- 1567 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Selam Sana...
Düşüncelerime yığılan, duygularıma çarpan kelimelerin önüne geçemediğim seller hayatımı bataklığa sürüklüyordu. Kalemimi tutan parmakların titrediği, gözlerimin boğulandığı, kalbimin kasıldığı, ruhumun boğulduğu ve dimağıma kadar yığılan hüzün yağmuruyla kalemim selin önüne geçemeyerek sürüklenircesine haykırıyorum..!
Selam sana; Sevdamın adı, hayatımın acı tadı. Bir çileli anın sebebi olan, bin şiir mısralarının kendisi bulunan...
Selam Sana; Düşlerin çukurunda yaralayan, rüyaların penceresinde yakalayan. Sana sevgi hecelerini kanatlandırarak, sevdamın serçesini ellerine kondurarak ulaştırdığım sessiz ve ıssız gölgenin yakarışı! .. Hayatımda şekillenen, hayalimde bilenen sen.
Selam Sana; Bin bir çile ve zahmetle yoğrulmuş, tarihin soylu anası, tarihsel ve kültürel zenginliğin adresi:İstanbul
Selam Sana; Sevdaya gözyaşı abidesi Kız kulesi, Dilden dile- gönülden gönüle akan türküyle aşkın tellendiği türküye konu olmuş Üsküdar. Duvarları kan tutan... gurbetin gözyaşını yutan: Selimiye...
Ey! .. yürek yaşlarımın ve yanık derdimin gayesinde ki selamlarıma karşılık ver
Ey! ... söz yaslarımın ve yıkık derdimin amacına sürüklendiren sen
Selamımın haykırışını; maviliğin enginliğini gözlerime yapıştırarak ve mürekkeplerin rengini satırlara damlatarak gönderiyorum.
Ölüm vuslatının istirahatğahı Karacaahmet ten, Üsküdar semtinin serinlik ve eşsiz güzellik aynasında maviliğin kara dilinden, tarihin izleri kaybolsa da; seni anlatan kaldırımlardan, adımlarımın kaba sesinden, aydınlığın güzel sesinden: Sana selam iletiyorum.
Özkan Karaca
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.