Sonbahar Başkadır Ankara da 5 Sezon 1 Bölüm
berkant ilacın etkisinden kurtulduğunda ne yaptığını tam olarak anlamaya başlamıştı bu hatayı nasıl yapabilmişti hakanı tek kurtuluş umidini elleri ile bu adamlara getirmişti kardeşinin acı içindeki bedenini hayaller içinde görüyordu kızcagızın cığlıklarını duyuyordu bu cani pislikler nasıl onu da bu pisliklerinin içine çekmişlerdi ve nasıl o bunların kardeşini bırakabileceklerine inanmıştı.
O esnada adanalı berkanta baktı kendine geldinmi komiser dedi amirinin zorlu yolculuğunda sende ona şevk vereceksin ve neşteri berkantın göbeginde bir çizik açmak için kullandı berkant bağırarak sandalyede ayaga kalmak istedi acı stres ve kız kardeşinin korkunç görüntüs aklını kaybetme nokmtasına getirdi onu bir anda ama adanalının iki adamı onu sandalye ile yere bastırdılar ve adanalı berkanta ikinci yarayı yavaş yavaş açarken berkant çırpınmaya devam etti. gözü kameraya takıldı hakan sürünerek kulubeye yaklaşıyordu ama habib de onu görmüştü ve silahını hazırlıyordu berkant çırpınıp haykırarak sandalyeden kurtulmaya çabalıyordu bu esnada hakana yardım etmeli idi ve bu olmaz ise tümü burda olecekti.
beyza cebine gelen mesaj iler irkildi amir asla mesaj atmaz hep telefon ederdi bu mesajda ne idi ve okuyunca tum kaslarının çekildigini hissetti amiri berkant tarafından kaçırılmış ve dağ evine boluya getirilmişti.
Hemen teknik tespiti ararken aynı anda da telsizden tüm ekibe anosn geçti anons müdür tarafındanda duyuldu ve koşarak odaya daldı kızım sen ne diyorsun dedi beyzaya beyza amirim mesaj atmış teknik ekipde takıpte boluda oldugunu telefonun teyit etti ve adanalı onları tuzaga duşurdu müdürüm dedi beyza bırsey yapalım .
bu esnada odaya tanfer ali ve beyhan da dalmışlar heyecanla olup biteni anlamaya çabalıyorlardı .
Tanfer en kıdemli olarak birsanıye dedi müdürüm dedi mudure bakarak biz ekipce yolacıkalım beyza bıze yeri tam soyler tahmınen gecendeki yer ve oldugunu biliyoruz zaten ama ordakı şartları bilemiyoruz berkantın amırımı kaçırmasının altında ne var onuda tabi biz bir gidelim bakalım ve sizde savcıya söyleyin operasyon ekıplerini sevk etsin ned ersiniz.
Müdür duraladı her sanıye bu sadist adamların elinde ölume yaklaşmaktı artık yaşananları biliyordu ve evet dedi hadi fırlayın hemen yola cıkın işi bitirelim hakanı kurtarmalıyız
Bu konuşmalar olurken odaya giren biri kimsenın o an dikkatını çekmemişti müdürün bile oyasa odaya nihat girmişti evet nihat her nekadar hakan göreve yanına gene gelsin istemişse de müdür olumsuz bakmıştı ama daha sonra duşununce hakana hak vermiş hatta savcı ile görüşüp nihatı gene geri hakanın ekibine almaya kesin karar vermişlerdi.
Ve nihat tüm bu hengamaenın ortasında idi su anda ve müdürm dedi sesi ilede tüm ekip onun orda oldugunu anladı müdürüm dedi nihat komiserimi ben bulacagım size söz ve hadi dedi tanfer komiser yola cıkalım ve alabilecegimiz tüm cephaneyide alalım
ve tüm ekip hızlıca yoal cıktılar nede olsa tam 3 saatlik yolları vardı
Müdür ise savcıyı arıyordu savcı hakan mı nasıl yanı berkant mı olmaz diyebildi haberi duyunca ve hemen tımın yola cıkması için gerekli temasları kurmaya başladı
Beyza ise istemsizce göz yaşı doktugunu fark etmeden telefonları ve organızasyonları sağlıyordu ...