- 2698 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
İKİ KUTSAL KADIN...!!
Dünya kurulduğundan bu güne ve tarih boyunca , tüm erkeklerin hayatında en önemli rolü oynayan hep iki kutsal kadın olmuştur..!!
Bu kadınlardan birisi, onun için çok özeldir..!! Zira, dünyaya gelmeden önce , onun vücudunda kanıyla can bulduğu, dünyaya geldiği anda ise ilk tanıdığı, gözlerinin içine merakla baktığı, karşı bir cinsle ilk ten temasının olduğu, karşı cinsin ilk kokusunu duyduğu ve karşı cinsin ilk sevgi dolu dokunuşlarına mazhar olduğu kişidir o kadın..Ve de dişi vücuduyla ilk tanıştığı kişidir o...!!
O kadın, onun için asla bir tabu değildir...!!Babasından sonra o kadına en yakın olan kişidir o, babasıyla adeta bilmeden paylaştığı, kimi zaman babasına olan sevgisini kıskandığı ve ilk aşık olduğu kadındır o...!!
O kadın sevgidir, o kadın kutsaldır, o kadın doyurandır,o kadın koruyandır, o kadın oğlu için kendini fada edebilendir, o kadın vericidir, o kadın kutsaldır...O kadın ANADIR...!!
Gelelim erkeğin hayatında ki ikinci kadına..!!
Hayatındaki ikinci kadın, onun geleceğidir..Kendi rolünü bu dünyada oynamaya başladığı andan itibaren ilk rol arkadaşıdır..O, kalbinde ilk anlayamadığı duyguları uyandıran, damarlarındaki kanın akış hızını arttıran, yüzünün kızardığını hissettiren , kendini rolünü tanıdığı, o rolü paylaştığı , kendi cinsinin özelliklerini ilk defa ortaya koyduğu, kur yaptığı, kıskandığı , başkalarıyla paylaşamadığı çok ama çok özel bir kadındır..!!
O’ nunla olmak ayrı bir zevktir, ayrı bir mutluluktur..O’nun gözlerinin içine bakmak, O’nunla el ele tutuşmak, O’nunla bir şeyleri paylaşmak ve sevgi sözleri fısıldamak..
Bir gün onunla aynı yatağı, aynı yastığı, aynı evi ,aynı aşı ve aynı hayatı paylaşmak..Ömür boyu sürecek bir ortaklığa imza atmak ve Birlikte olmak..!!
Ve bir gün birlikte yaratılan bir mucizeye bir güzelliğe, bir evlada sahip olmak...
Şimdi ikinci kadında bir annedir...!!
Kısacası, hayatımızda çok önemli rol oynayan ya da bir gün rol oynayacak olan her iki kadın da sonunda bir ANNE olacaktır..!!
O halde, hayatımızda ki bu kutsal kadınları sevgide asla bir birinden ayrı tutmayın...!!
04.12.2011
Ercüment YAZICIOĞLU
YORUMLAR
''Birinci kadın, Sevgidir, kutsaldır, doyurandır, koruyandır, oğlu için kendini fada edebilendir, hep vericidir o kadın kutsaldır...O kadın ANADIR.'' ne güzel anlatmışsın.
'' İkinci kadın, Geleceğidir..Kendi rolünü bu dünyada oynamaya başladığı andan itibaren ilk rol arkadaşıdır. Kalbinde ilk anlayamadığı duyguları uyandıran, damarlarındaki kanın akış hızını arttıran, yüzünün kızardığını hissettiren, Kur yaptığı, kıskandığı , başkalarıyla paylaşamadığı çok ama çok özel bir kadındır.''
Sana bir evlat veren hayatının kadınını da çok ama çok güzel anlatmışsın. zaten senin anlatım kabiyetini ne kadar geliştirdiğini , yazdığın şiirlerin de de görüyoruz..
Bu güzel yazını da bizlerle paylaştığın için teşekkür ederim.