- 755 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
GÜLÜMSE
Günün yorgunluğunda, gecenin sonunda... Bazen bakarakta dinleniyor...Sen oralardasın bebiş gibi uzaktasın ama yakınsın ama çok ötelerdesinDudaklarımda şiir haykırıken yeşil GÜLÜMSEteyim... Yorgunca, argınca ama keyifle ben burdayım sen se yakın uzaklardasın...
Güzel içimizde kilitli kalmış cevherdir, cevher gizli kalmışsa eğer hasrete değer, değer ki o cevher herzaman GÜLÜMSErbebek bakışları manasız sanma o bakışta cennet var bilirmisin. Duygusalım gözlerim parmaklarım zihnim gözlerim uyum içindeler hepside mutlular. Sevgilerini garip çizgilerle ortaya çıkarıp kelimeye dönüşüyolar ve cümle ve özlem derken azda gözyaşı kattınızmı ortaya tarifi imkansız aşure duyguları çıkarki GÜLÜMSE riz.
uzaklardaki şeker dinliyorsa eğer eğer klavye tıkırtılarını ve bebişçe darbeler vuruyorsa parmaklarınız vede bir anne yüreğinden çıkıyorsa tebessümleriniz şubat ayının gecesinde sıcaktır her yan ılıktır bakışlar vede sevgidir uzaklardan çok uzaklardan GÜLÜMSEyen yanaklarda ıslanmışsa birde gözyaşlarından bakıyorsa karanlıkların içinden görürcesine GÜLÜMSEr yüreğin...Nasıl GÜLÜMSEmesinki.Sana heyyyy ağlamak ödül, bebekçe bebişçe rüyalarımdan.....
DUFO seni hiç unutmıcam dostum..
GÜLÜMSE Yazısına Yorum Yap
"GÜLÜMSE" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.