- 2582 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
İÇİMDEKİ MANŞETE,
Sizin msj ınızı alır almaz Direk msj yollayacaktım. sonra durakladım kimsiniz diye sayfanıza baktım. Ve yanılmadığımı gördüm. ( YANILMADIM)
Hatırlarsanız ..... hanım bana şiir diye yazdığım şeye yorum yapmıştı. o gün siz de yapmışınız fazla kelimelerle ve örenkler göstererek yorum yapmıştınız. O an size kıl oldum.( o gün ben yorum için msj attım bilerek, özellikle çok zaman üye olanların içinden sseçerek şiir yazanlara oysa şiir tutkum yok içimden ne gelirse onu yazarım adı şiir olsun olmasın) ( affedin )Tamam ben yorum bekledim. Ama şair olmak yada yazar olmak istediğim için değildi.
İnternetle arası iyi olmayan ve klavyesi kullanması iyi biri olamayarak ilk kez girdiğim bir yere aniden yazı yazasım geldi. Amacım öncelikle rahatlamaktı. Bir hamamda kendi başıma assolist olmaktansa bu işe gönül verenlerle şarkı söylemek yada onları okumak istedim.(Hamamın en güzel tarafı terlemek belkide )
O gün size gücendim.(affedin kıl oldum hatta sinir oldum. affedin ) iki defa aynı kelimeyi kullandım bir daha demiyecem dersem daha iyi anlarsınız içtenliğimi. Siz demiştiniz ya bana şiirde yada yazıda aynı kelime üst üste kullanılmaz.( belki doğru ) Şimdi hangisi doğru. Doğru cevabı sizden beklemiyorum. ( affedin )
Anladım ki çiçek kadar açan kalbinizde altın kadar zenginlik var. ( affedin kibirin biri bin para affedin ya yürekte ki altın toprağınızda gizlenmekte belki de)
O gün ben Msj ınızı görünce havalara uctum. "işlerim var gelince okurum" olsun dedim. Hamamda yanlız assolistlik yapmaktan iyidir. Benim için önemli kelimeyi okurken hayatımdan çaldığım ayrıntılar gibi belkide en önemli noktasını kaçırdım. Artık sizin gibi derin ayrıntılara bakmayı o gün öğrendim. Haklısınız kimseye ( affedin demeyeceksin ) kusursusuzsun demiyeceğimi öğrendim. Öğrenmeyi bile bazen tekararla öğrendim. İspat yap dediler yaptım. Ama "sen ne kadar bilirsen bil anatmak istediğin karşıdakinin anlayacağı kadardır"
ve siz beni anladınız. ( kibir hariç onu anlatamıyorum)
"Hayvanların rengini, huyunu,cinsini, hatta adını bile bilmeden görmeden seven BEYAZ KÜPELİ SAÇLARININ DİBİ boya isteyen kadın"
"Ya da doğu güneydoğu çocukları için gözlerini görmeden tenlerine dokunmadan.saçlarına dukunamadan, seven BEYAZ KÜPELİ SAÇLARININ DİBİ boya isteyen kadın" daha başımı bilmden sonunu okudum diyor...
KEŞKE ( EN NEFRET ETTİĞİM KELİME DİLİME DOLANMASA DA)
GELİN BERABER SEVELİM TEKRARLARI ÇOK OLSUN
GELİN SOYUNALIM DERGİLERDEKİ KELİMELERİ KESELİM
PAYLAŞALIM OYNAYALIM ÜÇ HARFİ SİYAHTA OLSA BİRLEŞTİRELİM
HATALARIYLA İNSANLARI SEVELİM
O ÜÇ HARF KOLAY DEĞİL..
SIRTIMIZDAKİ MAKAMI BIRAKIP ZAKAMIZ DAKİ
YÜREĞİMİZİ KANATLANDIRALIM.....
Bir dostunuza yada size kuçak açmış bir sokak fukarası güneydoğulu sokak köpeğine MEDYA İŞLERİ diye sevip başlık atmayın.kendinizi tanıtmayın bırakın onlar sizi tanıtsın KIRMIZI ŞARAP kırmızılığı için değil içindeki demden dir...( AFFEDİN )
.......................AFFEDİN KONU ÖNEMLİ SİZİN SEÇTİĞİNİZ GİBİ ...............
YORUMLAR
sayfana girdim bütün yorumları okudum seni üzeni bulayım diye ama bulamadım bizim gezegen böyle arkadaşım bak benide bugün üzdüler sinirlendirdiler çektimeve geldim bizim gezegende iş yok
DİLEK YILDIZI
ONUN ÖFKESİNE YENİLDİM :-(