- 725 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MOSSAD KISKACINDA TÜRKİYE
Geçende elime geçen bir gazetenin haberinde aynen şöyle yazıyordu. İsrail gizli servisi MOSSAD’ın yeni şefi Tamir Pardo’nun Dünya kamuoyuna kendini ispatlamak adı altında ki ilk eylemi; İranlı üst düzey bir bilim adamı Dariush Rezaei-Nejad’a yapılmış suikastı haber etmişti. Rezaei-Nejad, 23 Temmuz’da Tahran’da eşiyle birlikte bir anaokulunun önünde çocuklarını beklerken vurulmuştu. Saldırıda eşi ise yaralanmıştı. İran hükümeti, nükleer fizikçileri hedef alan bir dizi saldırının bu sonuncusunda saldırıdan dolayı ABD ve İsrail’i suçlamıştı. Öldürülen bilim adamı, nükleer silahların tetikleme mekanizması üzerinde çalıştığı biliniyordu. Önceleri öldürülen İranlı bilim adamı faili meçhul kalırken daha sonra İsrail gizli servisi MOSSAD bu suikasti üstlenerek önce irana, ardından bütün dünyaya adeta bir gövde gösterisine dönüştürdü.
Çok değil, yakın bir zamanda; ülkemizde de buna benzer bazı gelişmeler yaşandı. ASELSAN da çalışan bazı mühendislerimiz sebebi bilinmedik bir şekilde intihar ettiği haberleri ardı ardına gelirken; önceleri bu mühendislerin kişisel ve ruhsal sorunlardan intihar ettiği şeklinde yansıtıldı. Zaten basın ASELSAN’da çalışan mühendislerin intihar etme haberlerini ikinci sayfadan duyurdu hep… Daha sonra bu sayı 3’Ü geçince ister istemez kamuoyunun dikkat ve tepkilerini üzerine çekti. Aradan geçen zaman zarfında bu intiharların arkasında da İsrail gizli servisi MOSSAD olduğu ortaya çıktı. Tabi işin bu bölümünü basın hiçbir zaman kamuoyuyla paylaşmaya gerek duymadı. Sessiz sedasız cenazeleri toprağa verilirken; olan her zaman yine ailelerine oldu.
ASELSAN’da çalışan mühendislerimizden HÜSEYİN BAŞBİLEN henüz 31 yaşındaydı. 6 ağostus 2006 yıllında işe gidiyorum diyerek evinden çıktı ve 3 gün sonra aracında Porsuklar-Ayancık yolunda (Ankara) bileklerinden ve boynundan kesik izlerine rastlanılmış halde ölü bulundu. ODTÜ makine mühendisliği bölümü mezunuydu. Kaybolduğu gün yeni bir silah üzerinde çalışmış olduğu projesini sunacakmış. Kendisiyle birlikte; tabi silah projesi de yok oldu gitti. Âlim Ünsem Ünal; o da 30 yaşındaydı. Yer yine Ankara-Gölbaşı… 16 Ocak 2007 yıllında babasına ait tabancayla intihar etti diye kayıtlara geçirildi. Nişanlıydı ve mart ayında evlenmeyi düşünüyordu. Bir ağaca sırtını dayamış olarak cesedi bulundu, o da diğer arkadaşları gibi ASELSAN’da çalışıyordu. Ölmeden önce “hakkınızı helal edin” diye arkadaşlarına mesaj çekmiş. Üçüncü kurban ise Evrim Yançeken; yine Ankara-Batıkent tarafları… 26 yaşındaydı. O da OTÜ mezunuydu. 24 Ocak 2007 sabahı saat 5 sularında bir apartmanın 7. katından atlayarak intihar etti. Ölmeden geriye bir not bırakmıştı ve bu intihar notunda yüksek lisans tezi ile ilgili sıkıntı çektiğini, psikolojisinin çok bozulduğunu, artık dayanamadığını yazmış. Diğer arkadaşları gibi onun da görgü tanığı yoktu ne yazık. Son yıllarda çok önemli çalışmalara imza atan ASELSAN; adeta dünyada hızla ismi yükselen bir kuruma dönüşmesi bazı dış güçleri hemen harekette geçirdiği ortada. Çünkü ASELSAN son yıllarda TSK’nin dış ülkeler olan bağımlılığını en azamiye indirgemiş, hatta azaltmıştı. Başta ABD olmak üzere TSK bünyesine alınması için satın alınan gerekli teknolojik araç gereç ve tertibatları kendi bünyesinde üretime başlamış olmasıydı. En önemlisi ise AVOYUNİK bakımdan bunu başarmış olması. Bu Avoyunik meselesi çok önemli bir gelişmeydi. 160 milyon dolarlık bir ihale vardı ya; hani şu ABD’nin F-16’larımızı modernize etme işi, işte o uçaklarda bizimkilerin yapamadığı tek şey AVİYONİK sistemlerdi. Nihayet bunu da çözmeye yaklaşmıştık. Her ne kadar İranlı fizikçi bilim adamı Dariush Rezaei-Nejad’a yapılan suikast gibi MOSSAD göğsünü kabartarak ben yaptım demese de; ASELSAN’DA’da durum aynı. Klasik bir “ruhsal sıkıntı” şeklinde gelişen bu intiharların arkasında İsrail gizli servisi MOSSAD’ın olması ülkemizin dış güçler tarafından nasılda ablukaya alındığının göstergesidir. Bu durum hepimizi tedirgin etmiyor mu? ASELSAN ise ilk intiharın ardından diğer çalışanları hakkında tedbir almadığı için bir nevi kusurlu sayıyorum. Biraz daha derine indiğimizde Isparta da düşen uçağımızda büyük bir proje üzerine çalışan bilim adamlarımızın şehit edilmesini de unutmamak gerek. Ülkemiz üzerinden yapılan hesapların sonucunda; acı bir gerçektir ki türkiye MOSSAD kıskacından kurtulamıyor.
TİMUR İNCE
[email protected]
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.