KIRMIZI GÜLLER BÖLÜM 23
Çocuklar yatmış; annesi Selma’yı bekliyordu .
"Geldin mi kızım ?"
"Evet anne .Sen niye yatmadın?"
" Seni bekledim yavrum; nasıl geçti?"
"Harikaydı ;çok şık bir balıkçı restorana gittik,denizi izledik; güzeldi annem .Biliyor musun galiba ben bu çocuğa aşık olmak üzereyim. Bu gün bunu daha iyi anladım.Ben ne yapacağım anne?"
"Aman kızım; ne diyorsun sen?"
"Bilmiyorum...kendimi sınamak istiyorum.Dur bakalım; şimdilik aramızda kalsın.Bakalım zaman ne gösterecek.İyi geceler annem" diyerek odasına girdi.
Sabah işe giderken çok neşeliydi,Metin gelecekti kahve içmeğe.Odasına girince masasında bir demet çiçek vardı. Önce Metinden sandı, değildi; notta yoktu.Odasını temizleyene sordu.
" Bunları kim getirdi ? "diye.
"Çiçekçi "dedi.
Çiçekleri bir kenara koydu." Bakalım kim çıkacak?" diye düşündü.
Bir saat geçmişti ki ;kapısı çalındı.
" Girin."
Rıza Bey kapıda belirdi: " Merhaba. "
Selma şaşkın "Ne işiniz var sizin burada?" diyebildi.
"Sizi görmeye geldim.Çiçekleri almışsın."
"Siz mi gönderdiniz ? "
"Evet ben."
"Peki öyle ise..." Hemen çiçekleri çöpe attı. " Size beni rahat bırakın demiştim sanırım; anlamadınız mı ?
Sizinle nasıl konuşayım ? Hayır kelimesini nasıl anlatayım ? "Dedi ; sertçe.
"Selma Hanım niye kızıyorsunuz ? Niyetim kötü değil ki...Ben ciddi konuşmak istiyorum; sizi sevdim. Biraz birbirimizi tanısak; anlaşırsak evlenmeği düşünüyorum. Bütün istediğim bu. "
"Ama ben henüz evlenmeyi düşünmüyorum.Bunu size söyledim.Neye anlamak istemiyorsunuz? "
Rıza Bey Selma’ ya bakıp "Başkası mı var? "dedi .
"Bunu sormaya hakkınız yok. Arkadaşım var ve ya yok; size ne ? Lütfen beni rahat bırakın; hayatımı zindan etmeyin.Ne olur beni anlayın."
"Peki gidiyorum ; yalnız yine görüşeceğiz" dedikten sonra ayrıldı.
Selma neye uğradığını anlamadan başını masaya dayadı.Bir zaman öyle kaldı . ( Kimdi bu adam ? Ondan ne istiyordu? Hayır kelimesini anlamıyor; hala ısrar ediyordu.)
İşine başladı ama; bir türlü çalışamıyordu.Başına ağrı girmiş; kalkıp lavaboya gitti.Elini yüzünü yıkadı.
Biraz kendine gelip odasına döndüğünde ise Metin’i oturur gördü.
"Hoş geldin" dedi. Biraz dalgın ; onun geleceğini unutmuştu biran.Tokalaştılar.
"Neyin var? Biraz solgun gibisin."
"Yok, iyiyim sen nasılsın?"
"Ben de iyiyim; akşamki yemek herşeye bedel geldi bana."
Selma anlamsız "nasıl ?" dedi.
"Seninle olmak..." diye baktı Metin.
Gen kız gülümsemekle yetindi.
" Ne içersin ?"
"Kahve olsun."
Selma kahveleri söyledi.Gelinceye kadar işlerden sözettiler.Bu arada işleri de kalmıştı.Zaten aklı karışmış ve sıkıntılıydı.
Metin "Pazartesi yine toplantı var. Yeni bir firma katılacak; anlaşırsak iyi bir iş alabiliriz."
Zaman akıp geçmiş; yemek saati gelmişti...
Metin saate bakıp "Hadi yemeğe gidelim "diye kalktı.Beraberce yemek salonuna indiler. Yemek yerken de konu hep işti. Daha sonra " Ben diğer şirkete gidiyorum" diyerek veda etti Metin.
Selma "Herkese çok selam söyleyin" diye uğurladı.
Odasına dönünce düşüncelere daldı. Artık iyice emindi; onu seviyordu hem de çok.
(Y a o ? duyguları neydi ? Benimle çok ilgileniyor; dün gece çok mutluyum dedi.Ama benim sevmeye hakkım var mı ? Fakat çocuklar... Off ! hakkım yok, ne sevmeye; nede evlenmeğe... Üzerime aldığım sorumluluğum pek ağır. Hadi Selmacık bütün bunları düşünmeyi bırak ve çalış sen, diyerek işine daldı.)
Hafta yine çok yoğundu ve yeni işler geliyor ;toplantıya hazırlanıyorlardı.Müdürde çok yardımcı oluyordu Sema ya.
Hafta sonunu kardeşleri ile geçirdi.
Pazartesi özenerek giyindi.( Bu gün toplantı var; Metin de gelir görürüm, diye düşledi . Çok özledim; bir haftayı geçti görmeyeli.)
İş yerine gelince odasına çıktığında kırmızı gülü duruyordu masasında . <İyi çalışmalar> diye not vardı .
Artık alışmıştı bu güllere... Her pazartesi geliyordu.Kokladı "Canım" dedi. "Canımsın."
Müdürün sesi ile kendine geldi.
"Günaydın"
"Günaydın efendim."
"Hazır mısın?"
"Evet hazırım."
"Haydi öyle ise gidelim."
Toplantı odasına geldiklerinde; çok kişi vardı,ama Metin görünürlerde yoktu. (Anca gelir diye düşündü.)
İki kişi yabancıydı ;müdür onları tanıştırdı.Vakit gelmişti ki... kapı açıldı.Selma sevinçle kapıya baktı;ama içeri Rıza Bey girmişti.
"Günaydın" dedi herkese ve boş bir sandalyeye oturdu.
Müdür bey "Evet arkadaşlar; hepimiz toplandık.Bu gün Metin Bey aramızda olmayacak;onun yerine size Selma Hanım yardımcı olacak."
Selma ne söyleyeceğini bilemedi; bir an çok şaşırdı, bocaladı; sonra kendini topladı.
" Özür dilerim" diyerek toplantıyı başlattı. Konu açıldı, işler takdim edildi, kararlar alındı.Zorda olsa çok güzel idare etmiş; fakat çok sıkılmış, terler basmıştı.
Herkes dağılınca kendini koltuğa bırakmıştı.Başını ellerinin arasına aldı; çok yorgundu. Birkaç dakika öyle kaldı .Müdürün sesi ile kendine geldi.
"Aferin kızım; bu gün bir harikaydın .Ne o hasta mısın ? " diye yanına geldi.
Selma başını kaldırdı.
"Yok..." dedi." Sadece çok yorgunum. Metin Bey in gelmeyeceğini bana niye söylemediniz ?"
"Ben de son anda öğrendim.İşi çıkmış İzmir de imiş."
"Doğru; Metin Bey İzmir’i mekan seçti. Buralara hiç uğramıyor; onun işi de bize kaldı."
"Ama sen çok güzel idare ettin."
"Gelin birde bana sorun; terler bastı."
"Hadi canım; o kadar da değildi. Gel yemeğe geçelim; bak saat kaç olmuş?"
Yemekten sonra odasına gelince masasında küçük bir not gördü .
<Çok başarılıydınız; sizi kutlarım, Rıza>
"Allah’ım ben ne yapacağım bu adamla? Elindeki notu çöpe attı. Artık işler iyice artmış; yeni şirketle de anlaşma yapmışlardı.
AYŞE KARAN
DEVAM EDECEK...
YORUMLAR
Ah o kötü adamlar ! Türk filmindeki temiz aşklar neler çektiler o kötü adamlardan !
Sonunda sizin öykünüze de bir yerden daldı işte Rıza denen kötü adam.
İnşaallah, aşkın gücü yine galip gelir, çoğu Türk filminde olduğu gibi.
AYSE 09
çok kötü demeyelim belki değildir bakalım zaman ne gösterir
Fikret TEZEL
Hangisi kazanacak bu aşkı? Heyecanlı bir dizi gibi takipteyiz.
Candan kutlarım, sevgilerimle
AYSE 09
yanımda olman çok güzel
sevgimlesin
bakalımmm seni seviyorum
HER OKUDUGUMDA MERAK UYANIYOR YÜREĞİMDE....KEŞKE DİĞER OKUYUCULAR GİBİ ÇOK SIKI TAİP EDEBİLSEM...
:(((
AMA GEÇ DE KALSAM OKUYORUM ANNEM...
SEVGİMLE KUTLADIM...
AYSE 09
o yeter bana işin çok yoğun biliyorum
sağlık sıhhatle sevgim saygımlasın meleğim
offfff ablam ya arapkizinin dolam dolam saclarina ceviriyon haa..gerildik iyice anacim.bu rizada nerden cikdi? eee ne demisler bi kizi bin kisi ister bir kisi alir.iN$ALLAH BU 1 Ki$i METiN OLUR EFEMMMM;)) devam ablam cok güzel ve akici vede sürükelyici gidiyo,suan yerlerdesürünüyom dermisim okurken:)) yüregine saglik.Abla gii hani diyom selma birazcikda RIZAYI begensede,Metinin gercek amacini ögrenince belki ona.... CISSSS dilim yandi kiz abla..insallah selma metine kavsuur vede onu affeder kendisine acidigi icin.Gurur varya o gurur..hadi hayirlisi diyek..takipdeyim yazamasamda..arkasi yarini gibi yollarini gözletiyor selma ile metin;) öpdüm gül yanaklarindan ablacim.
AYSE 09
bakalım artık nasip değilmi rabbim ne yazar
sevgilerimlesin caımsın
Ablacığım maaşallah Allah nazardan saklasın 23 bölüm olmuş. Takdir ediyorum seni. Tebrik ediyorum sevgiyle.
AYSE 09
sevgimlesin herdaim
E.. yani bu Rıza bey de kabak tadı vermeye başladı.
Ama aşıksa adam ne yapsın, o nada hak vermek lazım.
Şansını zorluyor, azimle.. Heyy... Metin... Elini çabuk tut oğlum
kız gidecek elden haberin yok :)
AYSE 09
değilmi canım
sevgim saygımlasın
işler sarpa saracak gibi rıza epey uğraştıracak görünüyor, seven kalplerden yanayım ...sevgilerimle güzeldi cnım..
AYSE 09
saygım sevgimlesin herdaim
bakalım neler olacak
harika ilerlemiş seri...
okuyamadığım bölümleri şimdi bitirdim..
roman tadında devam ediyor seri..
emeğine sağlık..
sevgilerimle..
AYSE 09
AYSE 09
bakalım devamı yarında segimlesin herdaima
AYSE 09
saygılarımlasınız herdaim bakalım neler olacak
Yav birileri bu Rıza'ya kızın rıza göstermediğini anlatsın...Yoksa Metin işin farkına varacak ve de kızılca kıyamet kopacak...Haydi hayırlısı.
Selam ve saygılar.
AYSE 09
saygılarımla herdaim
sami biberoğulları
Allah kuvvet versin.
Selam ve saygılar.
AYSE 09
Allah razı olsun
ee bakalım nasıl bırakacak rıza
saygılar benden
sami biberoğulları
AYSE 09
çok teşekkür ederim sağ olaın
sade metin biraz pasif değilmi ama iyi niyetli bakma
sevgi saygımlasınnherdaim uzaklardaki kardeşime
Sanırım ,Rıza, epey üzecek gibi Selma'yı, ısrarla ,hayır dediği ve çiçeğini çöpe
attığı halde onu takip etmekten vazgeçmiyor.Güzel gönlünüzün ve kaleminizin yazdığı yazıyı
beğenerek okuyorum ve mutlu oluyorum annem.Yürekten saygı ve sevgilerimle kutluyorum.
AYSE 09
Allah razı olsun sizden
seni seviyorum ben
AYSE 09
saygılarımla
Leylay'a razıydım valla. Bu Rıza daha tehlikeli :-)
Hem annem yalandan da olsa düşündüğüm var deyip yakasını kurtarsaydı keşke.
Bu kızlar kısmetleri fazla kapatmamak için hep böyle diyor.Ucu açık konuşuyor. Metinde izmire gidecek zamanı buldu. :-(
Selma yüreğindeki sesi dinle.
ANNEM ELİNE YÜREĞİNE SAĞLIK..
ELLERİNDEN ÖPTÜM :-)
AYSE 09
çok teşekkürler
iyi günler olsunnnn
DİLEK YILDIZI
Birde selmaya düşündüğüm var demedi diye. :-)
SANADA İYİ GÜNLER OLSUN ANNEM..:-)