Ayan yeri
O değil de;
Annemle konuştum, ’yarın geliyosun dimi? aşure yapıcam, doyasıya yersin’ dedi. Zaten gidecektim de bide aşure olunca bide annem yapınca...
O değil de;
Bugün niyeyse günlerden Cuma zannediyordum. Sabah evden çıktım, etrafta garip bir sessizlik hakim. Kendi kendime, ’nerde bu devlet nerde bu millet!’ diye söylenerek minibüse bindim.
Yol boyunca Ankara’lı bilmem kimi dinledim. Yolcular, ’hadi eller havaya, hobaaa’ diyerek oynamaya başlasalardı hiç şaşırmazdım.
Arada bir amca konuşuyor,
- içtiğiniz o sigaradaki bilmem ne maddesini bilmem ne ülkesinde tuvalet temizleyici olarak kullanıyorlar. Hala o sigarayı içmeye devam ediyorsanız kendinizden nefret etmelisiniz’
O değil de;
Sunucu kız olanca gevşekliğiyle hepimize ’günaydınlarrr’ diledi. Ayan yerine kadar olanını aldım, üstü kalsın dedim.
O değil de;
’heryerde sen herşeyde sen/bilmem ki nasıl söylesem’
O değil de;
İyi bayramlar.
YORUMLAR
Ane ve aşure tatlıların en lezzetlisidir O nedenle yorumlamıyorum.:)))))))
Vallahi Ankaralı bilmem kim her radyoda çıkıp Ankara'nın yollarını söylüyoya, gıcık oluyorum..
İnsanın beynine kazımak için uğraşıyorlar.:)) .Zaten ne çıkarsa Ankara'dan çıkıyo...
:((( Sigarayı bırakamadığım için kendime kızıyorum...
// Aklımda sen, fikrimde sen, sevgimi nasıl söylesem.// Mustafa Keser bunu bir başka söylüyor....
İyi akşamlar hocam ..saygımla...
Esma KAHRAMAN
:))) sevgilerimle.
Ööööffff ! İyi ki sigara içimiyormuşum..
Şimdi midemle uğraşacaktım..
Tüm sigara içenlere o söz söylenmeli bence. Belki bir kaç tanesi bırakır da Ademoğlu'na bir faydası olur.
O değil de, sahiden bu gün Cuma değil miymiş ?
Esma KAHRAMAN
:) oleey yarın pazar...
Fikret TEZEL
Çünkü ben Pazar günü de çalışıyorum da ondan.
Çok basitti ama bilemediniz galiba.
Neyse artık başka sorulara bakacağız !
Öncelikle o aşureden ben de isterim...İnşallah Manavgat aşuresi değildir ( İnşallah yakında yazacağım Manavgat aşuresini ama sen yabancı değilsin sana ufak bir tüyo vereyim: içinde kurban eti olan aşure..Hem de kemikli et )
O amcanın bir benzeri teyze gördüm dün Kadıköyün Haydarpaşa'ya doğru olan kısmında, minübüs duraklarının orada. Bağırıyordu: '' Sigara içerek intihar eden delikanlılaaarrrr'' Belki tanırsın diye yazdım.
O bilemediğin Ankaralı....Sayayım: Turgut, Namık, Oğuz, Yasemin, Ayşe, Filiz...O kadar çok ki.
selam ve sevgiler.
Esma KAHRAMAN
sami biberoğulları
Esma KAHRAMAN
sami biberoğulları
Esma KAHRAMAN
sami biberoğulları
O değil de maşallah bu ne kadar üretkenlik desem yazarıma:))Gerçi yaşam bu değil mi? yeter ki bakınız ve görünüz değil mi ? O değil de ESMA KAHRAMAN bu işi farklı yapıyor . Ufak tefek yazım eksiklikleri de olmasa keşke.O değil de önemsiz sayanlar da var bunları nedense. :)) Devam sayın yazarım
Esma KAHRAMAN
'bunları önemsiz sayanlar',
:) herkesin öncelikleri farklı galiba. benim önceliğim İNSAN ve hep öyle kalacak.
:) sevgiler Sayın Yazarım.