- 705 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
MASKENİN ALTINDAKİ KİM?
"Duyda inanma!” sözüne ek olarak, “görde inanma!” diyeceğim geliyor benim de..
Değil artık maskesiz birine rastlamak, bir kaç maskeyle dolaşanına bile “Eyvallah!” eder olduk.
Fakat sevindirici olan şu ki, günümüzün maskeleri artık çok çabuk düşüyor.
Bu da yine başta teknoloji, paparazi ve dilini tutamayanların marifetiyle oluyor.
Hele ki şu 3G’ ler ellerde dolaşalı beri, dillerde dolaşanların haddi hesabı yok.
Bu nedenle, pek öyle çalım satamaz oldu bazı biçareler!
Arada bir, “O maskenin altındaki ben değilim!” Ya da, “O maske benim tarzım değil!” Daha olmazsa, “O benim zevkime uygun bir model olamaz!” türünden yapılan itiraz ve savunmalarla ortalık daha çok karışmaya başladı.
Şu ‘çapkınlık’ konusunda erkeklerin ezelden beri adı çıkmış olsa da. Kadınların yanında yaya kaldıkları bu sayede iyicene su yüzüne çıktı..
Ee, öyle ya..Hangi babayiğit adam kalkar da, “Karım beni aldatıyor!” deme cesaretini kendinde bulabilir ki..
Kendi evinin, kendi yatak odasında ve kendi yatağında sevgilisiyle yakaladığı karısına göz ucuyla bile bakmadan, kim bilir hangi yalanlarla kandırılıp, yatak odasına kadar getirilmiş rakibinin canını almayı daha çok yakıştırıyor erkekliğine!
Oysa neslimizin yaratılışına bakıldığında, Adem babamızı bir ‘Elma’yla kandıran yine Havva Anamız değil miydi! Yani bir kadın!
Yapılan ciddi araştırmalara göre kadınların % 68’i kocalarını aldatıyormuş. %18’inin çocukları kocalarından değilmiş..
“Canım, ankete ne gerek var. Okuduğunuz haberlere, verilen röportajlara, bizzat tanık olduklarınıza ve itiraf sutunlarındaki itiraflara bakmanız yeterli” denebilir..
Yine de boşanmaların, ayrılıkların, yıkılan yuvaların nedenini, sürekli erkeklerin
“ihanetine” bağlayan. Kendi haklarında çıkan tatsız, çirkin haberleri, görüntüleri bu kez de çocuklarını kullanıp, ‘Anne’ liğin kutsal maskesi altına sığınan. "Evli kadın" olmanın dokunulmaz saygınlığını! kullanan ve mağdur kadın rolünü çok güzel oynayan kadınların da, 3G lerin ortalıkta dolaşmaya başlamasıyla birlikte, elleri-ayakları az da olsa birbirine dolaşmaya başladı mı, bilinmez...
Bakalım bu dolaşık durumdan hangi taraf yüzünün akıyla galip çıkacak!