- 757 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ayrılığın anatomisi, hadi buyrun tanışalım !
nankördür canlı kısmı!
işte aşk böyledir...
çok seversin hep onu düşünürsün.
O mutlu olsun diye kendi hayatından ödün verirsin, ’aa bana taktı bu korkuyorum saplantı yaptı’ der. Baktın gördün olmuyor sıkmayım olayı akışına bırakayım dersin. ’Artık beni sevmiyor ,işte bu kadarmış bunun sevmesi. Kendini çekince,biraz naz yapınca hemen pes etti,vazgeçti’ der...
fırından ekmek alırsın sıcacık, derki; hamur olmuş bu , ertesi gün gider marketten alırsın bu bayat!.
Bencillik vardır özde , seni seviyorum kelimesini duymayı severler ama söylemeye gelince’ zaten bilmiyormusun sevidiğimi söylemeye ne gerek var’
Çok sık ararsın ’ beni kontrolmü ediyorsun devamlı arayıp’ aramazssın ’var sende bir iş,hmmm... duur çıkacak kokusu ,kesin aldatıyorsun!’ böyle uzar gider bu hikaye ...
-bitti!
- ama neden?
-sen daha iyilerine layıksın
- ben daha iyisini istemiyorumki !
-inanki sorun sende değil bende kendini suçlama
- neden ama?
-ben seni mutlu edemiyorum hadi yolun açık olsun
- hönk
- evet şu an hiç mutlu değilim o kesin...
nasıl bir kurtuluş yoludur , bir kaç yıl önce bir arkadaşımız vardı erkek arkadaşı onu bırakmış ve bir mesaj atmış bir daha beni arama,mesaj atma sebebinide sorma .
Çok üzülmüştü ve çokta düşünmüştü neden? ,neden! diye
Tabi bizde diyemedik, durmadan burnunu karıştırıyorsun , pis kokuyorsun makyaj yapıyorsun ama makyajını temizlemiyorsun . Hemen aklıma o arkadaş geldi şimdi ben niye terkedildim pismiyim? kokuyormuyum? burnumu mu karıştırıyorum ?,çirkinmiyim ? anlayışsızmıyım? nedenn? Çokmu hayır dedim yoksa, çok evetmi dedim ?
sen üzülme diye çokmu sessiz kaldım hep taleplerimmi olmalıydı?
O an kendimi nasıl aşağılanmış hissettiğimi tahmin bile edemezssiniz...o an ağlamak ,çığlık atmak istedim bir kaç dakika sonra kendimi öldürmeyi ilerleyen dakikalarda kendimi öldürmekten vazgeçip onu öldürmeyi düşündüm...:)Zaman ilerledikçe düşüncelerim farklılık kazanıyordu... Önce evde bulduğum tüm içecekleri içtim süt,soda,meyvasuyu,kahve hala içim acıyordu gidip marketten rocco keskin naneli şekerlerden aldım beş kutu şekeride yedikten sonra artık içim aşk acısıyla yanmıyordu:) bundan çıkardığım ders mide ağrısı aşk acısından daha kötüymüş ...
Anladımki ne kadar değer verirseniz bir okadar umursanmıyorsunuz.
Tamam her zaman geçerli değil ama genelde böyle.
sevmenin bedeli terkedilmek...
N.K
YORUMLAR
bence sorun iki tarafın aynı duygularu aynı yoğunlukta yaşamaması yazınız çok güzel tebrikler kutlarım