- 1834 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
KUKLALAR NEREDE?
Masonların iş başına geçirdiği Fransız Devlet Başkanı Nicolas Sarkozy, seçimlerde Ermeni oylarını(500.000 Ermeni yaşıyor Fransa’da) alabilmek için ’Ermeni Soykırımına HAYIR diyenlerin cezalandırılması oylamasını meclisine taşıyor.
Olur olmaz sebeplerle vatandaşlarımızı sokağa döken siyasî partiler ve Sivil Toplum Kuruluşları nerede?
Kuklalar neden ortalıkta yok?
Onları boşverelim.
... Sarkozy yasayı parlementodan geçirir ya da geçiremez.
Türkiye’nin önünü kesmek isteyen bu adam zamanında Fransız ekonomisine olumlu katkıda bulunmamak için Fransız mallarını bizler bari bireysel olarak protesto edip, Fransa’dan ithal edilen malları(başta kozmetik) almayalım. Cari açığımız da kapanacaktır.
Her duyarlı Türk vatandaşının buna katılmasını ümit ediyorum.
Bu mesajımı okumaya zamanınız olduğu için teşekkür ediyor, saygı öncelikli sevgiler gönderiyorum.
NOT
Tilki yapılı SERKOZY; alkışlar sana. Tam üç kağıtçı olduğunu belli ettin.
www.hurriyet.com.tr/kultur-sanat/haber/19490513.asp
Kürt kökenli Yaşar Kemal’e en büyük edebiyat ödülü verdin.
Ağzı kulaklarına vardı ödülün asıl maksadının ne olduğunu bilerek ya da bilmeyerek.
Senden önceki bi başkanın muşmula suratlı(MitheranT) karısı vardı; Kürt delikanlıları dişlerine kadar muayene edip, Fransa’ya götürmüştü.
Siz ne fırıldak, işini bilir bir milletsiniz.
RUS yazar NOBEL ÖDÜLÜNÜ bile kabul etmedi. Çünkü üzerinde doğup-büyüdüğü ülkenin üzerinde yaşayan TOPLUMUN huzur ve mutluluğundan başka birşey istemiyordu.
Düşünülmesi gereken bir durum değil mi?
Yaşar Kemal’i göklere çıkaran bu toplumun vatandaşlarının kulakları çınlasın.
Haydi koşun; Yaşar Kemal’in kitapları karaborsaya düşecek.
YORUMLAR
Çok celalenmissiniz Sarkozy şimdimi tilki oldu ne güzel Libyayı vururken özgürlük getiriyordu,
başbakanımızla nasıl şakalaşıyordu,BU İŞLER siyaset yakında başbakanımızla öpüşür barışırlar,
:))))) O ZAMANDA bunları untursunuz malum hafızası zayıf bir milletiz ,ABD unuttuk islam çoğrafyasında neler yatığını ,kuzey ırakta pkk nasıl silah attıklarını ,askerimizin nasıl başına çuval geçirdiğini unutuuk tabi ABD SÖZDE ARAP baharı istiyor diye Suriye'ye savaş çığırtkanlığı yapıyor,adam ülkesinde bizdeki gib silahlı çetelerle terörüstlerle savaşıyor gün gözüküyor ki birileri zamanı geldiğinde kulağımızı aynı nedenle çekecek ,ozamanda bas bas bağıracağız ama duyan olmayacak
RUSYA VE İRAN SAVAŞ TEHDİDİNDE bulunmasaydı belki Beşarı devirmek için Suriyedeydik,
unutun tabi predetörleri verdiği için teşekkürlerler ettik ah amakı hayalleriniz,su köpüğü gib sönen öfkeniz,balık hafızamız ,
Toplumun yapacaklarının yanı sıra, esas tedbirlerin hükümet tarafından süratle alınması gerektiğini düşünüyorum. "Elçimizi geri çağırırız" açıklaması zayıf bir tepkidir.
Örneğin Hükümet şu kararı derhal almalıdır; "Bu yasayı geçirdiğiniz andan itibaren, Türkiye'de bulunan Fransız firmaları 24 saat içinde sınır dışı edilecek, Fransa ile yapılan bütün ticari ilişliler askıya alınacaktır."
Bu kararı alabilecek bir babayiğit tanıyormusunuz?
Yazınızdaki tedbirleri canı yürekten destekliyorum.
Saygılarımı sunarım.
Yükselenyıldız
Saygılar.
sami biberoğulları
O babayiğit Türkiye Cumhuriyetine bir kez geldi ve göçtü maalesef...
Değerli Kardeşim...
Kime aittr pek bilmem ya bir söz var '' İki yüz yüzlü insanları gördükçe ikiyüzlü insanları sever oldum'' diye...O hesap.
Senin o bahsetiğin kuklalar '' Hepimiz ermeniyiz '' mitinglerinde fazla efor sarf ettikleri için yorgunlar...Kalkıp da ermeni tasarısına hayır diyemeyecekler...Ama bekleyelim...Biraz fransız malı kozmetik ve enerji iksirleriyle canlansınlar o zaman Ermeni soykırım anıtına çelenk koymaya giderler ermenistana filan...Nisana çok kalmadı az sabret hele...
Zamanında da '' Amerika defol'' diye tepindiler, tepindiler yorulunca da çıkardılar Marlboro, Kent, Palmall leri keyifle tüttürdüler bizler Bafra'ya talim ederken.
Selam ve saygılarımla.
Yükselenyıldız
Vah vah...
Zavallı doktorlar, zavallı eczacılar...