Hayrını görme!
Ya aslında tamamen geyik yapayım demiştim. Magazinlere ağzımı açıp kim ne cevherler döktürmüş gülelim istemiştim.
Şu an psikopata bağlanmış durumdayım;
‘Sürprizim var’ dedi, parmaklarını kesti!
Kıskanç bir kocanın kendisinden izinsiz üniversiteye giden karısını vazgeçirme yöntemi tüyler ürpertti.
Üniversiteye kaydolduğunu öğrendiği eşinin gözlerini bağlayan Bangladeş asıllı Rafiqul İslam (30), daha sonra 21 yaşındaki eşi Havva Akter’in ağzını bantladı. Eşine bir sürprizi olduğunu söyleyerek kendisine karşı koymamasını sağlayan cani koca, kadının 5 parmağını birden kesti. İslam’ın yakın bir akrabası da genç kadının kesilen parmaklarını doktorların tekrar yerine dikememesi için ortadan kaldırdı.
Olayın ardından konuşan Havva, okuluna ne olursa olsun devam edeceğini söylerken, Birleşik Arap Emirlikleri’nde göçmen işçi olarak çalışan İslam ise müebbet hapis cezasına çarptırıldı.’ (Kaynak: Milliyet)
Yazıklar olsun ya yazıklar olsun!
Şu an Havva’ya yapılanın aynısının ’Rafigul’a da yapılmasını istiyorum. Ya da hatta ciddi ciddi Taksim’de sallandırılsın istiyorum.
Artık ’hayvan’ kelimesini kelime dağarcığımdan çıkarıyorum. Hayvanlara daha fazla haksızlık etmek istemiyorum.
Bunu yapan hayvan bile olamaz!
O parmaklarının hayrını görme emi İslam!
YORUMLAR
Hanımefendi;
Bu devirde Taksim'de biraz zor ! Alıverirler ipten ve asıverirler asanı !
Bildiğim kadar kralın kılıcı keskindi ama o bile pas geçmiş baksanıza...
En iyisi ben yattığı hapishaneye gidip suyuna zehir mehir katayım.
Haklısınız hayvanlara haksızlık etmiyelim...Onlar sadece ihtiyaçları için ve yaratılışları gereği gerekeni yapıyorlar.
Tebrik eder saygılar sunarım...
Esma KAHRAMAN
Sevgiler Sayın Yazarım.
Ya böle caniler insanın içini karartıyo
Hadi gel de bi uzun hava dinleme şimdi
**************************************************
Erzurum dağları da gar ile boran
Aldı reğimi de derd ile verem
Sizde bulunmaz mı da bir gurşun galem
Yazam halımı da yare gönderem
Oy beni beni, belalım beni
Çıkayım dağlara da gurt yesin beni
Sataram bu canı da alıram seni
Erzurum dağına da gara gidelim
Ayvadan usandım nara gidelim
Bu elin güzeli de gönül eylemez
Gönül eyleyecek yare gidelim
Dört yanımı gurbet sarmış telinen
Yaslı yaslı bayram ettim elinen
Göz göz oldu yarelerim dilinen
Yaremi sarmaya da derman bulamam
**************************************************Nezahat bayram sölüyo
Bende dinliyo
Sağlıcakla
Esma KAHRAMAN
:((((((((((( Ne bu hiddet hocam.Altı üstü beş parmak..
Bu gün astığınız şiirdeki kader mi kestirdi o parmakları yoksa, İslam denilen adam müsvettesi, eşinin okuma çilesini çekmemesi için mi bunu yaptı......
Yok be hocam. Bunların ne kaderde yeri var nede kitapta....
Yakında yazıyoruz diye kalemimizi de kırarlarsa hiç şaşırmam..Adamların bu dünyayla işi yok ki.Öbür tarafta kesecek ne bulacaklar...
Yani hocam pazar pazar can sıkıntısı..Ama suç cehaletin...Saygımla...
Esma KAHRAMAN
İnsanlar toplum kurallarına göre yaşarlar diyerek cehaletin pompalandığı (empoze) bir ülkede bunların olması çok normal geliyor bana. Sistemi koyanlar sistemin değişmesini istemedikleri gibi, sistemden zarar görenlerinde tepkisiz olması bu tip olayları meşru imiş gibi gösterilmesine yetiyor.
Allah akıl-fikir versin ne diyelim!
Selam ve saygılarımla.
Esma KAHRAMAN
Allah'ım sen koru!
aynı görüşe katılmakla beraber,bahsi konu edilen haysiyetsizde ve çalışmanızın son kelimesinde geçen islam ibaresi rencide edicidir,hassas olunması tavsiyemle..islamda zorlama yoktur bu haysiyetsiz islamdan habersiz ve soyisimlerde veya isimlerde ,o ismi taşıyamayacak olanlara mukaddes isim verilmesine karşıyım..haberin kaynağına bakacak olursak maksatlı olduğu da aşikardır..saygılarımla...
Esma KAHRAMAN
haberin kaynağı için söyleyebileceğim tek şey, yalan haberse bu benim için önemlidir.
değilse haber haberdir.
teşekkür ediyorum. sevgiler.
Hayatın acı gerçeklerine karşı ne kadar başımı kuma sokarsam sokayım ille birileri üflüyor o kumları...Bu akşam da sen üflemişsin be Esma....Ne gerek vardı...Bırak kafam o kumların içinde kalsın hep....Varsın kıçım açıkta kalsın...Dünyayı görmüyorum hiç olmazsa...Bir daha üfleme ne olur kafamın üzerindeki kumları....
Selam ve saygılarımla.
sami biberoğulları
Ben sırf bu yüzden eve gazete sokmuyorum...Televizyonda da günlük siyasi haberleri izler izlemez hemen dalıyorum dizilere ..Yani diğer haberlere hiç bakmıyorum...Yoksa insanda ruh sağlığı diye bir şey bırakmayacaklar...Zaten yok...İyice felç edecekler ille de..