SSS SINAVI
Seni sevdim,sevmenin o en kutsal hali ile ve öyle sevdim ki mahşer günü ateşi cehennem azabı gibi
Seni sevmeyi sevdiğim gibi sevmedim dünyayı ama sen varsın diye sevdim içinde
Yukarıda ki cümlede özne ve yüklem anlamında değil cümlenin tamamında seni;
I.Dünya benden çok sevmiş
II.Mahşer günü sevmemin önüne geçmiş
III.Seni sevmek bir ibadetmiş
a)Yalnız I b) Yalnız II c) Yalnız III d) Yalnız ben
SSS sınavı (SEVENİ SEÇME SINAVI) yapılsa mesela ikili aşklar da karşılıksız duygularda platonik aşklar arasında….
Ülkemizde o kadar çok sınav var ki (saymak dahi istemiyorum) ha bir fazla ha bir eksik olsa ne fark eder diyebilirmiyiz.
Yaşadığımız zaman şartlarına bakılırsa çok zor gözükmüyor.
Dün işyerim de muhasebeye departmanın da çalışan bir arkadaş şöyle bir talepte bulundu!
Abi ya ben bir kızdan hoşlanıyorum ama haberi yok açılamadım bir türlü!bana yardım et hani bi mektup falan mı yazsam ne dersin gerçi ben bi tane yazdım da..!
-Yazdın mı
-hıı hıı
-ee
-vermedim ama sen bi baksan olmuş mu?
-oğlum ben er mektubu okundu bölüm amirimiyim !
-olsun abi ya oku sen bi
-ver
-………
-olmamış !
-niye abi ya..!
-ne bileyim ben !
Çok seviyorum abi ya ne olur yardım et bi fikir ver bana ne olur!
Sevgili kardeşim yaşın itibari ile olası şeyler bunlar hatta normal ama gel etme eyleme yapma dememe rağmen başımın etini yemeye ve didiklemeye devam etti…
İşte bu arkadaş SSS sınavının çıkış noktasıdır beynimde!
Olsa keşke ve sorsak çalışacaksın ve sınava gireceksin olur da puanın yeterse atanırsın o kalbe oma yok kazanamazsan bir daha ki sene tekrar dene de denmez di şimdi ama neyse…
Seven sevdiğini düşünen aşık olan aşkı kendi içinde yaşayan herkese Allah sabır versin
A.B 2011