- 807 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
Sen Bana Yetensin(cennet)
Hayatımın (gerçek) anlamına… Cennetime ...
Geçmişimde senin var-olduğunu bilmek, gelecekten nefret etmeme gebe. Belki de geçmişime sığamadığın için bugün de yaşantımdasın yani yüreğimde… Biliyorum, yarınlarda da olacaksın ta-derinliklerimde.
(ömrümün her anında benimle yaşayacaksın)
…kalbim sabır çölünde (uzak) sevgilim!
Bir kuşun kanatlarından düştü yokluğunun gözyaşları. Hiç kızamadım bile. Çünkü konuşmadım ki-konuşamadım/ çok sevmekten öteye gidemedim. Aslında daha az severim diye korktum! Allaha sığındım her umutsuz düşte. Biliyorum! Bir gün döneceksin, yine o kuşun kanatlarından akacak varlığının sevinç gözyaşları…
(bu yürek sadece sana akıyor-nedense-)
“yedi mektup dilinde yazılmadım ama unutmadım seni de hiç”
…sağır bir yokluktur hayat!
Ah gül yüreklim/ yollarında girdap olup kaybolduğum, hani bir bilsen bendeki mahremiyetini hiç gider miydin? Sorular sorulur elbette, cevaplarına inanmayınca… Oysa ben seni sorgu-sualsiz sevmedim mi? Yüreğimi avuçlarıma alıp-ta kalan ömrümü de seninkine vermedim mi?
(uzaklardaki sen değilsin, benim kendimden de uzak olan)
Kahreden yalnızlıklardayım. Savaşmayı bile hak etmeyen bir savunmadayım. Çaresizim demek sadece şu an içimde bulunduğum durumu anlatır… Ama öyle nereye sığınsam kör bir kurşun gibi saplanıyor, yokluğun/ çıldırıyorum. Çok sevmelere ait bir yürekteyim. Belki aşkını taşıyamıyorum. Ağırlaşıyorum. Sevgili biraz kendimi avutuyorum…
(sen bana yetensin/hala sevdiğimsin)
“teninin kokusunu bilemediğim için rüzgârları seviyorum”
…kokunu bile bilmiyorum sevgilim!
Hiç sarılamadım ki o gül kokulu tenine… “Sevdiğim, ömrümüm varı” hiç diyemedim ki, doyasıya… Her rüzgârda teninin kokusunu aradım sevgilim! Olur ya sevmek hayalden doğar; rüzgârları bile arar oldum yokluğunda… —şimdi sana şöyle rüzgârlı bir havada sarılmak vardı ya, kokunu içime çekerek “seni seviyorum” diyebilmek/ sonrası inan hiç önemli değil… Sana sarılmak sevgili! Hiç öyle sıradan bir şey değil ki…
(rüzgâr tenimi okşar / sen sanırım)
Çelişkilerdeyim! Ne yaptığımı inan hiç bilmiyorum. “sen” diyorum, gerisini pek düşünemiyorum. Artık cennet yüreğinde saklanmak istiyorum… Çığlıklarımı duyuyorsun değil mi? Varlığınla anlamlanır bu beden “geri-dön” olur mu?
(yüreğimde yaşıyorum aşkını)
Sevgilim!
Dönüp-dönüp kendimi(seni) yazmaktan yoruldum… Tek derdim biraz hatırlanmak/ buna hakkım var; çünkü ben seni en zor zamanlar(ın)da sevdim… Sorduğun soruların cevabı: yine sensin/ bunu bil!
(seni sevmeseydim inan daha çok acı çekerdim… Sevdiğim için hiç pişman değilim)
—hala içimdesin; çünkü bir tek sen bana yetensin/ yokluğunda bile…
( yürek burkulmalarında ki tozlu yazılar–17 )
-Emre onbey
YORUMLAR
Sorduğun soruların cevabı: yine sensin/ bunu bil!
(seni sevmeseydim inan daha çok acı çekerdim… Sevdiğim için hiç pişman değilim)
—hala içimdesin; çünkü bir tek sen bana yetensin/ yokluğunda bile…
SENİ SEVMESEYDİM DAHA ÇOK ACI ÇEKERDİM.......
BU NE SÖZDÜR Kİ DERİN...ÇOK DERİN...OKUDUMDA BURADA KALDIM SEVGİLİ EMRE...
SEVGİM SENİNLE OLSUN ÇOCUK...
Herkesin içinde ayrı bir sevdaayrı bir hüzün,ayrı bir aşk acısı var...Ama sonuç hep aynı yere çıkıyor,aşk adama çok acı çektiriyor...
Harika bir yazıydı,tüm duygularınızı,tertemiz bir şekilde yazıya dökmüşsünüz.
En çok da parantez içi yazılarınız ilgimi çekiyor,ruh halinizi o iki işaretin arasına saklıyorsunuz her seferinde...
Ellerinize ve yüreğinize sağlık,iyi yıllar diliyorum ayrıca da...
Dar gelmez mi
Yüreğinin hasretleri
Beni özlemez mi
Hadi durma gel,
Kalktı birden lacivert sularımda
Esmiş fırtınalığım.
Yapma.
Öyle hüznü derin bakma
Yoruldum sana şiirler yazmaktan
Uzak bir boşluktan
Her gece dokunmaktan
Sen gel
Sen gel
Sen gel..
Dolunayda günaha sarınmış zaman
Ayın altında,gitsin kimsesizliğim.
Sen sus,sen sus
Birden geçerse zaman
Ürkerim
Gölde kırılır ay ışığı
yokluğun acıtır uzak bir boşluktan geçip giden cennetime
bu yürek sadece sana akar senide sevdim kokunu getiren rüzgarlarınıda.çok güzel tercuman oldunuz duygularıma nice yıllar emre kardeşime
biliyor musun emre; aynı şeyleri paylaşıyoruz...ama ben hiç ulaşamadığım biri için bu duyguları hissediyorum..hiç sevgilim diyemediğim...
"(seni sevmeseydim inan daha çok acı çekerdim… Sevdiğim için hiç pişman değilim)
—hala içimdesin; çünkü bir tek sen bana yetensin/ yokluğunda bile… "
bu alıntı benim de duygularıma cevap oluyor...
sağlıcakla kalasın...
hayatıma girdiğin günden bu yana korkulan bir divaneyim..
çelişkiler zorlar beynimi ve düşündükçe seni daha çok sevmeyi istiyorum..
seni düşündükçe küçük dağları ben yaratmışım sanıyorum..
ukala oluyorum dünyanın en güzel kadınını severken kendimle gururlanıyorum..
övünüyorum hayatımda ilkkez bunu seni düşünürken yaptım..
çünkü içimde en büyük arzumsun,
hayattan en çok dileğimsin..
Sevgili,
seni düşündükçe içimde korlar çoğalıyor sesin dindiriyor bir tek ateşimi.. duymazsam dünyayı yakacak sanıyorum..
düşlüyorum ki bir yarında ikimizi yeryüzünde sadece ikimiz
ve kanatlı çocuklar çoğalıyor sebebi tebbesümlerin..
beyazları giyiniyor toprak saflığın dağlıyor doğama ve adını bilmediğim bir mevsim oluşuyor..
gökyüzümde güneşim yüzün, çiseliyen yağmurumda sen doluyorsun hücrelerime..
seni düşledikçe senden bir milyon daha olsun istiyorum..
ama ben tek kalayım..
düşlediğin hayatının anlamı yarınlarında olması dileğimle.!!
saygılarımla/
AzzE
…yıllar geçer-gider önemli olan nasıl geçtiğidir! Yüreğinize kaç sevgi dolu beden sığdırdığınızda saklıdır gerçek hayat. Her ne kadar sancılı yaşansa da birçok şey/ önemli olan içimizdeki benliğe ne kadar sahip çıktığımızdır… Onun içindir ki; yüreğinizden sevginiz, saygınız ve sevdiklerinizin eksik olmadığı nice mutlu yıllara!
dostça...emre onbey