- 1105 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
SAYGI DEĞER ÜSTAD ;
Bu kadar yazı yazarak , yeterince zahmete girmişsiniz, ince düşünceyle bana yaklaştığınızın farkındayım.Hakkınızı öncelikle helal edin. Öncelikle şunları söylemek isterim;
Hayatımda ilkez yazmaya başladım.
O da şu an.Bir ay öncesine kadar ( buraya üye olmadan önce ) kağıt kalem alıp kendi kendime yazmaya karar verdim.25 sayfa kadarda yazdım.Kendimce roman tarzına yakın bişeyler düşündüm. Bu konuda neyi nasıl yapacağımı bilemeden yazmaya başladım. Çevremde ( küçük bir yere yaşıyorum) edebiyatla haşır neşir olan kimse yok.
Bu nedenle fikir alıp vereceğim de olmuyor.Kağıt kalemi bıraktım. haftalar sonra tesadüfen bu siteyle tanıştım. Biliyordum ki burada bu işe gönül vermiş insanlar var. Ki doğruda çıktı. Buradaki insanlardan şu anki gibi fikir alırım diye düşündüm. Ve öylede yapıyorum. şiir için bişey demiyorum.İyi olamaya bilirim. İçimden gelirse de yazmak istiyorum. Çünkü içimden geçeni yazıyorum.
Ama öykü yada roman yazma konusunda kendimi ciddi olarak, yetiştirmek istiyorum. Ve bu konuda şu an tek emin olduğum hayal gücüm ve kurgu zenginliğim. Yazma noktasında aynı şeyi şu an için diyemeyecem dürüstce. (Noktalama işaretlerinden bi kere kesin çakıyorum onuda biliyorum bugün kesme işaretinin bile azizliğine uğradım) hep fikir almaya çalıştım. bazı usta kalemlerin öykülerini okdum düz ayrıntısız akıcı sürükleyici anlatımlar hepsi de birbirinden güzel olduğunu gördüm .Ancak;
Ben yazmaya çalışırken; okuyanın gözünde kahramanlar ve yerler ,canlana bilsin istedim.( ruh halllerine kadar) Ama bir noktada işin içinden çıkamdım. Bunu son bi kaç gündür de düşünüyorum. Nereye gittiğimiz kadar nasıl gittiğimizde önemlidir. Bunu için hep soruları kendime sordum. Şimdi de sizlere soruyorum. Öykü konusuna gelecek olursak; Kısa öyküler yazabilrim. Belki deneyebilirim.
Bilemiyorum bu iş aynı zamanda sabır işi. Umarım sabrım tükenmez. Ya bu arada pişerim. Ya başladığım yere kağıt kalemle devam ederim ( bilgisayar klavye yoruyor çünkü ) Ya öykü ve kurgularım düşüncelerimde kalır yazıya dökülmeden. Bilemiyorum sabrımı. Dediğim gibi ilk kez yazıyorum ben. Ne derece başarılı olurum bilemem.
SİZDEN İSTEĞİM BİR ÜSTAD OLARAK BURADA OLUP DA YAZDIĞIM SÜRECE BENİM YETİŞMEME YARDIMCI OLMANIZ. ( şurası eksik kalmış yada şurası olmamış gibi )ÇÜNKÜ YAZMAYI ÇOK SEVMEYE BAŞLADIM. BUNU İLTİFATLAR DUYMAKTAN HOŞLANDIĞIM İÇİN YAPMIYORUM. SADECE YAPARSAM BİR İŞİN EN GÜZELİNİ YAPMA ARZUSUNDAN....
BİR ÇIRAĞINIZ OLARAK ( Kİ KABUL BUYURURSANIZ ) ;
EN DERİN SAYGILARIMLA....... SELAM EDERİM.
YORUMLAR
Kalem ve kağıt
Tek vefalı dostum kalem ve kağıt
bazen sevinç,bazen hüzün bazende ağıt
sitemi,günahı yükleyip bazen
karşılık vermeden dinleyip sezen
Sırrımı saklayıp sevgime rehber
içimi dökünce beni bir cevher
günahım sevabım sende hep var
en vefalı dostum kalem ve kağıt
bazen sevinç bazen hüzün bazende ağıt..
Ali Kılıç
SELAMLAR SEVGİLİ HEMŞERİM,ÇOK İYİ GİDİYORSUN..
YALNIZ TEK EKSİĞİN KENDİNDE'DİR,.YILLARDIR YAZARIM BENİM SENDEN DAHA ÇOK KUSURUM VAR..
DİYECEĞİM ODUR'Kİ YOLA DEVAM..KENDİ EKSİĞİNİ KENDİN GÖRÜP YİNE KENDİN TAMAMLICAKSIN..BAŞARILAR DİLEKLERİMLE..
Bir defa yazmak için önce zeki olmak gerek:))) ikincisi kalem kıvraklığı (ne yazacağını planlamak) üçüncüsü bilgi dağarcığı (çok kitap okumak) bana göre sonuncu ve en önemlisi noktalama işaretlerini iyi bilmek gerek.(Yanında bir imla klavuzu bulunsun)
Siz zekisiniz belli,çünkü genele şamil bir mektupla herkesi size yardıma çağırmışsınız...Ne yazacağını bilirsen,nasıl yazacağınıda bilirsin...Yazdıklarını yüksek sesle oku, yazdıkça oku,okudukça düzelt. Lakin bu arada çok ta kitap oku...Ya da bu sitede çok iyi yazan yazarlar var onları takip et...Şu an yazdığın yazıdan bir paragrafla başlayalım öğrenmeye...
"Bu kadar yazı yazarak , yeterince zahmete girmişsiniz, ince düşünceyle bana yaklaştığınızın farkındayım. Hakkınızı öncelikle helal edin. Öncelikle şunları söylemek isterim;"
Bu sizin paragrafınız.,öncelikle ifadesini peşpeşe kullanarak cümleyi anlam bozukluğuna götürmüşsünüz.
Olması gerekense şu;
Bu sitede, bu kadar yazı yazarak, yeterince zahmete girmişsiniz diyebilirsiniz.Öncelikle, hakkınızı helal etmeniz dileğiyle, şunları belirtmek isterim;
"Bu nedenle fikir alıp vereceğim de olmuyor. Bu nedenle kağıt kalemi bıraktım. " bu cümlede de aynı hata var...
Sözün özü,çok okuyup yazar iseniz bu iş olur.
Selamlarımla
İbrahim ERZURUMLU tarafından 12/8/2011 2:47:40 PM zamanında düzenlenmiştir.
DİLEK YILDIZI
kılavyemi tamir edince yazacam.. bu yazı 45 dk oldu..cvp yazecm
yaz arkadaşım yazmak çok güzel burdaki ve benim yazı ve şiirlerimi okuya bilirsin cesaretini kaybetme yaz aklından gönlünden geçenleri
DİLEK YILDIZI
İÇİMİ RAHATLADI ...YORULMAM...USANMAM..YAZIYORSAM BURADA, BU İŞE GÖNÜL VERENLERLE DE PAYLAŞMAK İSTEDİĞİMDEN...
KAĞITLARDAN KENDİ YAZDIKLARIMI KENDİM OKUMAKTAN SIKILDIM
OH BE İÇİM RAHATLADI...
SAĞOLUN HEP VAR OLUN...TEŞEKKÜRLER...EN DERİN SAYGILARIMLA...
evet yazmak çok güzel ve bende yazarak öğreniyorum hatalarımla kusurlarımla
ama yinede yazmayı seviyorum
sizede tavsiyem yılmadan yazmanız yazmanız yazmanız ve okumanız
başarılar diliyorum
yazarak öğreneceksiniz
AYSE 09 tarafından 12/7/2011 10:50:54 PM zamanında düzenlenmiştir.
AYSE 09
ama yinede yazmayı seviyorum
sizede tavsiyem yılmadan yazmanız yazmanız yazmanız ve okumanız
başarılar diliyorum
yazarak öğreneceksiniz
DİLEK YILDIZI
YOKSA BOŞ SAYFALARA KAĞIT KALEMLE DE YAZARIM.
BİLGİSAYAR GERÇEKTEN YORUYOR BENİ.
şurayı şöyle ifade etseydin yada şu bölümde falanca yer eksik kalmış gibi sözlerle eleştiri almak istiyorum. Daha iyisini yazmak istiyorum.
TEŞEKKÜRLER.... SAYGILARIMLA...
Saygıdeğer yazmaya hevesli kardeşim,
Gel ; bende seninle beraber eğitim alayım ve beraberce yazalım ..!
Seninle (samimiyetimi bağışla) , Çünki samimi olmayanlar yazamazlar ; Belli zamanlar arasında bir konuyu beraber belirleyerek , ikiz hikayeler yazalım ve birbirimize egitim verelim..!
Olur , dermisin üstadım ..?
Saygılarımla,
Çırağınız..!
bobcat tarafından 12/7/2011 10:31:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
DİLEK YILDIZI
bence öfkeni yen, sonra durul...
amaç ne ustalık ne çırkalık..
bir gölün içinde yüzmek...
balık için ne keramet ne marifettir
Bu göl büyük gel beraber yüzelim..
GENELE YAZ NEFESSİZ GİDELİM...
AFF ET...BENİ NEFSİME YENİLDİM...