ÇOCUK KALMAK İSTİYORUM
Büyümek istemiyorum ben nedense, ama hala büyüyorum. Gururum bendende hızlı büyüyor.
Oysa ben küçücük bir çocuk kalmak istiyorum. Say ki çocukluğumu yaşayamadım say ki birçok nedenden dolayı çocuk kalmak istiyorum. Ama istiyorum işte çocuk kalmayı. Apartmanlar arasında büyümedim ben. Dar sokaklar dar caddeler betondan ağaçlar arasında koşmadım ben. Hele o gürültü canavarlarını hiç görmemiştim çocukluğumda yakından. Ben tama ortasından bir dere akan etrafında yemyeşil sahici ağaçların olduğu mis kokulu bir köyde büyüdüm. Öyle şimdiki çocukların oyuncakları gibi oyuncaklarımda olmadı benim. Ama benim hep bir atım oldu. Deh deyince dereleri geçen dağları aşan yemyeşil kırlarda beni gezdiren… Yorulmak bilmezdi benim atım. Dur dedim mi durur deh dedim mi yürürdü.
Hele benim bir arkadaşlarım vardı ki sormayın. Yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi. Bir elimiz de yufka ekmek içerisinde acı çökelek bir elimizde bahçe salatalığı… Sahi siz hiç yufka ekmek arası çökelek ve köy bahçesi salatalığı yediniz mi hiç. Ya Ali dayının bahçesinden ödünç aldığımız kıpkırmızı domatesten yediniz mi? Ahmet’le Mehmet’le Ali ile Hasan ile hiç oyunlar oynadınız mı hiç. Hırsız polis oyunu. Hiç gerçek dostluğu yaşadınızmı hiç. Peki, siz bunları yaşasaydınız sizde, hala çocuk kalmak istemez miydiniz . ?
YORUMLAR
ÇOK HAKLISISIN ADEM'İM HER ZAMAN SÖYLERİM BİZ DÜNYAYA BİRAZ ERKEN GELDİK TEK VE EN BÜYÜK KAYBIMIZ BU, YOKSA BÜYÜK ŞHİRLERİ ÇIKARIRSAK CENNET VATANIMIN HER KÖŞE BAŞKA GÜZEL. '' AH BİR ÇOCUK OLSAYDIM'' YA DA KEŞKE HEP BİR ÇOCUK KALSAYDIM. ÇÜNKÜ BEN DE SEVMEDİM BU BÜYÜMÜŞ HALİMİ.
ADEM74
Keşke Ademcım çocukluk yıllarımıza dönmek mumkun olsaydı keşke çocuk kalabılseydık ....zaman her gıbı çocukluğumuzuda aldı elımızden ...çocukken kendımı hep mutsuz hıssederdım aslında çocukken çok mutluymuşum ben ....ama içimizde hıç buyumeyen bır çocukluğumuz mutlaka var en azından onun buyumesıne ızın vermeyelım sevdıklerımızden çocuk gulumseyışlerımızı esırgemeyelım ....guzel bır yazı okudum yureğıne sağlık adem kalemın daım olsun sevgıyle kal .....
ADEM74
Evet çocuk kalmak isterdim. Benimde çocukluğum bahçeli, etrafı ağaçlarla çevrili şirinmi şirin bir evde geçti. Bir bakkalcı amcamız, sütcümüz, dondurmacımız ve çerçicimiz vardı. Bütün bahçeler bizimdi çalmazdık hep ödünç alırdık meyvaları sebzeleri. Bütün çocuklar toplanır dombik, yakantop, saklanbaç oynar ip atlardık. Asla korku, endişe yoktu, herkes huzur içinde çocuğunun dışarda oynamasına izin verirdi. O zamanın insanlarıda insandı. Bütün çocuklara evlatları gözüyle bakar, korur kollardı...Ben geri istiyorum çocukluğumu.....Geri verin benden aldığınız o çocuksu hayallerimi, düşlerimi......
Çocuk yüreğinde çocuksu bir özlemi güzel yansıtmışsınız kaleminize, beğeniyle okudum, kutluyorum yazan yüreği....
Sevgiyle...