Aptal saptal sayfalar
O değil de;
Bilgisayarıma mikrop girmiş. Yok yok benden bulaşmadı. En azında şimdilik... Nerden bulaştığı hakkında da hiç fikrim yok.
Aptal saptal sayfalar açılıyordu. Bilgisayar felaket derecede yavaşlamıştı. Mert’e ’hadi bebem, bilgisayar gözlerinden öper’ dedim. Çaresiz kaderine boyun eğdi.
PC formatlandıktan sonra programlar yüklenirken aynı hatayı yeniden vermiş. Şu an mikrobum ve ben geçinip gidiyoruz. Mikrop yuvası gibiyiz. Yine hatları yavaşlatırsa artık kaldırıp atmam içten bile değil...
Virüs ölsün istiyorum!
Mert kendi bilgisayarını da formatlamış. Programlar yüklerken aynı hata o’nda da vermiş. Bilgisayarları karantinaya mı alsak n’apsak bilmiyorum... Bir salgındır gidiyor...
O değil de;
Sizin bilgisayarınızda da alakasız sayfalar açılıyorsa kendimi yalnız hissetmemiş olacağım.
Adamlar virüs programı kullanalım diye önce ortalığı virüsten kırıp geçiriyorlar sonra program satıyorlar.
Eskiden de camcılar çocuklarla anlaşırmış. Çocuk gidip evin camına taş atar kırarmış. Ev ahalisi mecburen cam taktırırmış.
O değil de;
Sendeki mikropp bende dee olaaydııı vaaayy...
O değil de;
İyi bayramlar.
YORUMLAR
Bir de bu virüs belası var dimi
Yarım doktor candan
Yarım hoca da dinden edermiş insanı
Bu virüste bilgisayardan edecek bizi
**********************************************
Dertleri zevk edindim neş’e ne arar
elem dolu kalbimden gitmiyor hatıralar
maziden kalan her iz beni içten yaralar
elem dolu kalbimden gitmiyor hatıralar
Dertleri zevk edindim neş’e ne arar
elem dolu kalbimden gitmiyor hatıralar
maziden kalan her iz beni içten yaralar
elem dolu kalbimden gitmiyor hatıralar
*****************************************************Bülent Ersoy sölüyo
İyi dinlemeler sayın yazarım
Sağlıcakla
Esma KAHRAMAN
"Adamlar virüs programı kullanalım diye önce ortalığı virüsten kırıp geçiriyorlar sonra program satıyorlar."
Aynen dediğiniz gibi, İlaççıların önce hastalığı yayıp, sonra "Bu ilaç iyi gelir" dedikleri gibi.
Saygılar.
Esma KAHRAMAN
:)) Sevgiler Sayın Yazarım
:)) saptal sayfaların verdiği bezginlik ile pc acmak istemiyorum
o değil de;
benim ne format atacak bebem, nede attıracak vaktim var :)
şanslısın vesselam
an-ti-virüs aşısı yaptırmak lazım bütün netciler olarak
Esma KAHRAMAN
antivirüs aşısı ... bilemiyorum bebem neye karar vercek bakalım :) o işlerden hiç anlamadığım için pc ona teslim..
:) sevgilerimle.
Yazıyı gülümseyerek okuyordum ki final cümlesi ile koptum....Sendeki mikrop bende de olaydı vay vaaayyy....Devam edelim o zaman...Mikrobu senden, bakterisi benden...Edalı güzel Pc em ayrılamam ben sendeeeennn....
Valla çok iyi geldi...Bilgisayarınız için de acil şifalar diliyorum...
Esma KAHRAMAN
bu şarkı hit olmalı...
:) sevgilerimle
sami biberoğulları
Mert işini bilir, halleder o inşallah ablacım...
İkiniz içinde güzellikler daim; sağlıcakla..
Esma KAHRAMAN
:) iyi dileklerine kocaman teşekkürler. bizde senin için güzellikler diliyoruz. sevgilerimle.
Esma KAHRAMAN
:) sevgilerimle.