- 753 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Yan Sayfa Yazıları: Son mektup
Yan sayfa yazıları: Son Mektup
Lütfen senden son bir şey istiyorum. Bu mesajımı sonuna kadar okuduktan sonra sil. Her şeyden evvel kitaplarını Bakırköy’deki kitapçı arkadaşımdan alabilirsin oraya bıraktım. İlaveten birkaç tane beyaz dizi ilave ettim. Onları hatırım için geri çevirme.
Ben sana karşı kötü bir şey yaptığım sanmıyorum
Sana karşı olan düşüncelerimi seslendirdim o kadar. Galiba sen doğru olanı yaptın. Ama öte taraftan gelmeye devam etseydin de değişen bir şey olmayacaktı. Zira sana olan saygım, sana olan sevgimden önce geliyordu. Sen lütfedip bu yazıyı okurken, ben telefonumdan numaranı, msn den adresini ve feysbuktan arkadaşlığımı silmiş olacağım. İnan bir daha düşüncelerinde bile karşına çıkmayacağım. Ama şiirlerimde daima sevdiğim kadın sen olacaksın Alfabem. Ve bu son Yan Sayfa yazısı olacak seni sonsuza kadar seveceğim.
Alfabeme ______________
Sonsuza kadar alfabemsin.
17.12.2011.Cumartesi
Tuğrul Ahmet Pekel
YORUMLAR
Bu devirde mektup?
Haydi saygınızdan ya da mahcubiyetinizden telefon edemeyişinizi anladım da telefonla mesaj yazmayıp, böyle mektup yazmanıza şaşırdım.
Posta dağıtıcısı da mutlaka şaşıracak, belki de eline aldığı zarfa uzun uzun bakacaktır ne olduğunu anlamak için. Çünkü fatura ve mahkeme kağıtları dışında dağıttığı birşey kalmadı da...
Kutlarım.
Paylaşım için teşekkürler, saugı öncelikli sevgiler.