Peki Siz Bilir misiniz?
İnsan ölmeyi neden ister, bilir misiniz? Bence tek cevap " Ona yaşamayı sevdiren biri olmamıştır hiç yahut ona yaşamayı sevdiren kişiyi kaybetmiştir." Peki, nasıl? Onu kendi elleriyle mi öldürmüştür yoksa o kendi elleriyle mi intihar etmiştir?
İşin doğma ve büyüme kısmını geçiyorum.Artık aşkın,sevginin ne anlama geldiğini bilen insanlarız.Bana "Aşk nedir?" dediklerinde ben " Kalbinizi düşünün " dedim; " Dört odası var ve dört mevsim var bir yılda, birini gözlerinizden kalbinize alıyorsunuz ve o dört odanın bir kapısı var, açıp oraya yerleştiriyorsunuz; kaybetme korkusu olan insan en derine yerleştirir" dedim."Aşk" dedim, "O kalbine aldığın insanı dört mevsimde de aynı sıcaklıkta tutabilmektir o dört odada." şaşırdılar ve tebessüm ettiler.Bizler çok şey yaşadık, gördük,duyduk... Aşk, yaşamasan dahi gördüğünü, duyduğunu sol yanında hissedebilmektir.Sevgi, bağlılıktır.Kalbin ortasına takılı bir ip düşünün ama ince değil, halat gibi. Düşündünüz mü? Ondan bir sizde, birde sevdiğinizde olduğunu düşünün şimdi de. Özlem ile beklediğiniz o kişiye sarıldığınızda iki ipin uçları birleşir;teniniz sıcaklaşır,yüreğiniz normalden hızlı çarpar... Rüzgârla çelişirsiniz kokusundan çalmasın diye çünkü o koku çok değerlidir.İçinize çektiğiniz oksijen sizi yaşatır ancak O’nun kokusu sizi mutlu eder, mutluluktan ağlatır. "Endişeliyim,kokun olmadan oksijen neye yarar?" Birde şu mısramı okuyun lütfen ve düşünün. "Dudaktan kalbe değil aşk, gözden kalbe." Bunu sadece düşünmenizi rica ediyorum. İnsanın takâti kalmaz bazen ve der ki ; " Ya o gelsin, ya ölüm." O’nun burdan hayat olduğunu anlayabiliyoruz.
Peki siz bilir misiniz insan ne zaman acı çeker? Yaşayan bilir, ne O gelir ne de ölüm.Kalp kırılmıştır ve aldığınız nefes soğuktur, ciğerinize işler. Kalbiniz çarptıkça gövdenizi yırtar lâkin ölmezsiniz. Zahmet edip de okuyan herkese teşekkürlerimi sunarım.
Furkan AKBABA 4 Aralık 2011 / 00:01
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.