- 764 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
BIRAKIN ARTIK YETER ... İNSANLAR DİLEDİKLERİ GİBİ YAZSINLAR ...
Bizler insanız ... Her birimizin ayrı birer aklımız var ...
Ayrıca,
akımızı kullanırken de sizin bayat tavsiyelerinize ihtiyaç duymayız ... Kokusu alemi sarmış o kokuşmuşluğunuzu bilmez mi sanırsınız bizler ?
Bırakın şaklabanlığı ... Güçlüye tapan yalakalık ve yağcılıklarınızla , haydi sizleredir mal ,mülk , para , pul ...
Biz , dünya malına tamah etmemişiz ki geçmişte, bu gün edelim ...
Matbaa makinası, gavur icadıydı değil mi? Kaç yıl şeytan icadı dır diye getirtmediniz bu ülkeye? 400 yıl...değil mi ? ...
Matbaa’ yı bulan da bir insan değil mi idi? Amacı, bilginin, kültürün daha hızlı ulaşabilmesiydi insanlara ... Ya , sizde amaç neydi? Haydi söyleyin?
Zikir adabı mıydı acaba ... Ya huuu ... Her tarafınız zikr olsa ne olur be sizden bir bakın kendinize ... Dünya , sayenizde nerelere gelmiş durumda farkında mısınız ?
Allah yaratmış, kul etmiş, kapmış koyvermiş sizin gibilerini ...
Keşke yaradılışınızın asıl amacının papağanlık olmadığını idrak edebilseydiniz ... Buna imkan ve ihtimal yoktur iyi biliriz... Sizler zikir ile kulluk vazifesini tamamlarken , bizler hayrın ve şerrin ateşlerinde yanarız bu dünya cehenneminde... Haksızlıklara el , dil uzatırız.Sömürülen halklar için isyan ederiz şahlarınıza, padişahlara ... Kesilir başlarımız bir bir...
Siz, yeter ki yalakalıklarınızdan kalmayınız geriye ... Hediyeleriniz dünden hazırdır merakta kalmayınız.Yeter ki, isyankar olmayınız, ve halkı uyutmak için elinizden geleni yapınız beyim ...
Gün bu gün, ve saat bu saat’tir sizin için ... Yarın neler olur, kimler neler vadeder sizlere kim bilebilir ki ? ... Bırakın 90 dereceyi, 180 derece dönersiniz raks da ... Mış mış da mışşşş mış larınız neden hiç bitmedi? neden hiç bitmez ki sizin? Allah sizlere de birer akıl vermiş idi ... Bildiğimiz kadarı ile de, kullanmanızı istiyordu Rab ... Böylesi tıfıl biçimlerde , gazdan gaza gelirken, insanlığın parça parça, lime lime edilişlerine hep ortak oldunuz malesef hep siz ...
Haydi bakalım ... Herkes kendi yoluna ... Zikr adabınızı geliştirin sizler ... Allah sizlerden akşam ve sabah adını zikr’etmenizi bekler zaten ...
Tefler, huu’lar, zincirler ... Hepsi de adap meselesi evet ... İslam dünyası sayenizde yerlerde sürünmekte ... Akıl ve ilmin yolunu, hu çekmek, Rabbin adını zikir ve Papağanlarla yarışa çıkarak , bildik bir kaç duayı tekrarlamaktan ibaret gören şaşı gözleriniz , askerlerinizi çuvala koyan Amerikan yönetimine geldiğinde şaşı bakar öylece ...
Adam olmalı her şeyde önce insan ... Adam olamamışsan sen her şeyden önce, herkes ayrı güzellikte bir semer arar durur senin üstüne ... Hayat gelir geçer elbette de , eşşeklik baki’ dir kul üzerinde ...
Görelim mevlam ne eyler ...
Neylerse mevlam güzel eyler ...
(Belki devam edecek , belki de, birileri devam edecek bu şaşı gözlerle bakmaya )
YORUMLAR
Mert YİĞİTCAN
Saygı ve sevgiyle ...
:))) Öfkeli değil dost ... Sakin yazıldı bu yazı ... Öfke bize yakışmaz, o yalakalık ve yağcılıkların yan etkileridir kullarda... Kişiliklerini ve ruhlarını , güçlü çıkar odakları emrine satan mıymıntı tiplerimizin klasik tepkileridir o öfkeler ... Dikkatleri başka alanlara yönlendirmek amaçlanır orada ...
Her biri ayrı ayrı ahlak abidesi kesilen milyonlarca ahlaksızın elinde, dünya işte bu hallere getirilir.
Selam ve saygılar.