- 2249 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Aşk Dersleri 1
Öğrenci:Öğretmenim aşk ne demektir?
Öğretmen:Aşk bir işkence çeşididir evlat.
Öğrenci:Peki hangi suçtan yargılananlar bu cezaya maruz kalırlar?
Öğretmen:Canından çok sevenler evlat.
Öğrenci:Öğretmenim,peki insan bir işkenceye maruz kalacağını bildiği halde neden aşık olur?
Öğretmen:Sen bir yazılıdan sıfır alacağını bildiğin halde neden yazılıya giriyorsan,gönül de işkenceye maruz kalacağını bildiği halde aşık olur.
Öğrenci:Aşkın cezasını hafifletecek bir kanun yok mudur?
Öğretmen:Aşkın cezasını yalnızca zaman hafifletir evlat.
Öğrenci:Öğretmenim,bu suçu işlemeyen kimse yok mudur acaba?
Öğretmen:Yeni doğmuş küçük kuşlar bile aşka uçabilir,çünkü her yeni doğan kuşun yüreğinde büyük kanatlar vardır.
Öğrenci:Öğretmenim ben hiç aşık olmak istemiyorum.
Öğretmen:Ben de bir zamanlar istemezdim evlat.
Öğrenci:Peki aşkın hiç mi güzel tarafı yok?
Öğretmen:Bak evlat,insan aşık olmadan aşkı asla kelimelerle ifade edemez.Aşk aslında tadılması gereken en saf en güzel duygudur.İnsan aşık olunca dünyalar onun olur ama bütün canlılar karşılık bekler.Sorun da orada zaten,eğer aşkta karşılık bulamazsan işte aşk o zaman sana bir işkence gibi gelir.Ama karşılık bulursan o zaman ne demek istediğimi anlarsın...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.