- 2287 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İğrenç...!
Kadınlar DÖVÜLMEK için mi var oldular yaratıldılar Allah katında değer gördüler ki gerçek düşünen inançlı insanlar sizleri tenzi edererk soruyorum... çekinerek soruyorum kadınlar neden dövülüyorlar hakarete uğruyorlar fiziksel veya piskolojik saldırılara neden uğratırlar uğruyorlar.....
herkes için olan HAYAT onlar için yokmu oysaki derin ince düşündüğümüz zaman kadınlar bir sıfatta değiller ki öncelikle onlar ANNEdir peygamber peygamberler doğuran kainata ışık tutan bizleri sizleri dünyaya getiren büyüten ve bu hale getiren bu seviyeye getiren doktorların muhendislerin öğretmenlerin veya bir çifçinin polisin askerin şairin yazarın sıradan birinin kimbilir belkide bir katilin Annesidir KADIN...!
sonrasında EŞ tir evlatlarını bakıp büyüten yine onlardır.... erkeklerin üzerine titreyen ne zaman evine gelecek diye bekleyen yol gözleyen evine bakan ocağı sönmesin diye tüttüren sıcacık bir yuva sağlayan bir tas çorba pişiren sıkıntısını sevgisini darlığını varlığını belkide hastalığını açlığını tokluğunu aşkını sevdasını çekendir KADIN...!
yine düşünürsek belkide KIZKARDEŞ tir hani eskiler der ya günümüzde sağlıkta çalışan hanımlarımıza aynı hitap kullanılır ya HEMŞİRE ne güzel değilmi? bu hitap şekli neden bir kadına kötü gözle bakarız ki neden incitiriz neden öldürürüz neden acıtır neden üzeriz neden DÖVERİZ DÖVERSİNİZ neden ve neden kirletiriz...!
ve dahası KIZ ÇOCUĞUMUZDUR soruyorum acaba kızımıza kıyabilirmisiniz duyuyorum ki ASLA...! diye haykırıyorsunuz zaten beklemiyorum aksi bir yanıt çünki inanç sahibi kişiler kesinlikle kıyamazlar incitmezler ama inanç sahibi olmayan kişi vede kişiler bu gibi rezilikler yapabilirler tıpkı emniyetimizden sorumlu bazı Polisler gibi evet bazı Polisler diyorum her biri ayn kötü zihniyette olamazlarki ve sıkıştırıp bir köşede ölesiye dövemezler sonrada BİZ ONLARI SAKİNEŞTİRDİK DEMEZLER pişkin pişkin...! o açıdan bazı Polisler dedim...
buna istinaden şöyle bir olayı anlatmak istiyorum televizyonlarda da bi çok kez konu olmuştur bu gibi olaylar...doğulu bir ailenin kızı küçük yaşta istemediği biriyle evlendiiriliyor...fakat kız yetkili yerlere mektup yazıyor ne olur bana yardım edin okumak istiyorum,cahil kalmak istemiyorum diyor çok haklı olarak ama bir türlü o kıza yardım eli uzanmıyor bi takım engeller aşılamamış olsa gerek artık bilemiyorum ya....
ancak kızın kocası ve kocasının ailesi kızı kapatıyorlar bir odaya ölesiye dövüyorlar sonra kız ölünce üçüncü kattan aşağı atıyorlar intihar etti süsü veriliyor ama adaletin gözleri onlar gibi kör değilki kandıramazlar neyse tam bu zaman içinde ölen kızın erkek kardeşi evleniyor ve kızın ailesi kızlarını düğüne çağırıyor ancak kızlarının cenazesine davet ediliyorlar... kız henüz YİRMİ yaşında bile değil ama ardında iki çocuk ve öldürüldüğünde yedi aylık hamileymiş ve soruyorum neden? kadınlar mı çok aciz kendilerini savunamıyorlar veya insan kılığındaki mahluklar mı çok İĞRENÇ.....!
Filiz Aktaş
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.