- 3210 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
MASALLAHHHHHHHHH;MASALLAHHHHHHH
Babana güvenmeyecen, ananada güvenmeyecende kardesim kime güvenecen?inanilmasi aslinda kolay oldu artik ama yinede söylüyecem vallaha ben artik gercekden inanamiyorum ya.Evelsi gün büyük kizim elinde leptopla geldi ve anne bah sana ne gösterecem dedi.Acdi youtubeyi ve görüntü oynamaya basladi.Baslikda 2 tesettürlü 1 melek yaziyordu zannimca.Gördügüm manzarada dedim ki ,ellam rol kesiyorlar yada birilerini taklit ediyorlar.Böyle bir rezillik olamaz anacim ya.Bir hoca müsvettesi ve cevresinde tesettürlü sütun gibi bi avrat vede normal makyajli acik secik bir kac hatun.Sipikerligi yapan avrat tesettürlü.Durun kele ecik size bu afeti tarif edeyim.Boylu poslu at gibi avradi yakalamislar podyumdan.Boyamislar gözlerini siyah ve grilere.Makyaj on numara haa.Süslemisler iyice avradi ve bisey olmusda avrat mini etegini tekolte bluzunu kaybetmisde,sordan siyah bi masa örtüsü bulmuslar ve avradi iyice sarip sarmalamislar.Enazindan öyle gözüküyordu.Kerttirmisler cenesinin altinida.Sanki avradi zorunan türbana sokmuslar.Dudaginda bi kilo boya,ayip olmsa diyoki;gel isir beni.Öyle abartliki avradin sekli semali, tövbe yarabbim neyse fazlada aciklamayim simdi ayiba kacar neyseeee.
Diger acik avratlarda barbi mübarek.Sanki oraya güzellik yarismasina gelmisler.Ha bu arada karsilarinda adi hoca olan cakma hoca bi herif var.Dilinden dökülenleri belkide benim sansür bana daha demedi ellam.Cakma hoca acmis yakasini bagrini jön takiliyo ve avratlara sarkiyo.isin garibi adam iltifat ettikce sanki dini seyler konusuyorlarmis gibi MA$ALLAHHHHH MA$ALLAHHHHHHHH demiyorlarmi,o an kendimi camdan atasim geldi.Suna bah suna ay ne tatli sekersin diyo elin avradina cakma hoca efendi.Hay gerizekalinin önde gideni seni.Hocayim demede bari millet seni örnek alipda colugunu cocugunu camilere göndermeyecek.Yok böyle birsey yaa.Duydum duydumda sapik hocalari,bu kadar alenen yapan bi hocayi bismillaha yeni duydum vallaha.Kulakalri cinlesin levent kircanin tiplemelirdenkiler gibiydi ayni.Tuhaf olanda he kelimenin basinda MA$ALLAHHHHHHHHHHH..deyi birbirlerini tasdiklemeri yokmu bittim ya.Ünlü sanatcilarin hocasiymis bu cak a hoca efendi.Hayatimda böyle entel dantel hoca görmedim ya.Bide sorduruyo yabanci avrada;beni seviyormurmus mu?deyi duydunuzmu konular komsular hatta bütün elalem ,kuzey kibris türk cumhuriyetide dahil soruyom size.Yok böyle masallahli bir rezillik.Dini araci etmeyinde günaha bari girmeyin serefden yoksun mahlukatlar.Tövbe yarabbim sanki fuhus icin secilmis avratlari karsisina siralamis ve halden karpuz secer gibi onlari süzüyo.Allahim akil fikir birazcikda iman versin böyle adilere.
Cübbelininde cübbesinin altindan nelere cikmis neler gördüm az önce.Yok böyle birseyyyyyyyyy HAYYYYYYYYYY MA$ALLAHHHHHHHH;MA$ALLAHHHHHHHH.Tv larda boy boy görün,vaaz ver, hüküm getir vs,vay anasini sayin seyirciler diyesim geldi yemin ederim.Din adamiyim deyip kendini böyle dine araci eden mahlukatlari hemen katledecen.Ya anacim üzerinize alinmayinda,bizim Türk erkeklerimi böyle ac gözlü? yoksa bütün erkeklermi?anlamis degilim.Avrupanin göbegindeyiz ve avratlar sürüler, koloniler halinde cibildak ve süslü geziyorlar.Alman heriflerinin gözleri doymus olsa gerekki bakmiyorlar kimseye dönüp dönüp.Laf atan yok, sarkan yok.Nedir bu bizim Türk erkeklerinin ac gözlülügü.Ayagi yere bassin solusun yeter!! politikasi güdüyorlar.Allah gözlerini doyursun insallah ama, nerdeeeeeeee.Hoca yaparda sokakdaki ali ahmet coskun yapmazmi yaaaaaaaa.Yaziklar olsun demekden baska bir cümle kuramiyom sahsen.Allah belanizi vermesin emi.Dini araci edip müslümanlarin adini lekelemeyinn.Uckurunuza sahip cikamiyorsaniz kemer takin,birazcikda kendi kariniza kiziniza bakin.Ya birgün sizinkileride siraya gecirirlerse? düsünün ve aklinizi basiniza alin.
YORUMLAR
Düzmece olmadığı ne malum?
Biz neler gördük..
Bir alkoliği 'tarikat lideri' olarak tanıtıp, pavyonlarda konsomatrislik yapan bir kadını da çarşaflı müridiymişgibi TV programında lanse edip, sonra da polise bastıranlar...
Laiklik elden gidiyor diye sokağa dökülenler.
Karşısından gelen kadının başörtüsünü ayakları altına alıp çiğneyen sözde Atatürkçüler.
Türkiye'de din kavramını bi türlü bitiremediler bunca uğraşmalara rağmen.
Bazı paylaşımların düzmece olabileceğini bilelim.
Şu hoca diye geçinenler de asla İslamiyeti temsil edemez. Şaklaban hepsi.
Paylaşım için teşekkürler, saygı öncelikli sevgiler.
Tövbe yarabbim sanki fuhus icin secilmis avratlari karsisina siralamis ve halden karpuz secer gibi onlari süzüyo.Allahim akil fikir birazcikda iman versin böyle adilere.
BIZDE KAZMA KÜREK COK AKIL DESEN YOK EL GIDER AYA BIZ GIDERIZ YAYA .....SAYGILAR SEVGILER SLM;LAR....