Sevgiliye
Sana söylemek istediğim o kadar çok şey varki .Seni nasıl sevdiğimi anlamayazsın:)
Ölüm senden ayrı kalmaktan daha kolay benim için.Cesaretim vardı tüm dünyaya karşı eğer yanımda olabilseydin senin sevgini tek başıma savunurdum yüreğimde.Gözlerimden dökülen gözyaşlarının adı mutluluk olurdu.Ben seninle özgürlüğü tattım tıpkı gökyüzünde uçan bir kartal gibi,sahildeki martılar gibi.
Seninle iken gökyüzü masmavi bulutlar bembeyazdı.Senin yanında güçlüydüm hani vardır ya kardelenler bilirsin fırtınaya deli borana karşı tutunur ya o cılız gövdesiyle direnir tüm olumsuz şartlara.Bende böyle idim işte.Bulutsuz bir gecede binlerce yıldız vardır ya sen en parlağı idin benim için.Karanlık gecedeki ay ışığımdın benim dünyam seninle aydınlanırdı.Bütün evrende sadece ikimiz olurduk.Sadece ikimiz.
Sen yanımda iken içim çiçek çiçek açardı dosta düşmana karşı.Sen benim yarenimdin,sırdaşımdın ve tek sevdamdın.
Deselerdi ki bitecek bu sevda inanmazdım.Dünya yıkılsa belki.Gökle yer birbirine girse bi ihtimal.birimi var hayatında? Asla.Ama gittin hiç düşünmedin nasıl bir enkaz kaldı geriye.Nasıl bir yığıntı var geride.
O kadar çok keşke var ki hayatımızda.Keşke gitmeseydin.Artık en sevdiğim şarkı Yastayım hiç kimse bilmiyor.En sevdiğim film Buruk acı.En sevdiğim çiçek? Bilmem unuttum :( En sevdiğim renk umudun rengi maviydi.Şimdi koyu kara:(
Şimdi yoksun bende yokum artık
Elveda güneş
Elveda hayallerim Elveda aşkım
YORUMLAR
koca bir aşkı yeni gömdüm...yeni bir yaram açıldı ve taze henüz...bana acımı hattırlattınız oysa zonguldak şiirinden başladık sizi tanımaya ereğlide oturuyorumya merak işte...neyse yeni yetme şarkıcı diyorya ne halim varsa gördüm...bende aynı o duygudayım...ne diyeyim kalemine sağlık,yüreğine sağlık,yaşadın ve bitirdinse geçmiş olsun...hayaliyse yazdığın Allah acısını göstermesin...göstermesinki sende beni anlama...saygılar...
Nerde bir sevgiliye yazılmış mektup bulsam, egilir secde ederim, her sevgi bize özgürlüğümüzü sunmuyor mu?
Hani "Bela" dedik ya o gündür yanar yürek sevda uğruna. Sevgi odur ki belceye değen ışık. Kapısına deger de avuçlarımız şad olur. Eşiğine yüzümüzü gözümüzü sürer murat oluruz.
Her elveda büyük vuslata Merhaba'dır.
............
***En sevdiğim renk umudun rengi maviydi.Şimdi koyu kara:(
Şimdi yoksun bende yokum artık
Elveda güneş
Elveda hayallerim Elveda aşkım ****
Oysa,
Damla damla aksaydın yeterdin yanmışlığıma... Sen çağıl çağıl akarken oluklarından, bense kurudum, çatladım oylum oylum,
Ama bilmelisin ki, susuzluktur aşk, o yaşar ben ölürüm ...
Evet aşk bakidir dost... bizler fani... o yaşarken bizler ölürüz.... aşkı yaşatmak adına...