- 669 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
SAKAR SAKSAĞAN 4
Evet yarın oldu kaldığımız yerden devam edelim Eray ın sakarlıkları
Tabii ben yine gidemedim akşam sefası programına 3 hafta falan çünki ayağım çok ötü oldu canım acıyor bir türlü iyileşmedi hastaneyede gitmedim biraz iyileşti aradan 3 hafta geçti .Komşular arkadaşlar nedir başına gelen böyle diyorlar.Valla diyorum başıma bir yıldırım düşmedi eğer Eray ın başına yıldırım düştü diye duyarsanız şaşırmamayın o Eray düşmüştür deyin.Ben acaba kurşunmu döktürsem falan diye düşünüyorum tuz ekmek yeterlii gelmedi nazar dualrı kazadan beladan koruyan dualar aldım evin her tarafına bir kurşun kaldı onu göktürelim dedim.Kim döker diye araştırıyorum çok uzakta değil üst kat komşum ben dökerim dedi yeni taşındı pek tanımıyorum hadi canım dedim dökermisin dökerim dedi.Tamam sen dök dedim önceden arkadaşa kurşun döktürmüştüm ozaman kurşun almıştım evde kurşun var tamam herşey var kurşun var kurşun dökücek var ne duruyorsun kurşun döksene kurşun döksene ay bu başka türlü bir türküydü galliba.Komşularda var ev kalabalık
-komşular Eray sana geçmiş olsuna gelmekten bıktık döktür şu kurşunu sende bizde kurturalım vay be getirdikleri bir paet sütle meyve suyu çok geldi demek yazıklar olsun size diyorum.Kurşun eritildi kaseye su konuldu kase tepsiye konuldu kurşunu suya dökünce etrafa sıçrarsa tepsiye sıçrasın diye üzerime çarşaf örtüldü ben altında bekliyorum.Kurşun döken dualar okudu çoz diye bir ses bende yandım anam yandım anam diye bağırtı.Kase tepsi küçük gelmiş benim ayak parmağıma sıçradı halının üzerine duvara hep sıçramış.Hemen çarşaf açıldı ne oldu diye bana soruyorlar ayak parmağıma geldi dedim baktımki etrafa halıya duvarlara gelmiş ben bununla kurtulduğuma şükrettim komşularda zaiyat yok gene bana olan oldu.Kurşun döktürdüm onda da yandım yok tepemde kara bulutlar dolaşıyor bir müsübet var Allah beterinden saklasın diyorum.
Oğlumdan meşhur tosunumuz varya ona haber gönderiyorum.
-Berat oğlum Tosuna söyle programa davetiyeyi getirsin
-Eminmisin anne bak yine bişey olur gidemezzsin ayıp çocuğa ya kaçkere getirdi sen bu programa gitmekten vaz geç bence ona gitmeye niyetlenince hep başına bişeyler geliyor
-Yok oğlum gitçem inat ettim sen söyle getirsin
-Tamam bugün okulda söylerim senin kurşun dökme olayını anlattım okulda tosunda vardı herkez gülmekten yerlere yattı
-Anne bende anlattım arkadaşlara Kübra gelcek sana geçmiş olsuna herkez gülmekten gözlerinden yaş geldi.
-Tamam gelsin kızım sıpalar ne diye anlatıyorsunuz herkeze valla beni arkadaşlarınızın maskarası ettiniz.
Kızımın arkadaşı geliyor
-Gene ne yaptın Eray teyze hiç doğru durmuyorun
-Kızım ben bişey yapmıyorum herşey beni bulıuyor
-Gizem kurşun dökme olayını anlattı çokkomik ya.Birde gülüyor utanmaz
-Bak Kübra dayak yemeden meşrubatını iç kekini ye canımı sıkma git
Çocuklrımın arkadaşlarına ne dersem deyeyim alınmıyorlar bu sıpalar beni seviyorlar gerçekten.Sabah erken kalkarım ortalık sesiz sakinken balkona çıkarım sesiliği dinler kahve içerim yaz günü havada sıcak.Gene böye bir sabah erken kalktım balkonuma oturdum neskafemi yaptım dışarıyı seyrediyorum epey oturdum baktım benim hemşire arkadaş işe gidiyor seslendim
-Günaydın Azize hayırlı işler sana
-Sağol arkadaşımsen neden erkenden kalktın git yat bak gene yaramazlık yapçan.
-Yok epeydir vukuatım yok geçti heralde
-Hadi bakalım inşallah geçmiştir.Dedi işine gitti.Benim davetiyeler geldi artık bu akşam gidiceğiz.
Şom ağızını açtı ya Azize nerden gördüüm onu sabah sabah herşey düzelmişken yada ben öyle zannederken.Akşam yemeği hazırlıyorum çocuklar seviyor birde patates püresi yapayım dedim patatesi haşladım çatalla ezdim tencereya yağı koydum papatesleri koydum sütü koydum el bilendırı ile iyice ezeyim birbirine karışın dedim onuda yaptım tencereden bilendırı çıkarttım.Baktım bıcağının olduğu bölüme püreler dolmuş parmağımla temizleyim dedim.Parmağımı bıçağın oraya soktum ama ben fişini çekmemiişim diğer elimin baş parmağı açma düymesine gitmesinmi bilendır parmağım içindeyken çalışmazmı tırrr diye bir ses parmağımda bir acı hemen diğer parmağımı açma düymesimdem çektim ama bıçağının olduğu yerdeki parmak kan revan içinde bilendırın bıçağı benim parmağı en za 4-5 yerinden kesmiş resmen doğramış.Parmağımı tuttum kanlar akıyor Allahım son bir ayda ne çok kanım aktı neçok şey başıma geldi bir bu gelmemişti buda oldu.
Çizgi film karakterlerine döndüüm hani uçurumdan düşerler vurulurlar kafalarına tava yerler gene eski hallerine dönerler aynı öyleyim herşey başıma geldi kem talihim kör şansım.Hemen kanı durdurdum Alahtan derin kesikler değil yara bantı sardım biraz acıyor ama önemli değil.Ben neler görmüş geçirmişim ben ne kazalardan sağ çıktım bu küçük kesik bana ne der be her kötü olay beni öldürmez güçlendirir.Hey be benim adım Eray küçücükkesik bana der peh peh peh.Kendime verdim gazı akşam olmadan herkez eve toplandı akşam sefası programına gitçez ya ondan erken geldiler çocuklar gelmiyorlar iki bayan arkadaş kocam ve ben dikkat ettiğseniz ben eşim demem eşli okeymi oynuyoruzda eşim olsun evlilik yürütüyoruz onun için kocamdır benim bende onun karısı.Çocuklar Recep soruyor parmağına ne oldu diye anlatıyorum gülüyorlar yeter artıkdiyorlar bencede yeter.Gİyiniyoruz arkadaşlar geliyor arabaya atlayım Bahçelideki Orhum stütyosuna kalabalık kuyruk var bekliyoruz içeri giriyoruz koltuklarımızı buluyoruz güzel yerde iyi sağolsun tosunun babası o teknik ekipte çalışıyor.Biz oturmadan yanımıza geliyor hoş geldiniz diyor bana tebessümle geçmiş olsun diyor tosun anlatmış tabi ben teşekKür edyorum buyurun oturun deyip işine gidiyor koltuğun oturma yerini indirip aturuyorum küt diye bir ses ben arkaya kaykıldım koltuğun arkası kırıkmış ben düştüm düşçem yakalıyorlar ucuz atlattım yoksa tepetaklak arkaya düşücektim.Burda da beni kaza buldu bu son olur inşallah sonunda inat ettim azmettim programa geldim çok mutluyum program çok güzel emelime erdim.Eve geldik çok mutluyum iyikide gitmişim çok eğlendim.
Kazalarım bittimi hayır bitmedi ayağım bir daha burkuldu banyoda kaydım düştüm kolumu krozete çarptım morardı ve ufak tefek kazalar ama o yaklaşıkiki ay başıma gelmiyen kalmadı kendimden korkmaya başlamıştım Allahım beni benden koru diyordum.Sonunda akşam sefası programına gitmeyi çok istediğimden oldu bunlar dedim birdaha bir şeyi çok istemiyeceğim ve bir daha akşam sefası programına gitmemeye karar vedim.Şimdilik iyiyim galiba başımdaki kara bulutlar dağıldı aslında ben sakar değilim ama ne oldu ozaman bilmiyorum.Kendimi çizgi film kahramanları gibi hisetmeye başlamıştım onlar gibi herşey başıma geliyor.
Sakarlık anılarım burada bitiyor.Size ve kendime kazasız belasız günler dilerim
SON
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
09.12.2011
YORUMLAR
hani derler ya gülüyoruz ağlanacak halimize yani bu söz cup diye oturmuş birden başlayıp sonuna kadar okudum yazınızı okurken bazen içim acıdı akabinde kendimi gülmekten alamadım hem acı hem hoş ikisini bir arada barındırmak size özel olsa gerek tebrik ederim kazasız günler dileğimle
geçmiş olsun hocam
saygılarımla selamlar
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
Kardeş Öncelikle Ankaradan büyük yüreğinize bin selam.*
.Azmin zaferi ile noktalanan serüvenle beraber kazalarında bitmesi temennisi ile.şen ve esen kalın.