- 3711 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
SEVİYORUM DİYEBİLMEK
Bir sözcük bekledi titreyen yüreğiyle;“seviyorum…” demesini.
O gülümsedi; “ günaydın…” dedi.
Kalbi burkuldu yutkundu…Kirpiğindeki nemleri elleriyle sildi göstermeden..Birden üşümek tuttu…İki büklüm oldu…Mutsuzluğun tadını çıkarır gibiydi…
İnler gibi bir ahh… çekti.
Göğsündeki sıcak nefes dudaklarının arasından gökyüzüne yayıldı…Kibrit çakılsa havada bir alev görülebilirdi sanki…Umudu tükendi, ayaklandı…
O, yine güldü, “gitmeseydin, konuşurduk…” dedi.
Birden umutlandı; “neyi …” dedi.
“Mesela ekonomi…”
İrkildi yeniden… küstü iyice…
“Kalbimde borsa yok ki…” diye mırıldandı.
…
Şu aşk başının belasıydı.
“ Sevenler mutsuz mu olur hep…”dedi giderken usulca…
Arkasından; “parasızlık mutsuz eder. .”dedi O.
Acıyla söylendi ; “Bir de anlayışsızlık…” diye iç geçirdi…
Sevgi hep acıyı tanımlıyordu beyninde bu gün. Oysa masrafsız, yalın, bir sözcük beklemişti sadece…”Seviyorum…” demek çok mu zordu birine, diye düşündü…
Sonra da;“Bİr başka sefere…” dedi
Bu gün çok mutsuzdu…
Bu kez yanağındaki yaşlara kızdı; “silmeyeceğim işte …” dedi.
Tuzlu bir ıslaklık dudaklarına kadar ulaştı.
İnatla silmedi, fakat hıçkırıklarına söz geçiremiyordu…
Fondaki karakalem çalışması bana aittir.
YORUMLAR
Öncelikle O muhteşem karakalem fon çok ilgimi çekti... Hayatımda asla rastlayamacağım bir manzara; ressamın o gönül gözleriyle bizim göremediğimiz o resim harikaydı.
yazıya gelince;
Sıcak bir gülümsemenin hiç bir masrafı olmadığı gibi parayla satın alınamazlığı da bir gerçektir, gülümsemenin... Çok az dizelerle çok şey anlatmış ve hissetirerek sevgiye dair tüm gerçekleri...
Maalesef günümüzün slikonlu, katkılı, olmazı olmazlardan paralı aşklar aranır olmuş, ki mutluluğun, saadetliğin artk iki gönülün bir olmasında değil ekonomikselikten arandığı aşikardır.
zaten öyle bir beklenti içinde olmak; bizi hayal kırıklığından başka bir şey vermeyeceği de biliriz. Biliriz de gene aşk adına bir şeyler arayıp dururuz, bu bilmediklerimizin, bildiklerimizden fazla olduğudur bir bakıma
"Mutlak aşk yoktur ancak sonsuza dek sürülebilen arkadaşlık vardır"
Düşündüren bir yazı ve etkileyiciydi, anlatım ve yazım da kusursuzdu
Yürekten selamlıyor ve canı gönülden kutluyorum, hocam
Entellektüel-41
DemAN
Telşekkürler hocam
Yeryüzünde Eşi Benzeri olmayan Bir Duygunun Şıp Diye Söylenebilmesi Pek Mümkün Değildir..
Hep Bİr başka sefere Bİr başka sefere diye Diye Yıl Bile Bitiyor..
Entellektüel-41
Biz Türk nilleti olarak şu üç cümleyi söyleyemiyoruz nedense,her lafı,küfrü utanmadan söylüyor da 'seni seviyorum,özür dilerim ve teşekkür ederim' derken utanıp çekiniyoruz.Oysa dolu dolu yürekten söylenebilecek en güzel sözler bunlar.Ama söz ağızdan çıkarsa unutulur gider,yürekten çıkarsa bir ömür boyu sürermiş.Tüm sevgiler kalıcı,içten ve gerçek olsun.
Entellektüel-41
Sayın Hocam...
Seviyorum demek aslında o kadar da zor bir şey değil..Önemli olan bu kelimeyi riysız, yalansız-dolansız bir şekilde söyleyebilmek...
Yazı oldukça güzeldi...Karakalem çalışması ise mükemmel...Hayatta yapamadığım şeylerin başında gelir resim...Biraz müzik var ama resim neredeyse hiç olmadı...
Kutlarım.
Selam ve saygılarımla.
Entellektüel-41
Tebriik ve temennileriniz için yürekten teşekkürler...
Entellektüel-41
yazınız çok güzeltebriklerhem yazınıza hemde karakalemçalışmanıza bende yağlı boya çalışıyorum
Entellektüel-41
Yazınız çok içten ve duygusal...
Hele kara kalem çalışmanız fevkalade...Sizi yürekten tebrik ediyorum..
Sevgilerimle...