Kemalce mektuplar-1/ inşaallah zamanla efendimizle görüşmeye başlarsınız..
Kemalce mektuplar-1/inşaallah zamanla efendimizle görüşmeye başlarsınız.
kemalce ( 12/7/2011 )
---------------------------------------------
İyi günler hocam,
Hatırladınız umarım.
Müsaadeniz olursa size sormak istediklerim var.
Daha önceki yazımda bahsetmiştim.
Yaklaşık 20 gün önce bir hafta süreyle "ene hayyün ene muhyün ene alimün ene şafiün ene habirun" zikirlerini her namazdan sonra çekmiştim. Sabah ve yatsı namazlarında 99 diğer 3 vakitte 11 er adet.
Hocam çok sık rüya görmeye başladım. Ayrıca önce karnım çok sesli olarak guruldamaya başladı şimdide seğirmeler başladı.
İhtilaç ilmi ile ilgili yazılarınızı okuyup anlamaya çalışıyorum.
Önce başımın sol tarafı çok sesli bir şekilde iki kere seğirdi adeta ses geldi. Sol kulağımın 2 cm. üstü idi. Yazınızı okudum sağ devir yapılması gerekmiyordu.
Dün sağ kolumun üstü hafifçe seğirdi, sağ kolumun dirseğe yakın kısmında öne doğru...
Bugün sağ ayağımın üst kısmının sağ tarafı hafifçe seğirdi.
Hocam seğirmelerle ilgili bazı öneriler var yazılarınızda. Bazılarında sağ devri tavsiye ediliyor.
Ben her sabah namazından sonra sağ devri yapıyorum. Günde bir defa yapılması öneriliyor.
Bu seğirmelerden sonra bir günde ikincisi yapılabilir mi?
Ayrıca yazılarda seğirmelerle ilgili yapılması gerekenler var. Yazıları tam olarak kavrayamadım. Ben bildiğim sağ devri yapsam olur mu?
Hocam ene hayyün ene muhyün beşli zikirden sonra ene hayyülbakiyün ene azizün ene malikel mülkün ene latifün ene kaviyyün zikrini bir hafta yaptım.
Yazıda beşten yukarısı tavsiye edilmiyor. Ene ganiyyün ene metinün başladım. bir mahzuru olur mu.
Umarım yazılarım sizi sıkmaz.
Sağlıcakla kalın. Cevap bekliyorum.
************
Tarih:07 Aralık 2011 Çarşamba 13:28:35
Hayırlı günler Kemal’ce kardeşim.
Maşallah zikirlerinizin tecellisini görmeye başlamışsınız. habir esmasının tecellisi olarak hem kalp gözünüz açılmaya başlamış, sık rüya görür olmuşsunuz hem de ilmi ebedan denilen ihtilaçlarla gaybi haberleri alır olmuşsunuz. İhtilaç name adlı birkaç adet yazımız var. Onlardan ihtilaçlarla ilgili bilgi edinirseniz ve savunulması gereken yerlerde belirtilen duaları aynen uygularsanız olumsuz tecellilerden korunursunuz. Bu ilim çok geniş bir ilim, zamanla tecrübe edilerek ve öğrenilerek marifetullah sahibi olunur.
Mertebenizin yükseldiği, cemale vasıl olduğunuz, dualarınızın kabul edildiğine dair ihtilaçlar almışsınız. Hepsi de güzel gelişmeler. En güzel yanı da bu gelişmeler sayesinde imanınızın ve ilmullah bilginizin kemale ulaşmasıdır. Umarım yakında nur görmeye de başlarsınız... Yine umulur ki en kısa zamanda Hz Ali kerremallahü veche ile tevhit olursunuz. O zaman velayet makamına terfi ettiğiniz, dua ehli olduğunuz, müminlere yardım edecek makama ulaştığınız anlaşılır. Ve yine inşaallah zamanla efendimizle görüşmeye başlarsınız.
Zikir konusunda tavsiyelerimize uyunuz. O bilgiler, büyükler büyüğü allah dostlarının tecrübelerinden oluşan, efendimizden onay almış, kuranın ince ince tetkikinden çıkarılmış sonuçlardır.
Okuduklarınız da okumaya başlamak istediğiniz son iki esmada uygundur.
Ya latıfün ya latıf... Esma gurubunu uzun süreli okuyarak geçmiş hesaplardan arınmanızı, diğer zikirleri daha sonra okumanızı öneririm.
Aynı günde birkaç defa sağ devri yapılabilir ancak ihtiyaç halinde olur. Namaz vakitlerine denk getirmelisiniz.
Namazlarınızı asla kazaya bırakmayın, duaların kabulünde, allah’a yakınlaşmakta zamanlama (vakit-evkat) çok önemlidir. Ve o düzenli zaman dilimi namaz vakitleriyle sağlanır. Birini atlatırsanız düzen bozulur. Namazı kazaya bırakmak diye bir usul yoktur. Elde olmayan nedenlerle vakit kaçarsa hemen ilk vakitte geçen namazın farzı iade edilerek diğer vakitle birleştirilir.
Şeriat ehlinin tavsiyelerinden ziyade dediklerime uyarsanız, ciddiyetle önemserseniz Allah’a yolculuğunuz daha kısa, kolay ve düz olur.
Yatsı ile sabah namazının arası uzun olduğundan gece namazına kalkmak yolunuzu kısaltır. Ayrıca sabah ile öğle namazları arasında da kuşluk namazı kılarak işinizi kolaylaştırabilir, zikrinizin daha erken kabulünü sağlamış olursunuz...
Zikirlerinizi 21 günden önce bırakmayınız, ancak tecelli eder. Bize kırk günden önce bırakmamak tavsiye edildiğinden kırklara ulaşmadan bırakmamayı adet haline getirdik ve faydasını gördük.
Okuduğunuz esmaların içinde celal esmaları olmamalı. Hatta dilerseniz belli bir zaman okumak istediklerinizi bize bildirin. Sakınca olup olmadığına bakalım. Okuma isteğinizin nedenini de yazarsanız, ihtiyaca en uygun olanı belirlemeye çalışırız.
Önceki yazınızda korktuğunuzu, her an Allah’ı hatırlayıp uzanıp yatmaktan bile utandığınızı yazmıştınız sanırım. Hakikat ilmine girişte ilk kapı korku kapısıdır. Herkes için geçerlidir. Zamanla zikir yaptıkça geçer. Ayrıca herhangi bir nedenle kalbinize korku düştüğünde ’’E la inne evliyaullahü la havfün aleyhüm vela hüm yehzenün ’’ayetini okuyunuz. Korkularınızdan emin olursunuz.
Esasen Allah’tan korkmak farzdır. Aşırısından sakındırmak bu ayetle mümkündür.
O daimi olarak bizimledir. Hiçbir yarattığından ayrı değildir. Bunun bilincinde olmak her müminin her an yaşaması gerekli bir hakikattir, kulluk görevidir. İnsanların gaflette olup O’nu göklere hamletmeleri cehalettir, şirktir.
Yeniden görüşmek üzere, bu yazıları saklayınız ve yeniden okuyarak yararlanınız. Hatta sevdiklerinize okutunuz, inşaalah rablerine yakınlaşmalarına sebep olur. İstemeyene vermekte zorlamayın. Herkesin nasibi farklı, hidayet zamanları değişkendir. Dinde zorlama yoktur.
Selam es selame