Bir Üçleme Çalışması ( Aşk)
Adam her gün yoğun şekilde ofisinde çalışıyordu. Çok sabit bir hayatı vardı işe gelir sabah erkenden başlar akşam geç saatlere kadar deli gibi çalışır sonrada evine giderdi sadece haftada bir cuma günleri 3 sokak aşağıda bulunan tunalı hilmi deki puba ugrar iki kadeh şarap bazen bir kadeh wisky içerdi sonra da sessizce evine giderdi ne bir dostu nede bir sevgilisi olmuştu bugune kadar olmasını da istememişti aslında uğraşmamıştı bile sadece işi vardı hayatında okulda bile arkadaşları ona inek derlerdi O kadar işine düşkündü ki yılların nasıl geçtiğini bile anlamamıştı.Şimdi bu akşam ise içinden bir ses saatine baktığında yerinden kalkmasını ve ofiste girişte duran aynaya ilerlemesini söyledi. Adam aynaya baktı saçlarının artık ağırmaya başladığını gördü ve ürperdi evet dedi içinden sanırım artık zamanı geldi sanırım artık bende değişmeliyim saatine baktı saat 21:00 dı ofisinden çıkmak için hazırlandı bugün cuma dedi heyecanlandı sanırım bugun hayatımda birşeyler değişecek bir ses var sankı içimde sonrada aynaya yine gözü takıldı bu saate kadar bir şey olmadı hayatında sende istemedin dedi kendine sonrada omuzlarını silkti saçını düzeltti ve paltosunu alıp ofisden çıktı.
sokakları gecerken sankı herkes ona bakıyordu tuhaf bir his vardı içinde biri onu izliyordu sankı sonra saçmalama dedi kendince pub a gelmişti kapıyı açtı içeri girdi içerisi hafif loş ışıklı bir ortamdı her cuma oturdugu masaya yöneldi ancak o ne o masada iki tane hanım oturuyorlardı ikiside birbirinden alımlı hoş bayanlardı hafif kahkaha lar atarak hoş bir sohbet ortamında olduklarını gösteriyorlar etraftakı masalarda oturan yanlız beylerin dikkatlerini cekiyorlardı ama ikiside bunu umursamıyor gibiydiler Adam irkildi sarısın bayan o esnada adamın onlara baktıgını hissetti sanki dönüp adamla bakıştı adam ellerinin titrediğini hissetti bu nasıl birşeydi okadar yıldır hiç boyle bir duygu hissetmemişti hep işi vardı bu duyguları hep ertelemişti aldırmadan yavaşça ilerledi ve bara oturdu aklı kadında kalmıştı barmen hoşgeldiniz adem bey dedi her zamankinden mi alırsınız .
Adem hayal aleminde gibi cevap verdi sanki hala kadının bakışları gözlerinde duruyordu evet lütfen benim masamı bayanlara vermişiniz dedi istmesizce ama sanki alışkanlıkla
barmen onlar dedi patronun akrabaları ondan
aa dedi patronda geliyor .
Adem bey patronu tanıyordu her zaman geldiginden tanışmışlardı zaman içinde
Patron ınce uzun kibar biri idi universiteyi bitirmiş ancak hayat bar işine onu yöneltmişti
Patron önce bayanların yanına geldi ama Adem beyi görünce heman ona yöneldi
Bu esnada Adem bey tekrar sarısın bayanla göz göze geldi tüm benliği dikkat kesillmişti fonda calan hafif caz muziği ise adem beyi daha da heyecanlandırıyordu sankı eli ayagı yüzü kıpkırmızı olmuş herkes ona bakıyordu kendini 12-13 yasındakı ergenler gibi hissetti patron kibarca selam adem bey hoş geldiniz dedi hoş bulduk dedi adem istemsiz kusura bakmayın kız kardeşim ve yeğenim geldiler bana onları sizin masanıza oturtum aslında onlar oturmuşlardı kalkın diyemedim oysa sizin her cuma oraya oturdugunuzu biliyorum lutfen kusura bakmayın sonra teleafı edebilirim
Adem bey dudaklarından cıkan sözü fark etmemişti ama fark ettiğinde de hersey coktan olmuştu bile yok önemli değil ama hanımlarla tanışmak isterim doğrusu.
Bu esnada patron adem beye baktı ve gözü aynı anda yegeni olan sarısın bayanada kaydı adem beyin ve yegenının gözlerinde o ışıgı okuması cok zamnını almadı da
tabi buyrun tanıştırayım dedi adem beye ve adem bey sankı ucuyor gibi ilerledi masaya doğru patron hanımlar adem bey bizim en eski musterimizdir sizinle tanıştırmak istedim neden derseniz aslında adem bey her cuma bu masaya oturur sizler buraya oturdugunuzdan kendisine ayıp olmaması için özür dilemeye gittim sizlerle tanıştırmak da istedim kendisini sonra devam etti kız kardeşim aslı esmer bayan elini uzattı adem bey olanca kıbarlığı ile memnun oldum diye elini sıktı aslının yegenim dedi sonra patron yegenim nazlı nazlı hanım dedi adem bey sizi tanımak ne buyuk bir zevk nazlı gülümsedi benim için de dedi iri yeşil gözleri parlıyordu buyrun masaya dedi kızlar
adem bey masaya oturdu içkiler soylendi gece hızlı ileriliyordu nazlının amerikada okudugu ordan yeni geldigi bir bankada işe girdigi ve kutlamaya geldiklerini ögrendi adem bey ama nazlının o iri yeşil gözlerinde kayboluyordu her kelimede ve her bakışta patron ve kız kardeşi saat 12:00 olurken masadan musade istediler adem ve nazlı masada yanlzıdılar artık ve dükkan kapanana kadar ki saat 12:30 da kapanıyordu adem bey rekor kırıp kaldı ve nazlı ile sohbete sürdürdü nazlıya adem artık aşık olmuştu.
Bu akşamdan sonra adem için hayat farklı akıyordu nerede ise günde 10-20 kez nazlı ile telefonlaşıyor her saniye onu görmek istiyordu nazlı işinde durum faklı değildi sürekli adem beyden bahsediyor ve sürekli onu arıyordu aşk artık kapıyı çalmıştı ama hayat her zaman mutluluk getirmeyebilirdi hele ki bazen bu mutluluk cok cabuk gelmişse ...