- 780 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DARVİN'İN UYDURMALARI
Dün eşimin getirdiği kayıp kıta Atlanic adlı bir kitap okudum.
Romanımı yazmaya başladığımdan beri okumayı bıraktım yazıyorum.
Kitabı okudukça beyin enerjimi hepten anlık kaybettim.
Bazı yazıları okuduğumda hiç bir şey almıyorum ruh yok yazıda derler ya aynen öyle.
Kafalımı oluyor şimdi atalarımız maymun diyenler:) ben değilim arkadaş.
Düşün varsa zekan tabi, çünkü ataların maymunsa onlarda zeka yok, zeka olsa insanlığı yok etme planları kurar böyle gezemezsin..
Çok fazla öğrenme isteğimin önüne geçemeyip kitabı okuduğuma bin pişman oldum.
Gece eşim uyudu ben hala okuyorum.
Yazıda Kayıp Kıta diye bir şey yok ama ben ısrarlıyım, ille bir yerinde yakalarım diye okuyorum, okurken, okurken, baktım sonu yaklaşyor.
Bir şey almadım ya da etkilenmedim hemde hiç tek aldığımsa din düşmanlığı gibi bir şey.
Sona doğru Mısır Fravunlarının yapıtırdığı piramitlerden ve içindeki gezilerden sonra insanları önce tesadüfen denizlerden karaya hücum etmiş sudan çıkma balık azmanları yaptı, bu bana biraz dokundu tabi hafızası en sık aralıklarla silinen bir hayvana benzemek zor geldi birden.
Fakat ikinci çamuru dahada okkalı idi, insanların atasının maymun olduğu, yani amip, bağırsak kurdu, pire, deniz yosunu, gibi ilişki dereceleri farklıda olsa benzerlik gösteren bir hayvana benzemek haliyle gülünç olduğunu bilsemde buruk bir hazımsızlık midemi bulandırdı..
Maymunlar gibi kardeşlerim olacağına inansaydım ki gerçi bunu yazmam’da komik’ya bağırsak kurdu gibi kırk iki kuzene sahip olmak bana daha çok empati hissttirebilirdi.
Darvin adında hayatta hiç bir konuda başarılı olamamış, tıp okurken dahi bunu’da eline yüzüne bulaştırmış bir adamın, sonradan kendisininde bir türlü emin olamadığı halde ortaya attığı bu sözler hemen derdest edilip insanlığın hizmetine sunulmuştur.
Oysa bu hem Bilim hemde mantık dışı bir iddiadır.
İnsanlar ve hayvanlar Allah’ın C.C. yarattığı iki farklı varlıktır.
Hayvanlar hayvani hareket ve iç güdülerle şuursuzdurlar.
İnsan muhakeme yeteneği olan şuurlu bir varlıktır..
İnsanın bir tür hayvan olduğunu iddia edenlerin yapmaya çalıştıkları ise orman kanunlarını insan toplumlarına uygulamaya çalışmalarıdır.
Bu ise insanların huzur ve refahını sağlayan her türlü güzelliği ortadan kaldıran korkutucu bir kaosa neden olur..
Charles Darvin mektuplarından birinde şu çarpık bakış açısını ifade etmiştir.
(Aşağı hayvanlardan gelişmiş olan insan zihninin inandığı şeylerin herhangi bir değeri ya da güvenilirliği konusunda her zaman aklıma korkunç bir şüphe gelir. Bir maymunun zihnindeki inançlara tabi eğer varsa hiç kimse güvenirmiydi)?.
Kendisi ölüp gittiği yerde maymunmu, yoksa insanmı olarak hesaba çekiliyor merak ettim ama onu’da ancak Yaratıcımız bilebilir...
......RABİABELGİN.....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.