- 1027 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
GEÇMİŞ OLSUN BAŞBAKANIM......
Sayın başbakanımız,sindirm sistemindeki bir rahatsızlıktan dolayı Geçen hafta Cumartesi günü,gizlice bir amelyat geçirmiş ve sonucun gayet başarılı olduğu ve her hangi bir kanser bulgusunada rastlanmadığı ifade edilmektedir.Kendisi şu andada Kısıklıdaki Villasında istirahate çekilmiş bulunmaktadır..Geçmiş olsun sayın başbakanım Allah(c.c.)şifalık versin..
Başbakanımızı ameliyat eden doktor kimdir derseniz,tam gün yasası nedeni ile sayın başbakanımız ve sağlık bakanı tarafından Üniversiteden kovulan Prof. Dr. Dursun Buğra dır.Eeee Allah bu işte inasanı bazen düşmanına bile muhtaç eder.Çünki sayın başbakan ve Sağlık bakanı Üniversite hastanelerinde bulunan hocaların tamamını düşman ilan ettiler,kamuoyu önünde o kadar itibarsızlaştırdılarki,bir çok kıymetli hoca kürsülerini bırakarak çektiler gittiler.Şu anda Üniversitelerede neredeyse Tıp öğrencilerine ders verecek,ameliyat yapacak ve yapılan ameliyatlarda öğrencilere staj yaptıracak hoca kalmadı.Demekki buradan hareketle,"bir musibet bin nasihattan eyidir"darbı meseli uyarınca yaptığınız tam gün yasasının hiçte olumlu ve uygun olmadığını böylece sayın başbakanım "yaparak ve yaşayarak öğrenmiş oldunuz.
Bu madalyonun bir yüzü,gelelim diğer yüzüne;Ben emekli öğretmen Cengiz YANIK olarak rahatsızslansam ve bir devlet hastanesinde ameliyat olmak zorunda kalsam özel bir hastaneden bir hoca getirmek istresem ne olur?
Ne olacak bürokrasi hazretleri hemen karşıma çıkar ve "olmaaazz" der."Yassahh" der.nedeni ise efendim yasalar buna izin vermiyor siz dışardan hoca getiremezsiniz,ya burdaki hocalarımıza ameliyet olusunuz,ekonomik gücünüz varsa özel hataneye gider istediğiniz hocaya ameliyet olursunuz..sonraa ..yadaaa..yadası şu;ekonomik gücünüzde yoksa ÖLÜRSÜNÜZ..Bu sade vatandaş emekli öğretmen Cengiz için geçerli..
Ama siz başbakansanız akan sular durulur"KANUNU BİR KEZ DELMEKTEN BİR ŞEY OLMAZ"Özdeğişi pardon merhum ÖZAL deyişi gereğince istediğiniz hocaya istediğiniz hastenede istediğiniz şekilde amelyat olursunuz.."Varmı itirazı olan"..yada "varmı bana yan bakan"dercesine çeker gidersiniz..Son sözüm şu ki"MAĞRUR OLMA PATİŞAHIM SENDEN BÜYÜK ALLAH VAR"...Sevgiler herkese ve sayın başbakanımıza ..O’nun hasta olması nedeni ile herkesten çok sevgiye ihtiyacı var..Cengiz YANIK