- 2802 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
mesella:))
İnsanlara güven olmaz diyorlar, her muhabbete daldiğimin bir sorunu var..Bir problem var bunu biz yaratiyoruz..Mesella;
Aile: Bazilari aile sicakliğini ararken bi çogumuz ailesin yanda mutlu olmamaktan şikayetci.Birin hesap sormasini beklerken, birileri hesaplar altin da yaşamaktan sikayetci…
Arkadaş: Arkadaş kavrami nedir ya _?? Hiç anlam veremem ne yani birile bi yerde oturup bi çay içmek sonra unutup gitmek arkadaşlik olsa gerek yolda gordugun de tanimamak..Heralde budur..
Dostluk: Benim dostlarim hep kucuklukten gelmedir her an aslin da guveniyor gibi gorunup aslin da hiç guvenememektir ne demişler iki kişin bildiği sir degildir…Dertleşecek bir kapi ariyorsan dogru adrestesin ama sakin ardini dönme her an bunlari kullana bilirim..! Acimasiz samimi içtensiz bir şeydir…
Aşk: İlk yaşadiğindir..Tamamen tecrubesizlik,Taparcasina sevmek hiç bitmeyecek gibi düşünmek hayatin merkezi olduğunu düşünmek..Hep var olacağini yanin da olacağini sadece ufak defek sıkıntılar yaşayacağini düşünmek, cehaletin verdiği tecrube ya yıllarca sürer yada aylarca,bazilarin da ise sadece cikaramadiği gösteremediği büyük bir aci…
İntikam: Fiş kesmek…Kimin cezasini kime ödetecekse…ellin kanar onun yüzünden,başin agrir düşünmekten,hasta olursun stresten….Kimden intikam aliyorsun kendinden mi_?
Bekleyiş: Bazen çok sevdiğini bekler insan hasretle,özlemle,sabirla,sadakartle…Bazen ise beklediğin başkasini beklediğini kabulenmek zoruna gider ama kabulenmek zorundasindir..Neyi beklediğini bilmeden beklersin işte öyle boş boş bi yol çizmisindir iyi yada kötü beklersin ama niyeyse çaba göstermesin..
Sevgi: İşte gercek olan…Sevgi gercek olandir ikinci olan ve hiçbir şeyin onu tüketemeyecegine inanmaktir sevmek şu an çevremde o kadar nadir göruyorum ki seviyorum dersin ardini dönersin çok degil üç beş gün başkasini seviyor ne bu abi ya sevgi bumudur_???
Sevgi aslin da her şeydir…Son olan sonun sonsuzluk olandir…Üç nokta gibi deliksiz yan yana…Özlemektir sevmek yanin da olmasada her gece onla uyuyup ola gözünü açmaktir sevmek..Vazgeçmek istediğin de vazgecebilmektir aslinda…Sadece onu düşleyip onla hayatta dalmaktir aslinda…Yanin da olmasi yada olmamasi önemli değildir..Seversin bu gercegi değiştiremesin kimse değiştiremez, karşilik beklemeden..Ailen olmasina izin verirsin mesela,bazen dostun olmasina,arkadaşin olmasina,yeri geldimi tavrini koymasinı bilmektir sevmek…Yüzündeki o tebesumu görmeye deymektir sevmek..Bazen onun mutlulugu icin cekilebilmektir mesela…Saatlerce hiç bikmadan nefesini dinlemektir,ensende hissetmektir sevmek…Yani sevmek bence sadece en çok sana yakişiyor..Sen beni hep sev ben sana hep tapayim diyebilmektir bence sevmek……Bence şikayetci olanlar kendinizdeki yanlişlari bulmalisiniz..!Doğru olduğunuz da doğruyu da bulabilirsiniz,dogru insani hatta doru bi yaşam sürdurebilirsiniz bence..!
…
Seni kifayetlere siğdiramiyorum mesela
Seni sana anlatamam…
her terk edişin de bana bir ziyaret borcun var.!
Bir kahve içebiliriz mesela:)
Sensiz de olabilirim aslin da..!
senle de bir başka nefes alirim ama:)
Ukala olabilirim bazen bencil de olurum..!
sende alişabilirsin buna:)
Biktira bilirim seni sinarim belki sabrini..!
Sabrede bilirsin mesela:)
Seni ne çok sevdiğimi anlatmak istemeye de bilirim..!!
sen bikmadan anlatmalisin bence:)
Bazi geceler sesim kulağini tirmalaya bilir..!
susup konuşmamin bitmesini bekleyebilirsin :)
…
YORUMLAR
@ŞK_M£L£Ğİ
sınavlarda ıyı cok sukur tsk ederım....