Aslında tonton adam
O değil de;
Nail Baba diyorum... bacadan gelirmi ki bu sene...
Aman hediyesi batsın! Bugüne kadar ne hediyesini gördük de bundan sonra ne göreceğiz!
Pis adam... zaten bacadan macadan giriyor. Geyikli kızaktaki hediyeler de çalıntı mıdır Çin malı mıdır bilinmez...
O değil de;
Bugün Körfez Güzelini aradım. Uzun uzun konuştuk hasret gidermeye çalıştık.
Ben ona hayatımın en büyük artısı diyorum.
Sorduğum hiçbir sorunun cevabını alamazdım. Cevap vermesine verirdi de sorumun cevabını vermezdi...
Kararlaştırdığımız hiçbir randevuya riayet etmezdi... Gelmesine gelirdi de kararlaştırdığımız yere değil... Sonra beni arar ’ben şurdayım seni bekliyorum’ derdi...
Asla nedenini sormazdım... o hataya birkaç kez düştüm, aldığım cevaplar karşısında bilinçaltım yerle bir olmuştu.
Haftada iki gün muhakkak buluşurduk, o esnada da bira patates kızartması ketçap ve mayonezi buluştururduk.
Konuştuğumuz konularrın hiç aslı astarı olmazdı. Bazen derinlere dalardık... Dağılırdık...
Bazı hallerine hiç anlam veremezdim..O da benimkilere ama hayatımda tanıdığım en özel insanlardan biri olduğu kesin.
’Senin gibi birini hiç tanımadım’ derdi... Aynı cümleyi ben de onun için kurarım...
Ne diyorum biliyor musun Körfez Güzeli,
Şu Nail Baba denilen adam yılbaşında bizi buluştursa... Yada onu ekarte edip kendimiz buluşsak...
Bu konuya eğilelim...
O değil de;
Nail Baba... aslında tonton adam yaa... adama haksızlık mı ettim ne!
YORUMLAR
Ya bu herif Antalyalı amma
Dediğin gibi hiç bize gelmiyo
ABD ye bilem gidiyo filmlede görüyom
O değilde hakkaten şu körfez güzeli ile bulşman iyi fikir
2000'li yıllara kadar bende sıkıldımmı bizim TARZAN'ın yanına giderdim
Bende anason'u balıkla buluşturum.Tarzan şehrin öbür ucunda mağarada yaşıyo
Bazen hafta sonu dağa çıkardık gece dağda kalırdık
Bende bizim SAKAR TARZAN'la mı buluşsam acaba
***************************************************************
Elbet bir gün buluşacağız
Bu böyle yarım kalmayacak
İkimizin de saçları ak
Öyle durup bakışacağız
Belki bir deniz kenarında
El ele maziyi konuşacağız
Benim içimde yanan ateş var
Sevgilim ne zaman buluşacağız
...................................................Bak bunu Zeki daha güzel söyler
İyi dinlemeler,iyi geceler
Ha bu ara Körfez güzeline selam söle....kim derse Lüzumsuz dersin
Sağlıcakla
gün geçtikçe nasıl da benziyor onlara, kim bilir onlarda bizim eski halimize dönmek üzerelerdir...
düşünsenize bir yalanın üstüne kurulu bir hayali sürdürmekten bıkan hrt. toplumu varken bizler ise o yalanın üstüne gerçeklerimizi ekliyoruz gibi...
.)
gittikçe hristyanlaşıyor muyuz ?
çok mu ciddi konuştum,
o da değil de...
nail baba kesin, belki yani herhalde ki, banka kredi paketi dağıtır, bu ara nede olsa borçlanmak için can atıyoruz...
Esma KAHRAMAN
O Nail Baba denen herifi bir görsem soracağım...58 yaşıma geldim bana bir kez bir hediye getirmedi...Benim evlatlara da getirmedi de zavallılar 27 yalına geldi (büyüğü ) Hâla hediye bekliyorlar...Torun-torba sahibi olduk toruna da bi halt getirdiği yok...Soracam ona bizim aileye bi gıcığımı var diye...Çin malı min malı adam iyi kötü bir şeyler getirir di mi ama...
Körfez güzeline gelince: Anormal bir tipmiş doğrusu...Kim bilir hangi üzüme baka baka kararmış?