- 1185 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
BYE BYE CUMHURİYET...
İRTİCA HORTLUYOR...
********************
NİLGÜN ÇAKICI/BURSA
2/01/2008/ 18.17
YORUMLAR
İnnema emruhu iza erade şey en en yekuluhu kun fe yekun,
kun=ol
Allah dilediğinde ona OL! DENİR ve o derekap yerine gelir ve oluşur.
Sadakallahül azim.
SURETÜL YASİN
********************
Ben kuran hatim ederken yanlış yapmamak için KANİ KARACA üstadın cd.lerini bilgisayarıma takan kulaklığım ile sesleri idrak eden, dilimle tekrarlayan ve kalemim ile arapça yazan biriyim.
ŞİMDİ BENİ CENNETE Mİ CEHENNEME Mİ ATACAK ŞERİAT EHİLLERİ.
Kim takdir eder ki...
hangi güç!
hangi kudret!
tÜM KAİNAT UYKUDAYKEN BENİM ELLERİMİN SEMAYA AÇILDIĞINI KİM ŞEHADET EDEBİLİR Kİ?
ama ben şiddetle yadsıyorum ki,
din devlet işleri ve siyasal yaşamın uzağında kalmalıdır.
laikliği n kafirlik ile yan yana koyulması hiç şık değildir...
Bana evime sdadce 50 adım uzaklıkta siyah demir kapılı bir evde,
öğrenci başına 100 ytl alınarak din eğitimni verildi.
Madem para değersiz maksat İSLAMİYET!
Neden camilerde diyanetin ücretsiz takdim ettiği mercilerdeki eğitim,
bu kara kapılar altında 100 ytl karşılığıunda satılmaktadır neden?
VERGİSİ TABELASA YAZAR KASASI OLMADAN 50 ÖĞRENCİ OLDUĞUNU FARZEDELİM...
Bir aylık eğitim için 5 milyar...
İYİ PARA DEĞİL Mİ DOSTLARIM!
İSLAMİYETİN TACİRLERİ İŞTE BUNLAR...
Şimdi bakalım devleti dolandırmak ne derece makul ve legal!
Ben bir takım şahsiyetlerin din kisvesi adı altında maddi anlamda ani sivrilişlerine şahit olmaktayım bu koordinasyonlar çok ciddidir ve mercek altına alınamazsa dinin finanstörleri başımıza ulema kesilecektir.
Merkezi yönetimli ılımlı islam şeriat ve iertica üçgeni çok keskin bir şekilde etrafımızı kluşatmaktadır.
İnsanları sen cennete sen cehenneme diyecek şeyh bozması süprüntülerin derhal tesbit edilmesi gerekmektedir...
BUNU BU KADAR AÇIK VE NET OLARAK GÖRMEKTE DÜŞÜNMEKTE VE DE YAZMAKTAYIM.
o bahsettiğiniz ortama girin. mutlu olacağınızı, kendinize geleceğinizi düşünmekteyim...
*******************************************************************
O sohbetlerde bizzat bulundum.
Şişirme değildir, kadının toplumdan izole edildiği cariye köle ve hizmetkar odalık gibi statüsüz bırakıldığı beyin uyuşturulan bir ortamdı.
ARADA SIRADA GİEREK TEKRARINI YAZACAĞIM BU YAZILARIMIN.
AYRICA ARAPÇA KURAN-I KERİM OKURUM.
Fe bi eyyi ala i rabbiküma tükezziban/
La bi şey in min ni metike rabbiküma nükezziban/
SURET-ÜL RAHMAN/
EY RABBİM SENDEN GELEN HİÇ BİR NİMETİ TEKZİP EDİP YALANLAMAMAKTAYIZ.
Sadakallahül azimn.
SAKIN OLA Kİ İNSANLARI KAFİRLER VE MÜSLÜMANLAR CENNETLİKLER VE CEHENNEMLİKLER DİYE İKİ KATEGORİYE TIKIŞTIRMAYA KALKIŞMASIN HİÇ AMA HİÇ KİMSE...
Din ölçü ve kıstasları okuyan inceleyen ve içine sindirenler için sadce tek bir ALLAH ın himayesindedir.
KUL+ALLAH=DİN
İŞTE FORMÜLE EDİLMİŞ BİR İSLAM ANLAYIŞI.
Hiçbir kişi bana sen gayrı müslümsün diyemez bunmun muktedir olacak tek bir mercii vardır o da HAK tır.
iLGİNİZE TEŞEKKÜRLER.
İsmim de açık ve nettir asla imzasız yazmam korkakça.
NİLGÜN ÇAKICI/BURSA-YEŞİL-HOCATAŞKIN
Yazı çok net,olaya çok objektif yaklaşılmış. Seslere ihtiyacı var bu ülkenin, aydın kalemlere,bunları yazan güce ihtiyacı var. Her açıdan Cumhuriyet karşıtı tehlikeleri ifade etmişsiniz.
Tehlikenin farkındasınız, tehlikenin farkındayız!
Sizi takip edeceğim. Kutluyorum.
Saygıyla...
mavi uçurtma
mavi uçurtma tarafından 1/3/2008 5:59:15 PM zamanında düzenlenmiştir.
yazınızı hoş karşılamadım... siz hangi yazarları ve şairleri tanıyorsunuz allah aşkına. Mehmet akifin ve necip fazılın, fuzilinin hayatlarını derinlemesine okumanızı tavsiye ederim size... bence sert bir üslup dilinize yakışmamış... özellikle söylediklerinizin saptırılmış düşünceler olduğunu görüyorum... yani sizin beyninizi bu şekilde boyamaktalar. size yaratan bir kimlik vermiştir oda müslümanlıktır. kimliğinize bakın lütfen... o halde lütfen sizi şişirmelerine izin vermeyin... taklidi, kulaktan duyma sözlere kanmayın. o bahsettiğiniz ortama girin. mutlu olacağınızı, kendinize geleceğinizi düşünmekteyim...
:) buna yazı demeye bin şahit ister. Fethullah Gülen'i ben de pek tasvip etmem ama inanın bu yazıyı okurken çok güldüm. Hayali korkulara kapılmak bu olas gerek. Medyanın etkisinde fazla kalmamanızı tavsiye ederim.
Ayrıca o korktuğunuz Malezya'ya hiç gittiniz mi? Onun hakkında ne kadar bilginiz var?
Malezya'da kişi başına düşen milli gelir ve dini hoşgörü nasıldır?
:) eleştiri kolaydır...