2 SAATLİK TEST
Hani bir sigara bıraktırma reklamı var bilirsiniz radyolarda sık sık döner hani amfizem hastalığının belirgin özelliklerini birlikte bir test yapalım diyen başlar…
Nefes alın….şimdi verin…alın….verin…diye devam eder…
Sigara içen biri olarak oldukça etkilendiğim ancak lanet olası meretten kurtulmak istemeyişlerim arasında kalışlarıma inat…sigara içerek bazen…sanki başçavuşun eşeği gibi dinleyişlerimde…
Şimdi ben birlikte bir test öneriyorum size…haddim olmayarak…aklıma geldi diye,her şeyi erteliyoruz diye…
Düşünün ki; sebep olmaksızın yada olarak fark etmez…tam 2 saat vaktiniz var sonra gözlerinizi kapayacaksınız hayata…ve tanıdığınız bütün insanlar etrafınızda…aileniz dostunuz arkadaşınız….ne demek isterdiniz…ne sıkıştırırdınız o iki saat dilimine…ne derdiniz…!!!
Af dilemek istedikleriniz küs olduklarınız,sevdiğiniz ama sevdiğinizi hiç söylemediğiniz….yokmu bir düşünün…
Ve bugün yarına senedimiz olmadığı için….farz edin ki şu an öyle çünkü bilmiyoruz….!
Hiç ölmeyecekmiş gibi yaşa yarın ölecekmiş gibi ibadet et derler hani…
Sevmek ibadet olabilir mi….olabilir…
Peki ya af dilemek küs olmamak helallik istemek….olabilir..
İki saat yetmez diyenler olabilir belki ama bir düşünün söylemek istedikleriniz o kadar uzun mu yada şimdi saate bakın bir de iki saat sonra o arada ne kadar uzun bir zaman var…
A.B.2011
YORUMLAR
iki saatim olsaydı af dileyecek kimsem olmadığına göre sadece dakikaları yaşardım .Kimse bilmiyorsa öleceğimi o zamana kadarda kimse olmamıştır demektir . Hayat benim ya tek başıma giderim yada tek başıma / sigara konusu yıllardır bırakmak isteğim ama öfke patlamasına karşı sığındığım tek şey diye bilirim huzuru insan kendi belirliyor arkadaşım yaşam önümüze serilmiş akıl başta şimdi söz sizin
AliBUDAN
saygılarımla,
Uygulanası ve unutulmayası bir test...Testin sahibine selamlar ve tebrikler
AliBUDAN
saygılarımla,