- 1147 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
YAT ULAN YASTIĞIMA DAHA SENİNLE YAŞANACAK UZUN YILLARIMIZ VAR!
YAT ULAN YASTIĞIMA DAHA SENİNLE YAŞANACAK UZUN YILLARIMIZ VAR!
NEYİ YENİ ÖĞRENDİM BİLİYOR MUSUNUZ; İNSANI ÖLDÜREN TEK ŞEYİN SEVGİSİZLİK OLDUĞUNU .. KAÇ YILDIR BAŞIMI YASTIĞA YORGANA GÖMDÜRENİN ADININ ÖLÜM OLDUĞUNU YANİ ... HANİ ÖLÜNCE TOPRAĞA GÖMERLERDİ YA. BAKIN ÖYLE DEĞİLMİŞ İŞTE. BEDEN ÖLÜNCE TOPRAĞA GÖMÜYORLAR RUH İSE KENDİNE BULDUĞU İLK YERE GÖMÜLÜYOR NE YAPSIN !BEN YORGANA GÖMMÜŞÜM ÖLDÜRDÜĞÜM BAŞIMI. AMA HAYAT YASTIKLA YORGANLA GEÇMİYOR.SOKAKTA KALABALIKTA ÇEŞİTLİLİĞİN İÇİNDE GEÇİYOR TÜM RENKLERİ İLE... HANİ OLDU BİZ SOLDUK SİZ SOLDURMAYIN RENGİNİZİ .. BU BİZİM ELİMİZDE.
HEP BİR KAÇIŞ İÇİNDE BULUYORUM KENDİMİ HEP BİR ŞEYLERDEN KAÇMIŞIM. KOMŞUM MU TERS, GİTMEMİŞİM. ARKADAŞ MI YOK, ARAMAMIŞIM. EVLADIM MI ERGEN OLUP ÇATIR ÇATIR HAKARET ETMİŞ, ÖĞRENECEK DİYE ES GEÇMİŞİM. PATRONUM MU AHLAKSIZ , VURUP KAPIYI ÇIKMIŞIM. BABAM MI AZARLADI KÜSMÜŞÜM.
HER ŞEYDEN KAÇAN BU BENİ İKİ YERDE KAÇMAMIŞ GÖRÜYORUM. BİRİNCİSİ ; HEP ALLAH A TESLİM OLUP SIĞINDIKÇA SIĞINMIŞIM. O DA, YAKLAŞTIKÇA SAKLANMIŞ EN GİZLİ EN GÜZEL YERİME ... İKİNCİSİ DE; BİR SEVDA ÖZLEMİ İÇİMDE.. İNADINA SARILMIŞIM YOKLUĞUNA , İNADINA KAÇMAMIŞIM .TEŞEBBÜS BİLE ETMEMİŞİM KAÇMAYA.. HEP BİR ÜMİT BESLEMİŞİM, YA ÇIKARSA KARŞIMA DİYE. ÇIKMIŞ ÇIKMIŞ AMA ASİ ÇIKMIŞ , HUYSUZ ÇIKMIŞ BENİM GİBİ KEÇİ ÇIKMIŞ KAVGACI, BASKIN, GÖZÜ PEK ANLAYACAĞINIZ. O DA BENİM GİBİ İNANDIKLARI İÇİN HERŞEYİ GÖZE ALABİLECEK KADAR CESUR, İNANDIKLARI KONUSUNDA İNATÇI..
DİYELİM O DOĞRUYA HİZMET EDİYOR SESSİZ SAKİN, BEN İSE DAVAMDA HAKLI , SUSKUN SESSİZ ÇIĞLIKLARIMLA !!
BANA BAK KEÇİ, BENİ BAK BENİ, O BİTMEMİŞ TÜYLERİNİ YOLARIM. İÇİMDE BÜYÜMEYEN ÇOCUK GİBİSİN. SENİN İÇİNDE BEN DE VARIM! O KADAR. NE YANİ, İYİ EŞLİK EDEMEDİK DOST TA MI KALAMAYACAĞIZ . AYRI YASTIĞA AYNI DÜŞÜNCE İLE BAŞ KOYARSAK OLMUYOR MU? AYNI YASTIKTA YAŞADIK TA NE OLDU ONCA YIL...DE BAKEM ADIN NE SENİN ? YALNIZLIK MI.... HAH GÜLEYİM ! YAT ULAN YASTIĞIMA DAHA SENİNLE YAŞANACAK UZUUUUUN YILLARIMIZ VAR.
SEHERYELİ 21.11.11
YORUMLAR
Güzel,samimi bir yazı olmuş.Hayatımızda hep kaçıyoruz bazı gerçeklerden,yok sayıyoruz,üstüne gidecek gücümüz mü yok yoksa umudumuz mu.Kaçmak çözüm değil elbette,Yaradana sığınıp,umudu ve şükrü elden bırakmayışınız tüm olumsuzlara karşı anlamlı bence.İnsanı öldüren şey sevgisizliık demişsiniz,çok haklısınız ama ümitsizlik daha da kötü,Ümit içimizde hiç susmayan geveze bir kuş gibidir,ümit yoksa yarınlar da dayanma gücü de yok oluyor zaten,hayat daha çekilmez hale geliyor.