- 977 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
Geçmiş zaman olur ki..
İçimde ne fırtınalar kopuyor da söyleyemiyorum.Kalbimin dili olsa yüreğimden geçenleri avaz avaz söylemeye yeterdi…Ne fayda ki ne kalbimin dili var nede içimde ki fırtınadan bir eser…
Bu şehir her şeyimi çaldı benden ,düşman olsam da bu şehirsiz yapamıyorum...Ne kadar dertleri de olsa ne kadar sıkıntıları da olsa bu şehirden ayrılamıyorum...Dert kervanının olduğu bir yerde efkar bastı hepimizi…. Bir hilal kaş yüzünden sevdaya düştük,bazen ödünç verdik gecelere umudumuzu ama biz nasipsizdik kadersizdik sevdadan yana..
Bize bir gün olsun sevdadan yana şans gülmedi ama sunu hiç unutmadım gecelerin insafsız olduğunu!!!!
Ne kadar insafsızda olsa bu şehirde hayallerimi yaktım ben.Hepsini o eski tozlu raflara kaldırdım.Benim için umut yok bu şehirde.Belki gün gelir devran dönerse adımıza türküler söylenirse bu şehirde bende o zaman hayallerimi tekrar tozlu raflardan çıkartacağım..
Deli gönlüm,hain gönlüm, bana dikensin ele sümbülsün atarsın belki el niyetine satarsın belki de mal kıymetine,eğer düşersen bir gün yaban eline hiç ağlama..çünkü bu senin tercihindi ve senin sucundu....
Her şeye rağmen unutma beni deli gönlüm.
( 3-4 sene önce yazdığım bir yazı bende maillerimi karıştırırken buldum paylaşmak istedim.. :) Işığından her zaman faydalandığım saygıdeğer ağabeyim Ahmet ŞAFAK’ın gücüyle yazılmış bir yazı..Umarım beğenirsiniz…)
YORUMLAR
sevgili ablam kalemine salık muhteşem bir yazı .!
dert kervanı dizi ,dizi olsun
efkar bastı hepimizi olsun
düştük bir( umut )edasına olsun
bedriyekaraca
savaş ÇAKIR
Hayalleriniz sizi tekrar bulması dileklerimle... Şâirin de dediği gibi : "İnsan alemde hayal ettiği müddetçe yaşar."
Sevgiyle kalın, hoşça kalın...
Saygılar...
bedriyekaraca
"ŞAYET SEN İSTİYORSAN O BİR HAYAL DEĞİLDİR."
İSTE VE BU UĞURDA ÇABA SARFET. GAYRETLİ OL. GERİSİNİ ALLAH'A BIRAK. BİRKEN BİN OLURSUN, ÇOĞALMAYI, BİRLİĞİ SEVİYORSAN ÇOĞALIRSIN, BÜYÜRSÜN. SEV VE OL...AHMET ŞAFAK
ahmet şafak....eyüp demirci....bu iki güzide isme hem hayranlık hemde saygı duyarım....saygılar