~ hicretimiz aşk olsun ~
~ Umutun olduğu yerde hicret.. hicretin olduğu yerde umut var demektir ~
hicret.. imkanların tükendiği yerden imkanların üretileceği yere taşınmaktır...
hicret.. düşmanla sınanmak,, dostu sınamaktır...
hicret.. medeniyettir,, sorumluluktur...
hicret.. başlı başına bir cihaddır...
zahiri hicret..
efendimizin yaptığı gibi,, dinini korumak ve yaşamak için küfür diyarından göç etmektir..
batını hicret..
nefsin şeytanî düşüncelerini terk edip,, melekî düşüncelerini yaşamaya çalışmaktır..~ hiç bir şey.. hicret kadar önemli ve hayatî değildir ~
aslında her şey hicret halindedir.. her şey Onu hamd ile tesbih halindedir.. gezegenler,, yıldızlar,, galaksiler,, mevsimler.. gündüz,, gece.. toprak,, su,, hava...
~ öyleyse n* duruyorsun sen.de hicret et.!
hicret.. olgun,, güzel bir KUL olabilmek içindir.. böyle bir anlamı yoksa,, dünyanın bir ucundan öbür ucuna göç edilse faydası yoktur...
~ unutmayalım...
amel dünyamızdaki her düzelme,, hicret yolunda atılmış birer adımdır...
kanımca.. her gün hayır ve güzeldir ama bugün,, birlik ve beraberliğin daha bir güzele ve hayıra ni’yet ile atılan adım olması sebebiyle daha bir önem arz etmektedir... bu sebeple,, bugün ve sonrasını gereğince değerlendirmek gerekir... ve bunu değerlendirebilmek için güzel ahlak sebeptir.. bunun içinse her şeyden önce güzel düşünüp,, mümkün olduğunca herkesi sevebilmek gerekir..
hepimizinde bildiği gibi "din" bir nasihattır ve akıl sahiplerine hitap eder ve aklı olanda güzel ahlak sahibidir veya olmak için boş durmaz gayrettedir...
ve güzel ahlak olarak en güzel örnek efendimiz hz. muhammedtir...
yenilenen senemiz mübarek OLsun...
hepimize farkında yaşayacağımız bir hicret ve ömür diliyorum..
aşk ile ღ aşkta kalalım efendim...
_
Şahinde Hülya Kahraman_