BİZ ŞİMDİ
Biz şimdi sözleri dudaklarında asılı kalmış iki yalnızız. Düştü düşecek şimdi diye beklerken birileri, biz tutmaya çalışıyoruz söyleyemediklerimizi, en azından anısı kalsın diye. Yalnızlığı seçip yalnızlığa yürüdük elimizi kolumuzu bağlayarak, içimiz yandı, ciğer parçalandı, sustuk! Gülümsemeye çalıştık gözlerimizde fırtınalar koparken bile.
Konuşmadık kırılmasınlar diye, anlatmadık onlar bari mutlu olsun diye, bıraktık kalbimizdeki koca sevdayı zavallı bencillerin ellerine, birer damla yaş akıttık sadece, arkamızı döndük bir birimize, son bir kez olsun gelmedik göz göze, göze geldiğimiz yerlerde.
Şarkılara sığınmadık, ayrılık havası takınmadık, herkesi anladık ruhumuza sormadık, ne kadar acıdık, ne çok sakladık, ne kadar inandık, ne çok yanıldık.
Bilmiyorum mutlu muyum? Etimden et koparken her aklıma düştüğünde inanıyor muyum ben hala bu saçmalara, onların yalanlarına, yanlışlarına, lanet olası çok bilmiş kafalarına. Haklılar diyebiliyor muyum için kabarırken ve taşacak bir sen yokken artık yanımda. Nasıl sığıyor kalbim bedenime, nasıl yaşıyorum bu evde, nasıl nefes alıyorum kokun hala ciğerlerimde.
Nasıl ısıtabilirim bir başkasının ellerini buz gibi ellerimle? Nasıl dayanabilirim koca bir ömür sensizliğe, sessizliğe, hiçliğe, tekliğe, hayatın bana attığı bu çelmeye, her gün yeniden ve yeniden karşıma çıkan bu yenilgiye?
Gidiyorum diyorum bir bilinmeyene, aslında kaldığım yerdeyim dizlerimin üzerinde, bomboş bakıyor gözlerim acınacak halde, korkuyorum kendimden bakamıyorum içime, konuşmuyor artık ruhum benimle, o kadar yalnızım ki artık çare değilsin sen bile!..
..........vAnDi ’08............
YORUMLAR
"o kadar yalnızım ki artık çare değilsin sen bile"
dost, kimi zaman herşey katlanılmaz olur,acı verir...hiç alakasız şeyler bile geçmişe götürür..kapanmayan yarayı iyice kötü yapar...
geçmiş öyle bir yara ki kapanmıyor,kurtulmak istesen de peşini bırakmıyor...tüm bunlara rağmen önüne bakmak zorunda kalıyorsun...
dost,sen çok güçlüsün...zor olsa da bi çok şey...asla yılmak yok..sabır herşeyi çözüyor...
sağlıcakla kalasın..şeker dost...
Nasıl ısıtabilirim bir başkasının ellerini buz gibi ellerimle? Nasıl dayanabilirim koca bir ömür sensizliğe, sessizliğe, hiçliğe, tekliğe, hayatın bana attığı bu çelmeye, her gün yeniden ve yeniden karşıma çıkan bu yenilgiye?
Gidenlerin ardından batmaz ise yüreğimize hançerler buna vefa mı denir dost...
Derinden vuran satırlarınızı kutlarım saygılarımla...