SİL GÖZÜMÜZÜN YAŞINI TETE
SİL GÖZÜMÜZÜN YAŞINI TETE
"Bu mektup Sevgili Nar-ı Çiçek arkadaşımız için yazılmıştır."
Dileyen altına sözlerini ekleyebilir.
Gözyaşı nedir Tete ?
- Gözyaşı oyuncaktır. Eline aldığın zaman istediğin şekle girer.
- Olur mu Tete, ben sana gözyaşından bahsediyorum, oyundan, oyuncaktan değil ki.!
- Biliyorum... diyelim ki çok sevdiğin birisini kaybettin, ilk ne yaparsın ?
- dünyam yıkılır, ölürüm. Ağlarım.
- sonra ?
- gözlerimden ılık birşeyler akmaya başlar Tete. Sanki buğulu bir camdan dışarı bakar gibi olurum. Çırılçıplak bir bebek gelir karşıma aniden. Sonra kadınlar belirir etrafıma, kadınlar, kadınlar, kadınlar.
Şimdi diyeceksin ki onlar sadece kadın değil... Analarımızdır, kadın analarımız.
.
.
- Bu hikâyeyi ödünç mü aldın ? Çünkü bu gözyaşı sadece senin değil... İçinde ne çok yangın var. Güvercinler görüyorum, daracık sokaklardan havalanmaya çalışıyorlar... Kar yağıyor kör yüreklerine usul usul. Zemheride çiğnedikleri teselli sakızları, boğazlarına mı yapışıyor ne...
Yutkunamıyorlar, dilsiz kalıyorlar.
Oynadıkları sadece oyuncak... Oysa, gözlerinden akan oyuncaktan ölen kaç kişi gördün. ? Ya da çok sevdiği birisi ellerinden uçup gidince ne oldu ?
Şimdi kapat perdeleri, çığlık seslerin yüreğinde kalsın... Melekler uzaklarda olsa bile, sen onlar için her zaman çocuk oldun, öyle de kalacaksın.
Bırak oyuncakların aksın, daha iyi ya... Sana hazırda bir oyuncak.
Arada mutlu olmayı bil ki sevindir onları mutlu kalmayı öğren ki, hayatın buğulu camından dışarı bakmadan da yaşamayı dene.
Varsın sineye düşsün bir akşam üstü renkler, ona diyeceğim yok.
Ama bir kez olsun martıların denizin üstünden yemek artıklarını toplamasını da izle...
Gidene dua et ve yeniden mutlu ol...
Çünkü hayat bu/Az sonra baharı gönderiyor, yeni yapraklar, yeni çiçekler açacak.
Dua ile.
öyküsatıcısı2011Davidoff
* * * *
- Sevgili Nar-ı Çiçek e sabır diliyorum öncelikle ve hiç bir teselli fayda etmez bilirim... Şimdi yürek alevde... Devrim Tülay...
- Saygılarımla... Hakan Kurtaran
- Ben öyle yapıyorum tete gülümsüyorum içime yağsada gözyaşı yağmurları hayata inat yaşamla kavga ederek. @DAĞÇİÇEĞİ@...
- Allahın insanlara verdiği en güzel şey sabır. Gidene Allahdan Rahmet diliyorum. Mehmet Güzel....
- Sanırım bir acı yaşıyor üzüldüm ne söyleyeceğimi bilemedim sabır diyorum sadece sabır. Ayşe 09....
- Nâr,
Ne desek ne etsek senin şu an yüreğinde hissettiğin ateşi söndüremeyiz.
Ama bak! annen için dular ediliyor dileklerde bulunuluyor.
Onun orada ihtiyacı olan tek şey şimdi DUA
Rabbim mekanını cennet etsin anneciğinin. Mehtap Altan...
- gözyaşı nedir tete
-kayıp bir kırlangıcın şarkısıdır ,ta uzaklara gitti... lacivertiğnedenlik...
*
- Sevgili gönül dostu Nar-ı çiçeğe
Her canlının döneceği yer geldiği Yüce ALLAHIN yanıdır.
Ebediyete intikal etmiş ,sevgili annenize ALLAHTAN rahmet geride kalanlara sabırlar diliyoruz ,mekanı cennet olsun dileriz ,bu vesile ile tüm ölmüşlerimizin İNŞALLAH... cennet cennet.
- Sabırlar diliyorum kardeşim... sareyaprak.
- "gözyaşları ıstırabın sessiz sözleridir ’.
Ah nar;
Sözün bittiği andayım:(( Ölümü çok kez yaşamış biri olarak; Bilirim ne dense hafifletmez yüreğindeki acıyı. Lakin emir büyük yerden olunca denecek ne ola!
Sabır... sadece sabır, dua.
Mekanı cennet olsun annenizin... sera.
- Kaybetmek, gidenin ardından da dimdik durabilmektir, diyebilirim.
Bir zaman avucumuzda tuttuğumuz suya şükredebilmektir de diyebilirim.
Verilmiş her emanet geri alınana kadar mutlu olmayı bilmektir de denilebilir çokça.
Böyle bir an, sözün bittiği yerdir, sadece susar ve beklersin sanki değişecek bir ambiyans beklersin. Elini biri tutsun istersin, ve onlara anlatmak istersin deli gibi anlatsan anlatsan anlatsan ve giden çıkıp geri gelse... Paylaşılamayan bir şeydir birini kaybetmek. __cânâ__
- Biliriz ateş düştüğü yeri yakar.. Ama yalnız değilsin, acılar paylaşıldıkça azalır umudundayız. Eyzün...
- Allah mekânını Cennet etsin. Sevgili Nar-ı Çiçeğe sabırlar diliyorum. N.B.Ç...
- Sevgili dost sadece dua... İnan bana sadece dua... si orom.
*
- Ağlamayı öğrendik hep birlikte, sevmeyi de ve ölmeyi işte...
Ayakları altında Cenneti taşıyan güzel huri meleği kaybettin kutsalı kaybettik candaşım.
Şimdilik kaybettin ama, asıl Cennet seni bir yerlerde bekliyor bunu unutma.
O gün bende annenin ellerinden öpeceğim yüreği güzel ışığım.
Söz Narım... Acını en derininden en içimde paylaşıyorum.Mehtap.S.Hümeyragül DALLI.
- Çiçeğim, yüreğine düşen bu ateşi söndürebilmeyi ne çok isterdim bilemezsin, ne demeli , nasıl teselli olmalı bilmiyorum ama acını içimde hissettiğimi ve paylaştığımı bil lütfen..
sevgili anneciğinin mekanı cennet olsun İnşallah...nurlar içinde yatsın..perimasalı.
- Her canlı bir gün terki devran edip gidecektir. Tacettin Yıldırım.
- Dualarla Allah’a emanet bütün giden anneler... A. ENGİNDENİZ.
- Dilerim Nar_ı Çiçek dualarımızı da hisseder ve azıcık bile olsa diner sancısı... Zor ama hayatın gerçeği işte. Rabbim sabır versin. Emine Güner.
- Anneler Kutsal Varlıklar. Mekanı Cennet olsun.Kabrine nur ışıkları dolsun.Tülay Lal
YORUMLAR
Mevlam senden ve burda bulunan tüm yüreklerden razi olsun...
Yüregimin aciyan kösesine dualariniz sifa olacak insallah.
Dostum diye yüregime koydugum zarif insan,
iyi ki varsin, iyi ki tanidim seni...
Davidoff
Bil ki, acın hepimizin acısıdır.
Sevgili Nar- ı Çiçek arkadaşımız adına hepinize teşekkür eder, annesine Allahtan rahmet dilerim.
Sabır tren vagonlarına benzer... bizler nasıl bir vagona yetişebildiysek, elbet o da bir gün yetişecektir.
Yorumlara cevapları, kendisine bırakıyorum.
SEVGİLERİMLE.
Nar-ı Çiçek
seni cok seviyorum yüregime dost diye yerlestirdigim yegane insan.
sevgim ve tesekkürlerimle
hep bir günü vardı !!!
önce ölüm öpecek dudağından sonra da toprak.gözlerinin içinde deniz , avuçlarını dolduran yıldız taneleri ve nefesini tıkayan rüzgarın nemli soluğu ayaklanacak hayalimde...
üşüdüm....
aynasına baktığım yüz yüz değil
tenini giyinmiş salkım saçak bakışlardan toplanır hayatın cilvesi
kimi dünü toplar
kimi yarını
ama bugün eksik defterimde
görüyorum...
ahh anne
beni aldığın yere bırakırken
seni sarmayı unuttum.
eksik düşlerimle başındayım
duy ömrümün kalanında
sevgili dost..... çok teşekkür ederim....
dilerim nar_ı çiçek dualarımızı da hisseder ve azıcık bile olsa diner sancısı...
zor ama hayatın gerçeği işte. rabbim sabır versin
sevgimle...
Çiçeğim,
yüreğine düşen bu ateşi söndürebilmeyi ne çok isterdim bilemezsin..
ne demeli , nasıl teselli olmalı bilmiyorum ama acını içimde hissettiğimi ve paylaştığımı bil lütfen..
sevgili anneciğinin mekanı cennet olsun İnşallah...
nurlar içinde yatsın..
dua ve sevgi ile can...//peri masalı
perimasalı tarafından 12/15/2011 6:01:51 PM zamanında düzenlenmiştir.
ağlamayı öğrendik hep birlikte
sevmeyide
ve ölmeyi işte...
ayakları altında cenneti taşıyam güzel huri meleği kaybettin
kutsalı kaybettik candaşım
şimdilik kaybettin ama
asıl cennet seni bir yerlerde bekliyor bunu unutma
o gün bende annenin ellerinden öpeceğim yüreği güzel ışığım
söz Narım
acın en derininden en içimde paylaşıyorum
sevgimlesin güzel çiçeğim...
ve saygılar sundum duyarlı yüreğine sevgili Davidoff
selam dua
ebeden daim...
Mehtap S.Hümeyragül DALLI tarafından 12/15/2011 5:44:56 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kaybetmek, gidenin ardından da dimdik durabilmektir, diyebilirim.
Bir zaman avucumuzda tuttuğumuz suya şükredebilmektir de diyebilirim.
Verilmiş her emanet geri alınana kadar mutlu olmayı bilmektir de denilebilir çokça.
Böyle bir an, sözün bittiği yerdir, sadece susar ve beklersin sanki değişecek bir ambiyans beklersin.
Elini biri tutsun istersin, ve onlara anlatmak istersin deli gibi anlatsan anlatsan anlatsan ve giden çıkıp geri gelse...
paylaşılamayan bir şeydir birini kaybetmek....
esen kalasın
'' gözyaşları ıstırabın sessiz sözleridir ''.
Ah nar;
Sözün bittiği andayım:(( Ölümü çok kez yaşamış biri olarak; Bilirim ne dense hafifletmez yüreğindeki acıyı. Lakin emir büyük yerden olunca denecek ne ola!
Sabır... sadece sabır, dua.
Mekanı cennet olsun annenizin.
Duyarlı yüreğinize teşekkürler Sevgili Davidoff.
Saygıyla...
nekadar doğru bu sözler
her kılığa giriyor göz yaşları ,bu güzel yazılarınızı ve sizi gönülden kutluyoruz ,sevgiler selşamlar ,................
sevgili gönül dostu Nar-ı çiçeğe
her canlının döneceği yer geldiği Yüce ALLAHIN yanıdır
ebediyete intikal etmiş ,sevgili annenize ALLAHTAN rahmet geride kalanlara sabırlar diliyoruz ,mekanı cennet olsun dileriz ,bu vesile ile tüm ölmüşlerimizin İNŞALLAH......sevgilerimizle kalınız.
cennet cennet tarafından 12/15/2011 2:47:20 PM zamanında düzenlenmiştir.
nâr...
ne desek ne etsek senin şu an yüreğinde hissettiğin ateşi söndüremeyiz...
ama bak! annen için dular ediliyor dileklerde bulunuluyor...
onun orada ihtiyacı olan tek şey şimdi DUA...
rabbim mekanını cennet etsin anneciğinin...
maartılarımın duyarlı annesi ne kadar hoşsun ne kadar duyarlısın sana da ayrıca teşekkürler...
Gözünden düşen yaşları sil tete içine dökülenler yüreğini temizlesin ruhun huzur bulur gözyaşları yağmurlarında ..
Ben öyle yapıyorum tete gülümsüyorum içime yağsada gözyaşı yağmurları hayata inat yaşamla kavga ederek ,
kapatsamda çoğu zaman ruhumun kepenklerini içimdeki asi ruh dön diyor aç perdelerini sen savaşmalısın yenilemezsin boğulma gözyaşlarında dayanacak güç var ruhunda kopamazsın...
Sende tete boğulamazsın gözyaşı yağmurunda dön yaşama bak mucizeler kapını çalar iste yeterki yürekten gülümseyecek minicik güzelliklerde bulursun..
sevgilerimle yazdıran güzel yüreğe ve yazan güzel kalbe tebriklerr...