- 823 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
gel gel gel
Kim bilebilir yokluğumu hangi ellerle sarmaladın, sakladın sevgilim. Bir ızdırap denizinde yalnızlığı boğmakla uğraşan balıkçıların, tahammülü olmayan yorgun gözlerinin limanlarına çekilmiş şehrinde, hangi şişenin mayhoş tadıyım kumsalında emsalsizliğinle...Kahpe kader hangi perdeyi araladı sen giderken de fark edemedim gözünden düşen pişmanlık yıldızlarının yüreğinden kayan gerçeğini...
Şimdi mühimmatı şu gecemin erken dökülen saatlerindeki ıssızlığı azizliği bir senin bir daha göremeyeceği gerçeği...
İç içe geçmiş soğuk düşlerin kamaştıran renginde sayıklanan, ayıklanan duaların kabulu ellerimden, göğe yükselen ağır yol alan hiçliğinin terkedilişine olan inancım da tükendi. Şimdi gönlüm çok uzaklara alınan bir biletin elimi yakan kirliliği ile saadet vermeyen yanını terkederken üzülen gözlerimin yolları ayıran bölen uykusuzluğunun takibinde...
Gel gel gel ...
YORUMLAR
MANTIĞIM: Bu yazar tenkit kabul etmiyor, tenkit yaparsan adamı azarlayıveriyor; hatta, bana, benim yazılarıma yorum filan yazma diye tekmil verdi. Okumayayım onu...
DUYGULARIM: Hayır, yazar samimi duygular paylaşıyor ve her duygusu merakımı celbediyor. Okumalıyım... Hem bu yazısında, eleştirdiğin yazım kurallarına da özen göstermiş, bak... Sadece iki paragrafı küçük harfle başlamış, o da düzeltilebilir. Oku bu yazarı, oku, oku, oku...
kemnur tarafından 12/2/2011 3:03:40 AM zamanında düzenlenmiştir.
Aşkın ce hali
hımmmm... bir solukta söylenmiş gibiydi, bir soluk da okudum, kutlarım söyleyen yüreği...