Galatasaray Fenerbahçe'yi 3-1
O değil de;
Galatasaray Fenerbahçe’yi 3-1 yenmiş. Gönlümüz her zaman iyi olanın kazanmasndan yana. Takımımı kutluyorum...
Az kalsın maç yüzünden ecele gidecektik. Akşam minibüste şoför çıldırmış gibi gidiyordu. Bir taraftan da yanındakiyle konuşuyor,
- Şu servisi bitirsek de maça yetişsek... Meğer bu maçtan söz ediyormuş... Eve tek parça halinde gelebildiğim için şanslıyım.
O değil de;
’Yarışma için evdeki koltukları satınca kocası boşadı!’
Kadınınki de ne cesaret. Kadın-Erkek eşit dediysek de o kadar da demedik...
O değil de;
Nam-ı diğer Panpiş bu defa da ne zamandır sevişmediğini açıklamış.
Lazım tabii...
O değil de;
’anlamadan geçilmesin/başka yöne çekilmesin/yanlışım yok sanılmasın/o beni bağlar/ben yine durmam/sor bana pişman mıyım’
O değil de;
Hadi gidin yatın artık.
YORUMLAR
Yıllar sonra yüzümüz güldü
Fenerle olan maçlarımızı seyretmiyorum yıllardır.Galip takım taraftarı olmak bi başka oluyo hani
O değilde minibüs şoförü bağırıyo
"Arkayı ÜÇLEYİN" beyler
Sağlıcakla
Esma KAHRAMAN
Galatasaraylıların yerinde Fenerbahçeliler olsaydı ve uzun bir süreden sonra bu galibiyeti alsalardı , bu sayfaya şöyle bir yazacaktı içlerinden bir tanesi :
''Nasıl, şike silâhlarınız elinizden alınınca, süt dökmüş kediye dönüp, sahada uyur gezer oluyorsunuz değil mi ? Demek ki daha önce hep şikelerle, teşviklerle, hilelerle alıyormuşsunuz maçları ?''
Fakat biz Galatasaraylılar olarak diyoruz ki :
Spor centilmenlik ister. Daima oynayan kazansın, baki kalan da dostluklar olsun !
O değil de ; Panpiş'i ben de es geçiyorum.
Fikret TEZAL tarafından 12/8/2011 3:12:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
Esma KAHRAMAN
Esma KAHRAMAN
işgal
Başlığın gerisi ne?
Kaç yıldır galibiyet FB nin oluyordu. Bu sene sevinsin garibanlar gibi bir şey oldu. Geçici bir durum liderliğiniz :)))
Kadının koltuğunu sattığı programı tesadüfen izledim. İkoncan bir güzel kesti elbiseyi kadının üzerinde. Gözünü sevdiğim zenginlik. Kadıncağızın kalp atışlarındaki feryadı tv karşısından duydum. Demek kocası da boşamış ha... Vah vah...
Sevgiler yazarım.
Esma KAHRAMAN
Aynur Engindeniz
GS'lı bir nesil ezik yaşadı,bir nesil daha heba edilemezdi...Bir bütün olarak geleceğimiz adına :))))) önemli olan kardeşilkti tabi...O değilde tebrik ederim
Esma KAHRAMAN
Bizim tüm sülale Beşiktaşlı. İçimizde sadece benim 2 no lu oğlan GS li...Doğduğu günden beri içimde bir şüphe var...Acaba bir DNA testi yaptırsam mı ki acaba.
Yükselenyıldız
BJK ile GS teyze çocuklarıdır ve her ikisinin belalısı FB'dir.
Takım tuttuğum halde bu eğilimimin bana dışardan enjekte edildiğini ve beni "gerektiğinde kullanılacaklar" sınıfına soktuğunu, taraftar olmanın bir tür toplum mühendisliği faaliyeti olduğunu, spor müsabakalarının içimizdeki ezik büzük aslanı depreştirip azgınlaştırdığını,bu çılgın zavallı halin etrafa dehşet,korku ve döner bıçağı saçtığını,oysa spor karşılaşmalarında ve spor felsefesinde amaçlananın bu olmadığının farkındayım yemin ederim.
Yine de Fenevbahçeyi yenmenin dayanılmaz "laalllaaa loooo laaaloololoo" ' sunu hissediyorum. Maalesef !
Bu halimizin ne zaman tedavi edileceğini bilmiyorum.
Birbirlerine acımasızca saldıran insanların , iyi birer futbol seyircisi veya taraftarı olduğunu düşününce...biz çok geride kalmışız.,
Döner bıçaklarına takmak istedikleri rakip taraftarların bu memleketin insanı olduğunu, akşam evlerine dönecek olduklarını,tıpkı kendileri gibi kazanmak istediklerini,kazanmak için ölmenin şart olmadığını hissetmeleri lazım.
Bunu hissedecek müştemilat yok ise en kısa zamanda "sapkın taraftar" a bir otomobile otogaz sistemi takar gibi insanca müsabaka seyretmeyi,insanca tezahüratı ve insanca minibüs kullanmayı,orasını burasını toplum içinde "finfiklememeyi" temin ve tesis edecek bir alet takılmalı.
Valla bu acil olması gereken bir durum.
Fakat önemli bir müsabakanın ( DERBY...bu da dilimize nereden girdiyse..zaten biz farkında olmadan giriyor bu tür kavramlar,dilimize) heyecanı esnasında memleket için ehemniyetli vatandaş için bilmemesi,anşamaması gereken bir kararname ,kanun çıkarma,veya zam dayaştırma modası memleketimizin mütemadiyyen başvurduğu siyasi edebimize uygun teamüllerden (ağzınızı burada oldukça gevşeterek söylerseniz tam olur) vazgeçilemeyeceğini kabul ve uygun buluyorum.
Aramızda yeterince saygısızlık yapaacak ,kafa kıracak,küfredecek sebep ve ayrım varken ,sporun da bu mecrada itici güç olması gelenek ve göbeleklerimize de uygun düşmektedir aslında.
Kılıç kalkan ekibinin herhalde kılıç balığı ve kalkan balığı "yiyin de oynan" tarzında bir faaliyet olmadığının farkındayız hepberaber.
Her halükarda Fenev'İ yenmek günümün neşeli ve parlak olmasına vesile oluyor.
Oğullarım Fenev'li.
Eşim Fenev'li.
Çektiğimi bi ben bilirim,bi de Allah !
Senede bir gün,o da bu gün .
Saygılarımla değerli yazarım da çizerim.
Bayramınız kutlu ve şişman olsun.
Esma KAHRAMAN
İbrahim ERZURUMLU
Esma KAHRAMAN
On yılda bir maç aldılar. Bir kere de sevinin bari şu fani dünyada .....
Saygılarımla
Esma KAHRAMAN
Çifte sevinç yaşayacaktık ama İnter yamukluk yaptı.
Yatmıcam işte.
(GS olmak ayrıcalıktır.)
Aynur Engindeniz
İmza: Bir Fenerli :)