- 740 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
uykusuz gecelerin tarifini yapdim:)
Haftanin sonu gelince insanin söyle bir oh cekip yuppiiiiiiiii diyesi geliyor sahsen.Coluk cocuk evde kaliyor,okul yok ,erken kalkma stresi yok oh ne ala.Fakat bu haftasonu biraz yogun gecdi gibi bizim evde.Misafir gelince insan ister istemez strese giriyor.Gerci misafirde el degildi ama yinede olsun birseyler yapmak icin didinince insan yoruluyo iste.
Pazarida karman corman nisan ayi gibi gecirdik.Gec yatmisiz, neredeyse sabah olmak üzereydi cumartesiden pazara gecisimiz.Uzun zamandir ilk defa cok gec kalkdik yatakdan.Kahvalti felan fisman bi kosusdurmaca basladi.Almanyada yilbasina dogru cok hareketlilik olur ve bizdede oldu.iki kizim futbol oynuyorlar bi klupde ve oranin eglencesi vardi yilbasi icin.Onlari oraya gönderdik ve birden kapinin zili asagidan caldi.Actim kimo dedim ve karsimda bi helga baci;afedersiniz sizin mutfakda cay kaynatacakdik dedi.Anam oneeeee bu avratda kim ve benim mutfagi nasilkesfeddiler demeye kalamdi kizimi cagirdim konusmasi icin.Oda duyduklarina inanamadi ve babasini aradi.Bizim sansür helgalara her sene is yerinin mutfagini veriyor ve orda cay kaynatiyorlar eglenceleri icin.Bulundugumuz kentin yabanci isverenlerini teslim ay pardon temsil ettigi icin bizim sansür yönetimde roli vardi.Gerci bu sene feragat etti ve ayrildi oradan.Söz vermis yine yapabilirsiniz diye.O sakatlarda benim mutfaga göz dikmisler illada gelecekler.Pisik yemezler anam baska kapiya.is yapmayi bilmezler bide benim mutfagimi dagitacaklar.Neyse onlardan kurtuldum derken bizim kapi yiine kirdili makaminda caliyo.Bu sefer kizima acdirdim Almanca konussun diye.Bende konusuyorum ama derinliklere dalinca anlamiyorum malesef.Acdi ve dediki ahaaaaaaa anne birazdan bi adam trompetle gelip bizim camdan asagi calakmis.Neyyyyyyyyyy hatta davul diyesim geldi ama nafile ,bizim sansür yine ne isler gurdaladi anlayamadik.Aradik yine ;evet haberim var alin icerdi dedi.Amanin yunduk darandik ,yani evi diyom canim .Ortaligi alel acele toparladik ve arkadasim aradi.Biraz konusduk ve olanlari anlattim.O sakatda hazirmis samataya;kiz bacim kamerayi acinda bizde duyak adamin caldigini.Bakalim nasil olacak belkide egleniriz,dedi.Bende acdim kamerayi ayar cekdim tam cama dogru cevirdim.Haaa ekranida indirdim nolmaz nolmaz Hans süphelenir biri bizimi dikizliyo diye.Bir yandanda diyomki;kiz bacim adam kameradan habersiz malum,hadi gelirde onun önünde burnunu neyini karisdirirsa napan ozaman:)) avrat abyildi gülmekden.Neyse kapi caldi ve elinde trompetesiyle GIRIHSOHULU bi adam geldi:)(GIRIHSOHULU :calgicilarin bol oldugu bir yerin adi :)diger elindede nota tutacagi vardi.Lambali neli ormantikce geldi ve benim arkadasin dikizledigi leptobun önüne kamp kurdu.Arkadasa dogru zurnasi bi dütttttttttttt dedittirdi sorman getsin.Bayildim o ara gülmekden.Asagida mehlenin olgalari,hanslari,helgalari hatta ayse vede fatmalari birikmis bizim cama bakiyorlar.Üstüne üstlük birde projöktör tutmuslar bizim cama.Dedimki;kizim tam meshur olma zamani eline bi mikrofon kap gel ve basla sarki siiri söylemeye isiklarin altinda.Miiletin elinde tas yok kaya yok aval aval yagmurun altinda koyun gibi bakyiorlar nasilsa.Emmeeee icim elvermedi simdi,nolmaz nolmaz imza neyim isterler üstüm müsait degildi dermisim:)
Böyle yogun bir günün ardindan cocuklari cibi cibi yapdirdim ve yataklarina zor attim.Kazik kadar bebeler kendi kendilerine yatmiyorlar eyimi.illaki ben yanlarinda bi mayalanacam haa.Uyumusum beynimmi akmis napmis saati bile algilayamadim.Bakdimki saat 22 :00 olmus.Yine aksamimiz mahvoldu uyumusum dinlenememisim.Uyumak beni dinlendirmiyo bilakis yoruyor.Yatakdan dayah yemis gibi kalkiyom ayipdir söylemesi.Dedim ya, bende sevmedim,yatakda sevmedi beni anlayacaniz.Neyseee ecik son rütüsleri yapdim siteye bakdim,okudum radyo dinledim ve saat 01:30 olmus.Sabah okul var malum.Sansürü cagirdim ormantikce nayir dedi.Ben tv bakacam dedi ama fazla sürmedi uyuklayarak geldi yataga girdi.Eline kitabini aldi okudu okudu ve 10-15 dakika sonra birden devrildi.Uyumaya basladi ama benim gözlerde dirhem uyku yok.Napsam netsem derken basima sanci girdi,ayagim elim uyusmaya basladi.Yasdik yatak yorganla mücade ederek savasirken birden sansürün ciyahh der gibi bi sesi cikdi.Hayirdir uleynnnnnnnn noluyo bu herife ,dedim.Dinledim ki,bizimkinini ine kovaliyorlar yada korkutuyorlar.Ellemesemde sabaha kadar kovalasalar.Ay kiyamam ben ona ya delirirse korkudan eniyisimi suna sordan bi depik cakiyim dedim ve cakdimda.ilkinde banamisin demedi.Habire korkuyo zavalli okkalica bi dürttüm haaahh ne var? noluyo?demeye kalmadi;hiyirdir korkdunmu nee?oda ;evet nerden bildin?nerden olacak sansürüm inek gibi burnundan soluyodunda ondan bildim:).Hadi sen sagina yani bana dönki kalbiyin üzerine yatma.Belkide kalbin daraldi,dedim.Oda pasa pasa döndü ve tekrar basladi uyumaya.Keskeeeeeeeeeeeeeeeee keskeeeeeeeee,cevirmeseydimde sabahlara kadar bütün yozgati dolansaydi.Anam adamin yaninda degilimde sanki koskocaman bir geminin alt kattaki motor bölümündeyim ve orda yatiyomHorrrrrrrrr harrrrrrrr fasssssssssss fossssssssssssss,fisssssssssss..adam ucdu.Bi horluyo bi horluyo degirmen dasi halt etsin yaninda.Susduramayim adam sanki tek kisilik konser veriyor.Dedim Allahim sen benim sabrimi koru.Korududa valla.Uykum adda getti ve aklima cin fikirler gelmeye basladi.Dedim bu herif horladigina inanmiyor zaten bosver,uyandirsam neye yarar.Aldim elime ce telimi ve ses kayit yerini acdim.Isigi gidene kadar bekeldim ve agzina tutmaya basladim sansürün.Tek kisilik konser nasil veirilir göster kocacigim sayin seyircilere dedim kendi kendime.Oda mübarek sanki anladi kaydelendirdi horlamasini.Bi ara klip yapmak geldi aklima.Sivasin yolarini horlama esliginde söylemeye basladim ama horlamalar makama uymadi eyimi:)Hemen baska bir fikir geldi aklim ve basladim bende ona eslik etmeye.O hor dedikce bende rep yapmaya basladim.Dimtis tis dim horrrrrrrrrrr,tis tis horrrrrrr,hor hor tistis.Devam ettim.Bu arada gülme krizlerine girdikce agzima yorgani tikadim.Bir ben tis bir o horrrrrrrrrrrrr.Bitmeye yakin hadi bir sen dedim agzina götürdüm teli ,oda kirmadi beni horrrrrrrrrrrrrr dedi:) bir daha söyle dedim oda horrrrrrrrrr:) gül gül bayildim kendi kendime.Ellerin ajdarindan neyi eksik benim sansürümün,bend eona bi kilip yapi verdim.Ah sesim bir güzel olsay ona en son yazdigim horlama siirini okuyarak fondada bu klibi koymak istedim olamadi beeeeeeeea.Söylemedim daha kendisine haberi yok anlayacaginiz.Aksama eve gelince ona acayip bir süprüzüm olacak eger palnalrim iyi giderse.Mahvolacak canli yayinda kendi horlarken dinleyince:)Uykusuz kaldigima yanmadim vallaha,cok eglendim cokkkkkkkkkk.Yeterki firsat gecemsin elime:)
HORLADIKCA UYKULARIM KACIYOR
o nasil horlamadir ki,sanki degirmen da$i gibi un ögütüyor
dalamiyorum rüyalara adeta uykuma darbe vuruluyor
sabahlara kadar depik atmakdan ayaklarim yoruluyor
horrr horrr ve yine horrrr,uykusuz geceleri gelde bana sor
sanki aslanin kafesindeyim, kükrüyor benim sansür,gelde hallerimi gör
haram oldu bu gece bana yine uykular,görmez oldu gözlerim sanki kör
birisi ormana girmi$de sanki hizarla agac kesiyor
depik attikca elleri kollari üzerime sarma$ dola$ yikiliyor
di$ardan birisi duysa sanarki, adamin biri ,diri diri avaz avaz kesiliyor
sansürüm dedim sesimi duymadi
sanki KI$ uykusuna yatmi$ mübarek ,birtürlü uyanmadi
taaaaaa oturma odasindan duyulur horlamasi,
sagir oldu kulaklarim televizyonun sesini bile duymadi
sabahlar olmuyor bu nasil bir uykudur
depik üstüne depik yiyorda benim sansür birtürlü duymuyor
falta$i gibi parliyor gözlerim,uykulara dalmiyor
saga döndürüyorum olmuyor,sola döndürüyorum olmuyor
güne$i bekliyorum ama birtürlü dogmuyor
derin uykulara dalmi$ sansürüm horul horul horluyor
inanmadi horladigina sansürüm
dedim ben sana yapacagimi bilirim
aldim elime kamerayi kapadim kapagini ses var ama görüntü yok
karanliklarda ormandayiz sanki ,I$IK yok
uyandirdim sansürümü öpe koklaya
bak nasilda dü$ürecegim seni tongaya
seyret kamerayi ,ver sirtini koltuga
dinle bakalim inana bilecekmisin kulaklarinla duyduguna
sordu; kiz bu neee? AYIMI horluyor orda?
Sansürüm yapi$di utancindan koltuga
dedim yok kele nerden cikarttin,ben sadece sana $aka yapdim
ohhhhhhhh $ükürler olsun, o günden sonra aylarca rahatca rüyalara yattim
iyiki aklima gelmi$ kamera,sansürümün horlamasina format attim
$imdi artik makamli horluyor benim sansürüm
depik yedikcebogazlaniyormu$ gibi ses cikartiyor
kendine gelip sagina dönüp pa$a pa$a sessizce yatiyor
YORUMLAR
değerli dost kaderimiz aynı bendenizin hanımı horlarda bi dürtünce düzeliverir
horlamak suç değil dost amma tedavisi var yani ola ola eş eşine resmen saygısızlık yapıyor demektir
yazınızın seçki kurulunca değerlendirilmesine canı gönülden arzu etmekteyim çok çok güzeldi akşam hanımada okuyacağım beraber gülüşüceğiz ağlanacak hallere
tebrik ediyor devamını bekliyoruz can kardeşim benim sizi evcek seviyoruz saygı ve hürmetlerimle..