- 2485 Okunma
- 15 Yorum
- 0 Beğeni
ŞU APTAL TÜRKLER!!!
Zahire bakıp da asılı göremeyn dostlar var maalesef...O bakımdan bu açıklama adeta farz oldu.
Bu yazı:
1- Türk Milletini aptal yerine koyanlara
2- Biz Türk’üz, Osmanlı değiliz diyenlere
3- Tarihimizi her gün sabah ve akşam kuşaklarında televizyonlarda seyrettikleri magazin proğramları zannedenlere.
4- Tarihimizin içine edenlere...
5- Kendi tarihinden bu kadar kopuk ve ona karşı nefret duyguları ile dolu olanlara
6- Türklüğü ermeni olmaya tercih edenlere
7- Kısacası tüm soysuzlara bir tepki olarak yazılmıştır....
Söylenecek daha çok şey var olmakla birlikte tek üzüntüm bu yazının yazılış amacını açıklamak zorunda kalışım olmuştur.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bunca sene hep anlatıp durduk…Atalarımız olan Osmanlılar Anadolu’ya geldiklerinde sadece ve sadece 300 çadırdan ibaret bir obaymış…Sıksan sıksan bin beş yüz kişi yani..Sonra bu vatandaşlar büyümüşler büyümüşler kos koca bir imparatorluk kurmuşlar…Bu günün ABD si olmuşlar adeta. Mesela İçlerinden Bir Kanuni çıkmış dünyanın anasını sallamış…Çok büyük bir TÜRK DEVLETİ imişler…
Meğer hepsi palavraymış…O, Osman ve oğulları bizim atamız matamız değilmiş…Vah benim bunca yıllık emeklerime vah…Otuz iki senedir evlatlarımızı tamamen yalan ve de yanlış bilgilerle şişirip duruyormuşum….Osman ve oğullarının Türklükle mürklükle hiç bir alakaları filan yokmuş meğerse…Adamlar tam bir Türk düşmanı imişler oysa…
Namussuzlar 300 çadırla gelmişler bu topraklara ve bu topraklarda yaşayan yüz binlerce , milyonlarca Türk’ü ortadan kaldırarak saltanatlarını kurmuşmuşlar meğerse…Anadolu’da yaşayan bu yüz binlerce, milyonlarca Türk ise aptal koyun sürüleri olduğu için bu Osman ve oğullarına kul olmuşlar( Karamanoğullarından , Germiyanoğullarına, Karesi oğullarından , Candar oğullarına kadar bir sürü Türk beyliği ) …Onların saltanatlarına boyun eğmişler. Zaten Bu Türk denen millet her zaman aptallardan oluşurmuş böyle…Öyle ya kendileri Anadolu’da yüz binler, milyonlar oldukları halde hepi topu bin beş yüz kişi olan ve Türklükle uzaktan yakından hiç bir alakaları olmayan Osman ve oğullarına asırlarca ‘’ Padişahım çok yaşa ‘’ diye kul ve köle olmuşlar…
Osman ve ondan sonra gelen otuz beş oğlu düpe düz gavurmuşlar aslında…Hep gidip gavur karılarıyla evlenmeleri de bu yüzdenmiş zaten…İb…lislerin haremde karı oynatmaktan başka bildikleri bir halt da yokmuş zaten…İşleri güçleri cariyeler ve atlama sporlarıymış. Özellikle de Kanuni…İşte o herif ‘’ Bir baba hindi’’ oyununu çok severmiş…Bir gün Hürreme, öteki gün İsabella Fortuna’ya binermiş…Baş adamı Abraham Paşa da öyle…Bir gün Hatice’ye, bir gün Nigar Hatun’a binip dururmuş…Haa birde Bir de tinerci kardeşlerimin atası olan Bali bey var… O da Yahudi kızı Armin’e binemeyince Rum kızı bilmem kime binmiş…Güya akıncı Bey’i namıssızın…Bütün akın ve seferleri karılar üzerine… Kanuni nâm dam budalasının kapıcılığını yapmaya başlamış sonraları. İş üstündeyken kimseler rahatsız etmesin diye….Kanuninin avradı Hürrem, anası Hafsa, kızkardeşi Hatice de haremde memeler fora dolaşır dururlarmış…Tek dertleri ne zaman birileri ile birdir bir oynayacakları imiş…Hele de Hürrem…Eskiler bilirler bir Matild Manukyan vardı…Hürrem ona bile taş çıkartırmış…Hatta oğlu Sarı Selim bile Kanuniden değil de eski aşna fişnesi Alex tenmiş…O derece yaniiii…
Kanuni nâm dam budalasının dedeleri farklımıymış sanki…Mesela dedesinin babası Fatih…Herif ayyaşın tekiymiş. Şiirler yazarmış hep şarap üstüne..Dedesi Bayezıt afyonkeş, babası Yavuz ise kulağı küpeli bir gay miş.
Ondan sonra gelenlere ne demeli peki? Oğlu Selim : Kıbrıs’ta çok güzel şaraplık üzüm bağları olduğunu öğrenince: ‘’Tiz alına o Kıbrıs ki kaliteli şarap içelüm’’ deyu buyurmuş. Muratların dördüncüsü içki komasından ölmüş…Zaten adama karılar da yetmez olmuş ki hep travestilerle takılmış. İbrahim zırdeli… Mecit, azgın mı azgın..Adam işi toplu seks partilerine kadar götürüyormüş…Aziz, kafayı yemiş ve sonunda iki bileğini birden keserek ( Nasıl becermişse artık ) intihar etmiş… Hamit, hem pinti hem de kıpkızıl bi herif, üstelik de müstebit…( Yani sıkıyönetimci bir diktatör )…Vahdettin ise Hain başı.
Garibim Türklerden topladıkları paralarla Yeni’sinden tut Valide’sine kadar, Sultan Ahmet’inden tut Süleymaniye’sine kadar, Selimiye’sinden tut Dolmabahçe’sine kadar bir sürü kilise yaptırıyorlar…Saraylarında bir sürü Şeyhülislam adı verilen psikoposlar, hahambaşları, patrik ve papalar bulunmakta. Gavurluklarını cümle aleme yayıyorlar…Ele geçirdikleri her ülkenin kalesinin burçlarına da üzerinde kos koca haçlar bulunan bayraklar astırıyorlar.
İşte gelmişleri ve geçmişleri bu olan bu Osmanın oğulları zamanla Anadolu’da Türk filan da komamışlar …Netice de Türk dediğin nedir ki? Beyni çalışmaz, ‘’ kim tikim hıyar dese peşinden koşar bir millet’’ Üç beş tane sapık herifin kulu olmaya razı…Zaten kul ve köle olarak yaşamak bu sefil milletin genlerinde var olan bir şeymiş. Ne var böyle bir milleti yok etmeye… Bu Osmanın oğulları aynı zamanda Ermenileri, Rumları, Yahudileri, Çerkesleri , Alevileri, aklınıza gelen yetmiş iki milleti de ortadan kaldırmışlar.
Velhasılı kelam Osman’ın oğulları 300 çadırlık bir aşiret iken 20 milyon kilometre karelik bir imparatorluk olmuşlar olmasına ya artık bu imparatorluk içerisinde Türk diye bir şey kalmamış. Kalanlar da zaten kendilerinin Osman ve oğullarının soyundan geldiğini sanan bir yığın aptal ve sefil yaratıkmış. Altıyüz sene boyunca Türk denen milletin tepesine binen bu Osmanın oğulları ‘’Türk’üm’’ diyeni yok etmişler hep.
Sonra bir tufan olmuş…Bu Osman ve oğullarının kurduğu devlet helak olup dünya bu gavur devletinden âzade olmuş…Yüce Rabbim bu geniiiş ve bereketli toprakların bom boş kalmasına razı olmamış ve gökten yağmur yağdırmış…Her yağmurdan sonra olur ya bu yağmurlarla birlikte yine topraktan mantarlar fışkırmaya başlamış…İşte o mantarların evrim geçirmesi sonucu yeni yeni insanlar ( Ya da benzer varlıklar ) oluşmuş bu topraklarda ve onlara da Türk denmiş…
Maalesef ben bu gerçeği daha yeni yeni öğrenmeye başladım…Bir de utanmadan sıkılmadan Tarih Öğretmeniyim diyorum…Yazıklar olsun bana dimi ama ? Hele hele de o minicik beyinleri yıkayıp durduğum için bunca senedir…Zavallılar hâla kendilerini Osmanlı’nın devamı sanıyorlar…En kısa sürede anlatacağım onlara tüm gerçekleri…Biz Osmanlıdan değiliz…Osmanlı da bizden değil…Biz bu topraktan çıkan mantarlarız ve evrim geçirip bu hale geldik…Adımıza da Türk dendi…Bizim bir soyumuz sopumuz da yok…Mantarız vesselam.
Yazımı yazdım…Şimdi ben gidip bir kahve yapacağım kendime ve mehter marşlarından birini dinleyeceğim. Tavsiye ederim siz de dinleyin ara sıra…En azından uyuduğumuz uykudan uyandırıyor:
SANCAK MARŞI…
HAS DUUUURRRR. YA ALLAH…
Ertuğrul’un ocağında uyandın
Şehitlerin kanlarıyla boyandın
Nice düşman kâl’asına uzandın
Sana selam ey şanlı Türk sancağı
Çırpınarak dalgalanır kanadın
Gökyüzüne çıkmak mıdır muradın
Gölgende can vermek ister evlâdın
Sana selam ey şanlı Türk sancağı
YORUMLAR
Bu kez yazınızda ecdadımız Osmanlılara yani Türklere getirmişsiniz . Ben ne kadar insan , insan
diye şiirler yazsam da tabii ki Türküm ve bundan gurur duyarım . Ben nasıl bütün insanlar saygı
sevgi duyuyorsam , ayrımcılık yapılmadan bana da , bize de aynı saygının duyulmasını isterim.
Demokrasi diye diye milltimizin geldiği durum bu.Dizilerle ya da daha başka oyunlarla bizi bize
unutturmaya çalışıyorlar. Benim dedemin adı İbrahim , onun babasının adı da Süleyman. Geldikleri
köyde osmanlının konuştuğu şivedir. Soyumuza Hürrem de girmiş olabilir ama biz her şeyden önce Türküz ve Türklüğümle başkaları gibi boynu eğik durmuyorum, gurur duyuyorum..
Daha yazacak çok şey var ama kısaca bizi bize unutturmasınlar, biz buradayız..
Selâm, sevgi ve saygılarımla, tebrikler...
sami biberoğulları
Bizi bize unutturamayacaklar...Suratlarına suratlarına çarpacağım gerçekleri çünkü...Daha devamı var bunun...Yarına inşallah.
Selam ve saygılarımla.
sami biberoğulları
Sağolun var olun.
Selam ve saygılarımla.
80 öncesi
"HERŞEY DEVRİM İÇİN!" deyip, okudukları okullardaki tesisatları parçalarken Atatürk fotoğraflarını Stlin'e benzetmeye çalışıp, benzettiklerini zannettiklerini asılı bırakan, benzetemediklerini parçalayan,
"Rusya kurtuluşumuza yardım etti; neden komünist bir rejim kurmadı," diye öfkesini o sırada böyle bayağıca kusma cesareti gösteren, Güney Doğudaki vatandaşlarımızda milliyetçilik duygusunu geliştirmek için onları fakru zaruret içerisinde bırakıldıklarına dair propaganda yapan başta öğretmenler ve yetiştirdikleri öğrencilerinin çoğu şimdi Türkiye'nin problemi PKK'dan dolayı pişmanlar. Bunu itiraf edebilen açık yüreklilikte olanlar var. Ayağı yere basanlar...
Ama hâlâ basamayanlar var.
Ben de 70 yılına kadar Sofya, Bizim Radyo, Moskova Radyosundan direktif alan sürünün içindeydim. Sonra araştırdım ki,
TÜRKÜN TÜRKTEN BAŞKA DOSTU YOK!
Şimdi Türk Tarihi'nin geçmişini eleştiren, onları aşağalamaya çalışan, dünlere kadar Öz Türkçe kelimeler yaratacağız diye halktan kopuk bir dil yaratmaya çalışan, dini afyon olarak aklınca yorumlayan, "Türklerin %70'i aptaldır!" diyen yazarın kitaplarını kapış kapış kapan, 22 Aralık'ta tarihiyle Türkleri mahkum etmeye çalışan Fransa'dan en büyük nişanı alan yazarı alkışlayan bu güruh, acaba Atatürk'ü koruma Kanunu olmasa, Osmanlı hünkarlarını tenkit ettiklerinden daha çok Atatürk'ü tenkit etmezler mi?
Bu ROZET ATATÜRKÇÜLERİ, varlıklarını, bu denli özgürce konuşabildiklerini Atatürk ve aşağıladıkları hünkarlara borçlu olduğunu acaba ne zaman anlayacaklar?
Paylaşım için teşekkürler, saygı öncelikli sevgiler.
sami biberoğulları
Konuyu çok güzel özetlemişsin...Allah razı olsun...
Selam ve saygılarımla.
Hocam sizi yazılarınızdan tanıyan birisi olarak,bu yazının ima,hiciv,cinas,taşlama gibi birbirini tamamlayan ve yer yer aynı anlam ifade eden bir tarz ile bütün sami/miyetinizle yazdığınızı adım gibi biliyorum...
Ancak, sizde benim gibi kızdığınız zaman kaleminizin oku yaydan ani fırlama yapıyor, ve hedef darmadağın oluyor...O yüzden ok'u okumak ve öyle atmak lazım...Bir tarihçi olarak doğruları söylemişsiniz,ama her doğru her yerde söylenmiyor be ustam...Kalem siyesetini iyi yapmak lazım der'im...Sizi seven ve saygı duyan bir dostun olarak söylemek isterim...
sami biberoğulları
Bu yazının devamı yarın...İnşallah orada meram daha iyi ifade edilir...Ben de farkındayım bu günkü oldukça sert ve nahoş cümlelerle dolu oldu...Ama bunun yarını da var...
Selam ve saygılarımla ve de seni daha sık görmek dileklerimle..
Allah'a emanet ol.
Sayın Sami Biberoğlu, öncelikle tüm zamanımı şiire ayırdığım ve neyi nasıl ifade ederek yazdığınızı bilmediğim için özür dilerim. Sizi ve yazdıklarınızı tanımış olsaydım bu kadar tepkili olmazdım. Tepkim yine olurdu ki böyle bir hassas konuda ifadelerinizin aşırıya kaçmasını asla doğru bulmuyorum.
Ben hiçbirzaman Ermeniyim demedim,Türk vatandaşı olarak her zaman gurur duydum. Osmanoğulları dahil herhangi bir büyüğümüze saygıda kusur etmedim. Elbette bu günün şartlarında düşünürsek yanlış gelen uygulamaları da olmuştur, bir ülkeyi yönetmenin, entrikalarla, türlü ihanetlerle, belki ölüm korkusuyla yaşamak mutlaka psikolojilerini de bozmuştur ve onları yanlış tutum ve davranışlara sürüklemiş olabilir. Doğrusu, yanlışıyla onlar bizim geçmişimizdir, sorgusuz sualsiz bizi bu günlere getiren büyüklerimize saygı duymak zorundayız.
Diğer yazılarınızı da okudum. Gerçekten her biri ayrı güzel. Açıklama yapmak zorunda kaldığınıziçin üzüldüğünüzü yazmışsınız. Emin olun bu gerekliydi. Beni şahsen tanıyan kişilerden bile bir mahkumun çığlığını dile getiren şiirler yazdığımda “Allah kurtarsın ablam seni” diyenlerle karşılaştım. Her ne yazsam kendimi anlattığımı düşünenlerle karşılaştım.
Yazım hayatınızda başarılar diler saygılar sunarım.
sami biberoğulları
Çok teşekkür ediyorum güzel yorumunuz için...
Bu arada kabul ediyorum kullandığım dil hiç de hoş değil...Ama inanın bana her satırı yazarken içim kan ağlayarak yazdım...Ecdadımıza hangi küfürlerin yapıldığının anlaşılabilmesi için bu istenmeden de olsa yapılması gerekli bir hareketti...
Her neyse...Sanırım bu yazının devamını da yazacağım...
Selam ve saygılarımla.
Yükselenyıldız
Sanırım aranızda bir sürtüşme yoktur.
HAS DUUUURRRR. YA ALLAH…
Ertuğrul’un ocağında uyandın
Şehitlerin kanlarıyla boyandın
Nice düşman kâl’asına uzandın
Sana selam ey şanlı Türk sancağı
Çırpınarak dalgalanır kanadın
Gökyüzüne çıkmak mıdır muradın
Gölgende can vermek ister evlâdın
Sana selam ey şanlı Türk sancağı
dile gelen isyanınız nede haklı ellerinize sağlık yüreğinize kuvvet tebrikler..
sami biberoğulları
Selam ve saygılar...
dününü bilmeyenin gelecekten haberi olmaz...hani bir şarkı vardlıya bindik bir alamete gidiyok kıyamete diye ...en büyük hasletlerimizle oynuyorlar .....yürekli yazını kutluyorum saygılar
sami biberoğulları
Selam ve saygılarımla.
yazarın iyi niyetinden şüphem olmadığını öncelikle belirtmeliyim yalnız;
yazı aslında kinaye diliyle yazılmaya çalışılmış olmasına rağmen,
yazarın da maddeler halinde açıklamasında bulunduğu düşüncede olanların bire bir söylemleri ile yazılması, hem o kişilerin propogandasina hizmet hem de,
soyumuzu küçük düşüren ifadelerin sansürsüz kullanılması ile
atalarımızın kemiklerini sızlattığı düşüncesindeyim.
bu kadar ağır ve aşağılayıcı düşüncelere, ve onların edepsiz ifadelerine asla yer verilmemeliydi.
içeriğindeki ağır ithamlar kinaye de olsa bu yazı,
mehter marşının ulvi mısraları ve Osmanlı turasını gölgede bırakmıştır
bu minvalde yazının hem başlığına hem de soysuzların tüyler ürperten çirkin düşüncelerinin burada sergilenmesine itirazım var.
çünkü;
aptal bir Türklüğü kabul etmiyorum
ve tıpkı yazar gibi şanlı tarihimizle ve ecdadımızla gurur duyuyorum
umarım yanlış anlaşılmaya vesile olmaz
saygı ile...
sami biberoğulları
Hassasiyetiniz için çok teşekkür ederim...Lakin yazımın hiç bir satırını maalesef değiştirmeyeceğim...Değiştirirsem bu takdirde neye itiraz ettiğimi anlamaz hiç kimse...
Ben sadece ve sadece Fatih'e dil uzatıyorlar dersem kim bilir Fatih için şarapçı dediklerini bu soysuzların...
Yavuz'a dil uzatıyorlar dersem Kim anlar bu soysuzların Yavuz'a gay dediklerini
4. Murat'a dil uzatıyorlar dersem bu dil uzatmanın ona oğlancı demeye kadar varan ağır bir hakaret olduğunu kim anlayabilir?
ve öteiler...
Bunları kaleme almak elbet benim de içimi acıtıyor ama Kendi tarihine söven bu namussuzların işi hangi boyutlara kadar getirdiklerini gözler önüna koyma açısından maalesef yazmak zorundayım tüm bunları...
Affınıza sığınarak...Maalesef bir değişiklik yapamayacağım.
Selam ve saygılarımla.
Hilmi YAZGI
başlığının
Şu Aptal Türkler (!)
şeklinde yazılması bile bu yazının okunmadan bir kinaye olduğunu anlamaya yeterdi.
iyi niyetli olduğunuzu biliyorum
sizin yazarken olduğu gibi
benim de okurken içim çok acıdı..
bu çirkin sözleri ve aşağılık düşünceleri ile soyuna hakaret eden soysuzlar
ve onların destekcileri utansın!
biz biliyoruz ki;
tarihini bilmeyen hiç, soyunu inkar eden p.çtir.
selam ve muhabbetle...
sami biberoğulları
BİN SELAM OLSUN GÜZEL YÜREĞİNE ÖGRETMENİM benim kızımda tarih mgretmeni ve bu diziyi defalarca şikayet ettiği halde kldırılmadı maalesef ve anne lütfen seyrete dedi bana bnde seyretmiyorum bu rezilliği eve padişahlarımız haremden başka yerde bulunmuyorlarmış gibi işleri güçleri yokmuş dertleri kadınlarmış içki imiş gibi gösterilmesi ne acı maden böyle idi nasıl dayandı viyana kapılarına kadar bu osmanlı ben anlamış değilim ayıplıyorum bu yazarı ve senaristi zaten ÇOM TEŞEKKÜR EDERİM BU KONUYA DEĞİNDİĞİNİZ İÇİN ARKADAŞIM inan ço üzlüyorum çocuklarda seyrediyor bu bahtsız diziyi ve vay be bizim padişhalarda ağzının tadını biliyormuş diye çocuklar konuşurken duyuyorum üzülüyorum türklere kurban olsunlar kim kötülüyorsa bu kötüleme korkularından sadece ne olursa olsun bir sorun olduğunda kadınlı erkekli ALLAH ALLAH diyerek yollara düşeceğimizi biliyorlar bütün korkularıda bu işte o zaman görürüler APTAL TÜRK NASIL OLURMUŞ yüreğine sağlık arkadaşım sevgi ile al BİN SELAM OLSUN GÜZEL YÜREĞİNE
siyahgecem tarafından 12/19/2011 2:52:19 AM zamanında düzenlenmiştir.
sami biberoğulları
Tekrar teşekkürlerimle ve saygılarımla.
siyahgecem
sami biberoğulları
tek kelime "muhteşem"!!!!!!!!
ancak bu kadar anlatılırdı yutturulmak istenen tarihin özeti kalem tutan elinizden öptüm!
sami biberoğulları
Selam ve saygılarımla.
sami biberoğulları
Lodoš
bir diziyi eleştirmekse niyetiniz başka şekilde de eleştirebilirdiniz, tarihimize bu şekilde sataşmak,o kelimeleri onlar için kullanmak doğru mudur sizce?
sami biberoğulları
Selam ve saygılarımla.
sami biberoğulları
hocam bakın bazı yerleri muzur neşriyata giriyor diye yazınızı kaldıracaklar orda banada laf geldi sarı selim meselesi bende osmanlı olduğumuzu osmanlı olduğumuzu osmanlılarında türkolduğunu biliyordum yazınız güzel halit ergenç okan yalabık hürrem valide sultan duymasın ekmeğimizle oynuyor diye başınıza iş sarmasınlar bırakın erkekler memnuningiliz saraylarında gibi dekolte giyiniyorlar ne var onlarda çağdaş olmuşlar soyunuyorlar yazınız güzel herzamanki gibi hocamteprikler
bütün milyonlar size
sami biberoğulları
Selam ve saygılarımla.
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
Valla onu bunu bilmem de gecenin bu yarısı mizahsen yazınızla güldürdünüz beni. Allah da sizi güldürsün. Saygılarımla
sami biberoğulları
Saygılar benden...