- 2219 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
RAPOR IV+18
" Kenan çabuk gel işler gene karıştı. Armatörün oğlu intihar etmiş. Garip birşeyler var."
Kenan bir elinde telefonla salihi dinlerken "bunlar hep beni buluyor niyeyse" diye içinden geçirirken Salih ;
" Müdür özellikle seni istedi."
"Neden beni istedi. Bir şeyler dedimi "
"Valla bilemem, bana hiç bişey demedi. Bildiğim tek şey seni bir an önce odasında istiyor"
"Tamam tamam. Çıkıyorum şimdi"
Şişmiş gözlerle lavaboya gidip yüzünü yıkarken, aynaya bakarken; dağınık saçlarına aldırmadan parmağıyla göz kapaklarını aralayıp kanlanmış gözlerine baktı. Lavabo kapısının kolu üzerindeki; gelişi güzel tutturulmuş havluyla yüzünü sildikten sonra Paşa’nın su ve yemek kaplarını kontrol ettikten sonra evden çıktı.
Kenan, eski eşi bir tinerci tarafından öldürüldükten sonra işiyle evlenmiş gibiydi. Çoğu zaman yaptığı gibi bu eve sadece uyumak için gelirdi. Eşinin ölümünden sonra bir yıl ücretsiz izne ayrılmış, kendine alkole vermişti. Emniyet Müdürünün desteğiyle alkolle mücaddel tedavisi görmüştü. Emniyet müdürü Kenan gibi dürüst ve zeki bir memuru asla kaybatmek istememişti. Aynı zamanda Kenan içinde müdürden ziyade baba gibiydi.
Kenan son sürat emniyet müdürlüğündeki arabasını park ederk, müdürün kapısını çalıp içeri girdi.Emniyet müdürü o esnada elinde telefonun avizesi bir taraftan konuşurken bir eliylede Kenan’ a otur şeklinde işaret ederken ;
".........tamam efendim şüpheniz olmasın. Şimdi yanıma geldi size en iyi adamlarımdan birini gönderiyorum.Tamam. Sizede iyi günler efendim"
Kenan, müdürün konuşmalarındaki paniği anlaya biliyordum. Müdür telefonu kapatmasıyla direk söze girdi.
"Kenan hemen Eray’ıda yanına alıp, armatörün ...... yerdeki yalısına gidiyorsun."
Kenan hemen söze girdi.
" Müdürüm, Salih bana intihar olayı demişti. İntihar olayında neyi arşatırmamızı istiyorsun"
"Dur ! Kenan bu mesele farklı gibi. Şu anda daha kimsenin bu olaydan haberi yok.Sadece biz ve şu an yalıdaki doktordan başka kimse bilmiyor."
" Bu nasıl olur amirim. Bu işi bu kadar saklanmasının sebebi ne ? "
" Amatörün anlattığı gibiyse, bu intihar normal bir intihara benzemiyor. Ayrıntıları oraya gidince görürsün. O zaman, ne demek istediğimi daha iyi anlarsın.Aile işin basına sızmasını istemiyor.Özelliklede ölüm nedenini."
Kenan hemen oturduğu yerden kalktı. Bürodan çıkarken Kenan, yardımcısı Eray’ı aradı.Kenan ofisteki kahve makinesinden bir bardak kahvesini içtikten sonra ki on dakika içinde Eray merkeze gelmişti.
Söylenen yerdeki yalıya gelmişlerdi. Yalının bahçesinden içeri girerken etrafı her zamanki alışkanlığı ve dikkatiyle süzdü. Kapıyı Armatör açtı. İçeri girdiklerinde armatör bir taraftan ağlayan eşini yatıştırmaya çalışıyordu. Kenan hemen boğazını temizleyerek yutkunarak ;
"Efendim neler oldu anlatırmısınız. Müdürüm sizin anlatacağınızı söylemişti. Nasıl intihar etti ? Oğlunuzun öldüğü yere bakabilir miyiz.... ? "
derken meslek gereği alıştığı soruları bir biri ardına sıraladı.Armatör karısını bir koltuğa yerleştirip yüzünü bir eliyle ovarak;
"O gece, oğlum birden çıkıp geldi.Nerde olduğunu sorduk. Bize hatırlamadığını söyledi.Tek hatırladığı ise onu tanımayan birileri yolda almış buraya yalıya getirmiş."
Kenan düşünceli düşünceli Armatörün söylediklerini dinlerken Armatörün sesi çatallaşmıştı.
" Onca yıllık oğlum birden bire değişip annesine bana, siz kimsiniz benim burda ne işim var diyerek bizim üzerimize yürümeye başladı. ardından Karşıdaki aynayı kırıp, cam parçalarıyla kendi yüzüne kollarını kesmeye başladı. Üstüne kapandım. Onu zor zapt ettim. Kendine ve bize zarar vermesin diye onu banyoya kapatıp doktorumuzu çağırdım.Aile doktorumuz geldiğinde, banyoyunun kapısını açınca........."
daha sözlerini bitirmemiştiki armatör hıçkırıklara boğulurken, eliyle banyonun olduğu yeri gösterdi. Doktor, ayakta başı eğik bir şekilde bekliyordu.Kenan banyonun kapısını açıp içeri girdiğinde buradaki ölümün garipliğini anlamıştı.
Banyonun her tarafı kanlar içindeydi.Özelliklede uvardaki kırılmış fayanslarda bu kırmızılık dahada fazlaydı.
Muhtemelen fayanslar kafa darbeleriyle kırılmıştı. Ölen kişinin bir eli kafasında, bir eli karnında ,yüz üstü yatıyordu. Eray manzarayı görmesiyle midesi altüst olmuştu zaten. Kenan ölen kişiyi çevirmesiyle korkunç manzara dahada büyümüstü.Elindeki fayansın biri kafasına defalarca saplanmış diğer elindeki fayans ise bağırsaklarını çıkartacak kadar derin izler açmıştı.
" Doktor sizce bu normal mi ? Aklını yitirenlerin bu kadar ileri gidebilir mi ? "
"Kesinlikle tıbben mümkün değil komserim" aldığı cevaptan sonra etrafı son kez gözüyle inceledikten sonra doktora siz buralarda olun, yanlız her hangi birşeye fazla dokunmayın bizim adli uzmanlar birazdan gelir"
"Eray gidiyoruz "
Eray hala ağzını tutarak kafasını ekşiyen suratla salladı. Kenan, armatöre bir kaç soru daha sorduktan sonra; Emniyetniyet müdürüne bilgi verip, adli tıptaki uzmanların incelemesini istedi. Armatörden izin isteyerek, yalıdan ayrıldılar. Eray şaşkın ve meraklı gözlerle Kenan’ a bakıyordu.
"Eray tekrar başa döndük aslanım"
"Nasıl yani komserim ? "
" Dünkü şu kızı bir daha ziyaret etmek zorundayız anlaşılan."
Kenan mesleğinin getirdiği soğuk kanlılıkla bir taraftan kıza soracağı soruları düşünürken bir taraftanda o mavi gözleri düşünmeye başlamıştı.
YORUMLAR
Diğer bölümleri de okudum. Testere filmi gibi bir senaryo çıkacak ortaya sanırım.
Yazım gücü çok yüksek, bazı imla hataları var.
Konu ilgi çekici, heyecanlı bir film gibi. Takibe aldım, eklendikçe diğer serileri de okumak isterim.
Başarılar dilerim, selam ile
DİLEK YILDIZI
saygılarımla...
BU BİR KURGU MU YOKSA YAŞANMIŞLIK MI SANKİ YAŞANMIŞ OLAYIN RAPORLANMASI GİBİ
KALEMİN DAİM OLSUN..TEBRİK EDERİM. SAYGILAR
DİLEK YILDIZI
TEŞEKKÜR EDERİM...
EN DERİN SAYGILARIMLA.....
DİLEK YILDIZI
Sen hep var ol emi...
TEŞEKKÜRLER...
Ellerinden öperken
EN DERİN SAYGILARIMI SUNARIM...
DİLEK YILDIZI
SAYGILARIMLA....
DİLEK YILDIZI
TEŞEKKÜR EDERİM.
SAYGILAR.....