- 839 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Durdu Zaman
Bazen sana bişeyler yazmak istiyorum.Sürekli bişeyler yazıp siliyorum.
Biliyorum sen yazdıklarımın hiç birini okumuyorsun ama ben söylemiş oluyorum...
Hani bir şarkı dinlemiştik ya seninle;Durdu Zaman.
Sen yanımdayken bu şarkının aksine o kadar hızlı geçiyor ki zaman,
aslında benim için duruyor fakat yelkovan ve akrep benim gibi düşünmüyor sanırım.
Senin yanındayken inan senden başka hiç birşey düşünemiyorum...
Sen yokken hayatım siyah beyazdı yani renk yoktu,sonra sen çıktın karşıma ve
kapalı bir havada gökkuşağı açtı hayatımda...
Senin yanındayken daha önce söylediğim gibi kendim olamıyorum melek.
Elim ayağım birbirine dolanıyor,söylemek istediğim sözler boğazımda düğümleniyor.
Şu an bu mektubu okuyorsun ve içinden ben bunları biliyorum daha önce söylemiştin diyorsun,
haklısın çünkü şu an ki düşüncelerim tamamen bundan ibaret.
Bir yıl sonra sen ne hissedeceksin yada hala biz diye birşey olacak mı?Bilmiyorum.
Fakat ben o kadar heyecanlı ve ulaşılmaz bir aşka eriştim ki;şimdiden kendimden eminim.
Seni sevmekten asla vazgeçmiyeceğim,sana söylediklerim ve hatta davranışlarım
ne olursa olsun kulak asma.Eğer senden ayrılmak istersem veya kırıcı sözler söylersem,
bil ki,sadece kibirimden ve gururumdan söylenmiş sözlerdir onlar.
Bu sözüme çok dikkat et meleğim ya kibirimden yada gururumdandır.
Seni sevmekten asla ve asla vazgeçmeyeceğim.
Şimdi gelelim günümüze;
Evet haftaiçi her sabah görüyorum seni.Senin melek yüzünü kazıyorum hayalime.
Sonra derinden bir nefes çekiyorum,oksijenden çok senin kokun doluyor ciğerlerime.
Birden başabaşa kalıyoruz seninle,dünyadan uzak ama kalabalığın içinde.
Sonra gözlerinin içine bakıyorum uzun uzun,sanki benimmiş gibi,
bana her gülümseyişinde huzur bulup bir kez daha hayran oluyorum sana.
Saçma sapan konulardan bahsederken o güzel dudaklarına bakıyorum,
öpmek geliyor içimden fakat kendimi bu kadar değerli hissetmiyorum.
Seninde istediğin gibi bu aşkın büyüsünü bozmaktan korkuyorum.
Sonra gözüm bu kasım ayının soğuğunda üşümüş ellerine kayıyor,
elimi uzatıp elini tutmamak için kendimi öylesine zorluyorum ki anlatamam.
Sana kadar, yaşadığımı bilmiyodum ve ilk gördüğüm günü çıkaramıyorum aklımdan.
Seni gördüğümde tutuldum ben, sanki bir melek iniyordu gökten değil arabadan,
bir yıl oldu ve hala bekler bu salak adam ve önemli değil bak aylardır aramaman...
...Ve şimdi mektubumu bitirirken sana hiç birşey yazamamamın ,anlatamamamın üzüntüsü içindeyim.
Aslında sana tüm bu yazdıklarım ve anlatmak istediğim şeyin çok karmaşık birşey olmasına karşın,
anlatması aynayabilecek kişi için çok basit bir şekilde anlatılabilir.
Sanırım sen beni anladın... Sanırım burda noktalamak zorundayım.
Son birşey söylemek istiyorum melek;
-F-Ş-İ-N-U-I-L-F-Ş-B-N-A-I-G-Ç-J-
...Eminim ne dediğimi anlamışsındır.Bu söylediğim şu an ki durumumuzu etkilemiyecek melek.
Bu söylediğimi bır yıl sonra okuyorsun ve değiştirebileceğim bir durum yok.Yani bir yıl sonra da
anlasan benim için çok önemli.
Şifrenin başına "-Gerçekten-" yaz ve anla meleğim...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.