- 697 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Temel‘den, Kaptan Kirk’e E-Mail
Selamün aleyküm uşağum.
Ha bu maili bana yardum etmen içun yaziyrum. Ben televizyonda senin Uzay Mekiği gördüm. Renkli ve çok guzel. Bu bana Ay’da tatil yapma fikri verdu.
Ben Temel*. Osmanlı Paşası Deli Dursun benum dördüncü göbekten dedem oliy. Ben karimla (Fadime) hiç geçinemiyrum. Hep benimle uğraşiyo. Ha bir de sesi var, testere gıcirtisi gibi. O bana hep tabansız diyor. Ve benim Muhtar olmami istiyor. Ama ben muhtar olmak istemiyrum. Ben siyasi poka basmak istemiyrum. Ben sessuzlik istiyrum uşağum.
Ha bu yüzden Ay’da tatil yapmak istiyrum. Kötü yarim (Fadime) olmadan. Ama yanuma köpeğimi almak istiyrum. O bir boksördür. Korkma uşağum, kendisi değul onin ismi boksördür. Her neyise, bir sonraki uzay yolculuğuna yer ayırtmak istiyrum. Ama beni pencere yanuna vermeyun. Roket beni tutay. Mümkünse ayakta bir yer olsin uşağum ...
Dediğum gibi, ben yalnız gitmek istiyrum karima(Fadime) söyleme lütfen. Uşağum bana çok komfor gerekmiyor. Banyo, tuvalet ve isıtmalı güzel bir çift kişilik oda, ha bir de dünyaya pakan penceresu olsun yeter. Ordan, dürbünle Fadime’nin (benim kari) tarlada, patates toplamasına pakayum yeter. Ben ve boksör biraz (hoohoohoo) gülelim, (haehaehae)eğlenelum …
Ay’da ilgunç başka ne var uşağum? Umarım hergün güneş çikiydur, bana ve köpeğime sıcak hava gerekludur da.
Dost Selam ile
*Ben O Temel
iyi pazarlar
YORUMLAR
karadeniz şivesi zordur sürekli konuşmuyorsa kişi arada ( yukarıdaki gibi ) gündelik konuşma diline dönüverir insan farkına varmadan (belki) o vakit tebessüme soyunan yüz -10 dereceyle buz tutmuş gibi donuverir, lakin yinede pazar neşesi oldu bu saatte elinize sağlık....selamlar sevgiler...