- 866 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
THANK YOU TURKEY
THANK YOU TURKEY
İki bin yedi yılını geride bıraktık.Herkes mutlu olmaya çalışsada içerisinde bulunduğu konumdan,
şahsen ben ve benim gibi düşünenler pekde memnun değildir,Çünkü ben ve benim gibiler;emekçi sınıfını temsil eden,ezilen kesimi koruyan,fakirin hakkını gözeten yurtseverlerdir.
İki bin sekiz yılına girdik zannediyordum ben,meğersem tam tersi olmuş.Daha günler öncesi zamlar konuşuldu.Halkım doğalgaz kuyruklarında bekletildi.Birebir gözlemlerim sonucu,saat sekiz de açılan bir banka için,saat sabahın beş buçuğunda gelip sıra bekleyenler olmuş,sadece günlük yetmiş beş liralık doğalgaz alabilmek için.Gerçi hoş limitlemeseler bile ancak alacağımız o kadarlık olurdu çünkü paramızı diğer zamlara göre ayarlamalıydık.
Bu akşam Kızılay’dan eve geldim tarifi imkansız bir mutluluk vardı içimde.Hatta yolda planımı bile yapmıştım uzanıp televizyon izleyecektim.Dediğim oldu aslında,uzanıp televizyonu açtım heryerde yeni yıl manzaraları.Ey işçi,emekçi meydanı Taksim.Kutlamalar her ne kadar kısıtlansada,İstanbul’lu bu yılbaşını da Taksim’de kutlamış.Kutlamak ki ne kutlamak.Gelen turistler gençler tarafından taciz edilmiş,yerlerde içki şişeleri.Olaya bakın gençlik ne hale geldi.Bir aralar gençliğin yabancı ideolojiye kanması bahane edilerek ve yurtsever,devrimci,aydın,ileri görüşlü insanların seslerini yükseltmesinden dolayı darbeler yapıldı,gençlik iki askeri darbe ile susturuldu ve sonrada şimdikiler gençliğe bakarak ahlanıp vahlanıyor,böyle bir durum olamaz.Gençlik bu hale getirilirken neredeydiniz?
Taksim alışılageldiği gibi böyle kutlamalara açık.Düğün olur Taksim’e gidilir,ilk önce maç kutlamaları Taksim’de.İyi hoş Taksim Taksim de Taksim’de ki emekçi nerede?Taksim emekçi kesimine devrimci yurtseverlere kapalı,Diretiyoruz ısrarlıyız bu yılda bir mayıs’da büyük bir olasılıkla bizlerde Taksimdeyiz.
Hatırlarsanız geçen bir mayıs sonrası bazı köşe yazarları köşelerine taşımış yazı saydıkları zırvalıkları.Neymiş ’Bir mayıs işçi bayramıdır ama Taksim’de işçilerden başka herkes vardı’ ’Taksim’de gençler’ ve benzeri.Bir mayıs işçi,emekçi ve devrim yolunda ilerleyen halkların bayramı değilmi?Yüreğim her yıl yanıyordu,her yıl bir yara devamlı kanıyordu.Aslında yılbaşlarında,maç kutlamalarında,düğün çıkışlarında alışmıştık bu manzaralara,bu yıl bir sözcükle irkildim.Yabancı bir ülkeden turist olarak gelen bir bayanı,sevgilisinin gözleri önünde taciz ettiler ve şu sözcük çıktı ağızlardan ’Thank you Turkey’biz bu olmamalıydık,teşekkür edilmeliydi Türkiye’ye ama bu şekilde değil.
YORUMLAR
Evvela yazı genel itibari ile güzel lakin;taciz edilen turistlerin mağduriyetine üzülmekdoğru da ya noel cılgınlığı ile sokakların sarhoş kusmuklarından geçilememesine ne demeli -ne alaka demeyin- kör kütüp sarhoş olupta sokaklara çıkınca şehir magandaları, normal bence abartmamak lazım. haa dokunuyorsa bir yerimize o zaman önce bu yıl başı diye yapılan rezaletlerin karşısında olmak zorundayız. birde böyle olayların ifşası bana cok masumca gelmiyor;çünkü çok nadıren söz konusu olan bu durumu kalkıp genele mal eder gibi mevzu bahis etmek Türkiye'nin imajını bozuyor. sevgiyle...
Memleketimden duyarlı bir insan manzarı sergilemişsiniz ve gördükleri turist kadınları sahipsiz zannetmekten öte yanında erkek varken dahi saldırmak isteyen, saldıran insanlar utanmazlık, sefillik hayvanlik sergilemişlerdir..
Utanmazca...ahlaksızca...
Sevgiler yazan kaleme