- 911 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DEĞER BİLMİYORUZ
DEĞER BİLMİYORUZ
İnsan, bu dünyaya geçici olarak gelmiştir.hepimiz doğuyoruz,büyüyoruz ve sonunda öleceğiz.kimse kalmayacak eninde sonunda.peki bu süre zarfında birbirimize ne kadar değer veriyoruz? Birbirimizin kıymetini anlıyor muyuz? Özellikle sevdiklerimizin.sevdiklerimizin değerini barındırıyor muyuz yüreklerde? Ya da onlara ne kadar değer verdiğimizi sözcüklere döküyor muyuz? Bence hayır.ne kadar sevdiğimizi, ne kadar kıymetlerini bildiğimizi onlara söyleyemiyoruz.biraz açmaya çalışacağım bu konuyu.
Dedim ya hani insan bu dünyada doğar, büyür ve ölür.bu süre içerisinde herkesin, yanında yer aldığı insanlar var.bütün bir ömrünü paylaştığı, acılarında,sevinçlerinde beraber olduğu kişiler.kimse belirleyemez sevdiklerini ya da etrafında yer alan insanları.kimse anne ve babasını seçemediği gibi yakınlarını da seçemez doğal olarak.Allah kimseyi de yalnız bırakmaz.bir iki kişi de olsa, yanımızda yer alan, gönlümüzde kıymeti bulunanlar vardır muhakkak.
Sevdiklerimiz var dedik.onların bizde bir değeri de var şüphesiz.esas nokta da burası aslında.biz ne kadar biliyoruz değerlerini? Örneğin:kaçımız eve varınca annemize sarılıyoruz? Onu ne kadar çok sevdiğimizi söylüyoruz? Bana sorarsanız azınlığımız bunu yapıyor.ali de bunun içinde, ayşe de, Mehmet de…ben de uygulamıyorum bunu belki, sen de, o da…belki kızacaksınız bana? Sen ne demeye çalıyorsun diyebilirsiniz.Bu söylediklerini sanki sen yapıyor musun diyeceksiniz.Haklısnız da zaten.evet ben de çok sık yapmıyorum.her gün gelip te sarılmıyorum anneme.ona, onu ne kadar çok sevdiğimi her zaman söylemiyorum belki.ama bazen öyle anlar yaşıyorum ki –hepimizin yaşadığı gibi- koşup anneme sarılıyorum.ona, kendisine ne kadar değer verdiğimi, kendisini ne kadar çok sevdiğimi belli etmeye çalışıyorum.tabiki elimden geldiği kadar.
Son olarak şunları söylemek istıyorum.lütfen yakınlarınızın, arkadaşlarınızın, eşinizin, dostunuzun vs. kendinize yakın bulduğunuz her bir bireyin kıymetini çok iyi bilin.onlara sevginizi belirtin.illa sözcükle olmaz bu.ufacık, güzel bir bakış, içten bir tebessüm, samimiyet dolu bir sarılma da belirtir sevgimizi.bunu yapalım lütfen.insan fırsatı varken değerlendirmeli bence.yarın veya öbür gün ne olacağını, kimin başına ne geleceğini bilemeyiz.sevdikleriniz yanınızda iken sevginizi bir şekilde belirtin.lütfen…ALLAH SEVDİKLERİMİZİDEN ÖMÜR BOYU AYIRMASIN…
MEVLÜTHAN GÖKTAŞ…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.