Tam anlamıyla dondum.Şu ana kadar okuduğum tüm yazılarınızı çöpe atacak kadar asil,yalın ve samimi.kurgu da olsa sahide olsa tam bir İnsan haliydi.Argo tyabir ettiğimiz cümlelerin bile buram buram estetik koktuğu kemal seviyesinde bir yazı.Sihirli bir elden çıkmış kadar inanılmaz akıcı ve berrak.
Edebi açıdan da olunması gerektiği yerde.Bu tutumla yazmaya devam etmeniz bu samimiyeti yitirmemeniz dileğiyle.Kahr ile mutluluğu aynı esnada yaşadım.Elinize yüreğinize sağlık. Dondurma yalar gibi yalayın yavrunuzu.Mevla bir ayrılık daha nasip etmesin.
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
yeğinadnan
Duygular yakmış geçmiş satırları....özlem hasret bekleme ve yokluğundan kaynaklanan geçmişiyle hep onu aramış.Kokusunu aramış varlığını aramış.Fani Dünya hep böyle...İlgiyle okudum.Düşündüm...Yüreğinize sağlık Eray hanım...
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
Yazınız eleştirilerden oluduğum kadarıyla kurgu ancak, kurgu dahi olsa gerçek hayatta yaşananlar bunlar.Yazınıza konu olan bayanın en azından sevdiği insanla yaşama şansı olmuş diyorum.Bazılarının böyle anıları dahi olamıyor ne yazık.Şahsen olaya böyle baktım.En azından birlikte geçirilen zamanlar, ileride anlatılacak anılar yaşanmış.Bu bile büyük bir lütuftur kanımca.
Beğenerek okudum yazınızı.Saygılarımla..
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
OLDUKÇA DUYGUSALDI KURGUMU GERÇEK Mİ BİLMİYORUM AMA ÇOK ETKİLENDİM DOĞRUSU TEBRİKLER KEŞKE BENDE YAZA BİLSEM O KADAR ÇOK ŞEY VAR Kİ YAZILACAK ASLINDA BEĞENİLMEYECEK DİYE CESARETİMİ KAYBEDİYRUM YAZMAYA BAŞLADIĞIMDA TEBRİKLER ARKADAŞIM..
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
AYSE 09
yazarak hatalarımızı öürenenerek
saygımlasın görüşmek dileğimle
Güzel bir yazı okurken benim yazılarımı hatırlattı..
çok hoş..kutlarım..
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
ya ne diyeceğimi bilemiyorum can evinden vurmuşsun
Dünya zamanına göre durdum...
Harikaydı.... Tablo için bişey demiyeceğim reklam gibi olmuş :-)
YÜREĞİNE SAĞLIK.....
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
DİLEK YILDIZI
HER GÜZEL ŞEYİN BİR ZAHMETİ OLURMUŞ ORTALIK BATSADA RESİM GAYET TEMİZ ....;-) KUTLARIM
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
içime oturdu be hocam anlıyorum ruh halini sabır diyelim başka ne gelirki elden yalnızlık zordan öte zordur insanın içine konulmuş bir avuç ateşten kordur hep diyorumya iyikide yazıyorsunuz diye kimseye anlatamadığınızı yazılara anltıyorsunuz buda çok güzel bir şey sağlıklı günler dileğimle
sevgiler saygılar